• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #56

DeletedUser10508

Gast
Grepolis Times - Uitgave #56

Beste lezer,

Hoor ik jullie al klagen 'Waar is de Times?!'? Ach, hier zijn we dan weer! Nog mooi op tijd, en nog steeds met een boel leesstof voor de komende maand. Er is niet veel gebeurd, en tot onze spijt ook zéér weinig sollicitaties voor werelden of niet-wereld gerelateerde artikelen. Gelukkig hebben we vanaf heden wel terug een reporter voor Ithaka, en kan je vanaf volgende maand een artikel voor Naxos verwachten door mijzelf.

Ik laat jullie niet langer wachten, en wens ik jullie uiteraard veel leesplezier. :)

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.





We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser

Gast
Ziet er weer goed uit, wel wat kort deze maand maar niet slecht.
 

DeletedUser25238

Gast
Hoop dat Lamia er snel in komt
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser23628

Gast
dat hoop ik ook, mag dan wel in de roddelrubriek van de times
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser23755

Gast
Vladidadi,


Mensen die mij het vroeger moeilijk hebben gemaakt, je stelde overigens zelf voor om samen een ally te maken omdat UB een actieve bende is waar wij ons aan irriteerde. Heb een hekel aan mensen die niet de waarheid spreken

Dat over de WW's is overigens waar, wist dat onze ally het niet aankon en Nebelsturmer had dat inzicht ook, Maar de meeste niet. Als wij WW gingen bouwen waren we overrompelt door TAL TBS Horde en Cheka natuurlijk (toen nog onze bondgenoot maar waarvan we wisten dat ze WW's gingen slopen) WW was kansloos.

Als je zag dat de helft van onze ally niet op het forum kwam edit 75 % is dit kansloos en dan mag je mij vertellen waarom het wel zin had.

Maar ik heb je altijd gerespecteerd en nooit je verplicht om een OC over te reizen dat slaat vrijwel nergens op. Hoe haal je het in je hoofd
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
erg jammer !


Door de inactiviteit van de Leiding in UB is het een mislukt project geworden en dat weet je zelf ook geweldig goed! Ik was ruim 2 uur per dag bezig alleen met regelen in die minder fijne ally, het was mijn hart had er alles voor over. Dit doet mij niet erg fijn baal er ook ten zeerste van.

+ als je een WW bouwer was, zou je niet na Cheka zijn gegaan.

maar vond het leuk om een stukkie te schrijven.
 

DeletedUser22575

Gast
Leuk om te zien hoe geweldig Persistence wel niet is
smiley_emoticons_lol.gif
.
 

DeletedUser16233

Gast
starr

artikels in de times moeten uitsluitend objectief zijn. NielsDC is gestopt met de times schrijven voor heraklion omdat hij dacht dat hij na de ma niet meer objectief kon schrijven. sinds jij er bent vind ik dat de heraklion artikels erg in het voordeel van n0madians zijn geschreven.

midden in het artikel de conclusie dat n0madians niks te maken had met de spionage terwijl daar geen hard bewijs voor is. alleen maar het woord van enkele nomaden. daar kun je geen conclusies uit trekken. en als enkele leiders al van de mol afwisten, en als enkele leiders het wisten wist mijnus het ook, en hij "is fel tegen verraders", waarom hebben jullie dan toch de informatie aangenomen en vladidadi daarna opgenomen in jullie alliantie. ik heb een ander voorbeeld van een verrader eerder deze wereld. toen heeft de leiding de pm van de desbetreffende speler doorgestuurd en heeft hij dus de daad bij het woord gevoegd. iets dat bij n0madians niet gebeurd is.
"feedback wordt gewaardeerd"

bij deze dus. ik zou het fijn vinden als je er de volgende keer op zou kunnen letten iets objectiever te blijven. verder wel gewoon goed geschreven en fijn dat je de moeite neemt.
 

DeletedUser

Gast
starr

artikels in de times moeten uitsluitend objectief zijn. NielsDC is gestopt met de times schrijven voor heraklion omdat hij dacht dat hij na de ma niet meer objectief kon schrijven. sinds jij er bent vind ik dat de heraklion artikels erg in het voordeel van n0madians zijn geschreven.

midden in het artikel de conclusie dat n0madians niks te maken had met de spionage terwijl daar geen hard bewijs voor is. alleen maar het woord van enkele nomaden. daar kun je geen conclusies uit trekken. en als enkele leiders al van de mol afwisten, en als enkele leiders het wisten wist mijnus het ook, en hij "is fel tegen verraders", waarom hebben jullie dan toch de informatie aangenomen en vladidadi daarna opgenomen in jullie alliantie. ik heb een ander voorbeeld van een verrader eerder deze wereld. toen heeft de leiding de pm van de desbetreffende speler doorgestuurd en heeft hij dus de daad bij het woord gevoegd. iets dat bij n0madians niet gebeurd is.
"feedback wordt gewaardeerd"

bij deze dus. ik zou het fijn vinden als je er de volgende keer op zou kunnen letten iets objectiever te blijven. verder wel gewoon goed geschreven en fijn dat je de moeite neemt.

Zal er zeker op letten, maar omdat ik een n0madian ben zal ik altijd zo bekeken worden. Ik heb mijn best gedaan om een goed artikel af te leveren, hopelijk is dat gelukt.
 

DeletedUser15500

Gast
Nette artikelen allemaal die er in staan deze keer. Je hebt een waardig opvolger Niels voor Heraklion!
 
Bovenaan