• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #68

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #68



Beste lezers,

We waren bang dat het laatste uur geslagen had maar gelukkig zijn we weer deels terug op de rails!
Er ligt weer een gloed nieuwe Times voor jullie klaar!

Wij wensen jullie alvast veel lees plezier!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.



Lees hier uitgave #68 van de Grepolis Times!



We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!

Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.



Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser19706

Gast
Om 1 of andere reden krijg ik editie 67 te zien als ik erop klik? Geen idee of dit aan mij ligt...
 

DeletedUser25006

Gast
Dat is een fout in onze layout, ook wij moeten wennen aan het nieuwe forum.

De afbeelding gaat naar Times 68

De tekst gaat naar Times 67

Dit zou nu verholpen moeten zijn.
 

DeletedUser10470

Gast
Mooi artikel Pipo, heb er veel plezier van gehad om het te lezen. Leuk, wil ik meer van lezen!
 

DeletedUser19706

Gast
Inderdaad heerlijk om te lezen, keep up the good work!
 

DeletedUser26399

Gast
Het artikel van Pipo vond ik top en ook de moppentrommel van ons konijn
 

DeletedUser25672

Gast
Wie nieuws wil over olympia kan mij persoonlijk aanschrijven.
 

DeletedUser22159

Gast
Praat je nu over Legends Pipo :D, Verder prachtig artikel geschreven! Heb er zeker van genoten. Wel jammer dat het artikel van Troje niet zo uitgebreid is.
 

DeletedUser19503

Gast
haha, die vraag had ik verwacht...
Neen en ja. Het artikel is gebaseerd op mijn ervaringen op verschillende werelden. Op Athene was de fut er inderdaad uit toen de ww's afgerond waren. Maar er bleef wel altijd forumactiviteit en er bleven steeds een paar actieve spelers bij Legends.
 

DeletedUser26242

Gast
ook nog even een compliment voor Yannick, leuk stuk geschreven. Goed gedaan kerel!
 

DeletedUser26242

Gast
Bovendien ook zojuist even genoten van de column. Dankje Pipo ik vond em leuk!
 

DeletedUser26927

Gast
Jammer dat er niks uitgebreids is over de wereld zakros
 

DeletedUser9104

Gast
Wie nieuws wil over olympia kan mij persoonlijk aanschrijven.

Nounou. Je vind jezelf wel heel wat, maar volgens mij heb jij geen flauw benul wat er op de verschillende plekken op Olympia speelt. En verder denk ik niet dat iemand ook maar zit te wachten op info met een Ruler-sausje.
 
Bovenaan