• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #69 Zomerspecial

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #69



Beste lezers,

We zijn ook in de zomerperiode weer druk bezig geweest met als resultaat een mooie zomereditie!

Wij wensen jullie alvast veel lees plezier!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.



Lees hier uitgave #69 van de Grepolis Times!



We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!

Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.



Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser20232

Gast
Wederom mooie uitgave!
Genoeg te lezen, is leuk dat het wat gevarieerder is, in deze zomerspecial.
Jammer dat je met reporten stopt Niels DC, altijd prachtig geschreven/ondervraagd. Verder zie ik dat TAL al mooi gegroeid is! Doe de leden nog de groeten van me! :)
Voor de andere Grepolis Times leden, doe zo voort!

Gr Sky
 

DeletedUser24616

Gast
Dacht dat dat een vrouwenblad was :eek:.
Leuk gedaan, nu hopen op een actieve reporter voor sparta ;)
 

DeletedUser27202

Gast
Oh sorry, ik dacht dat dit blad over grepolis ging haha, foutje dan.

Gr ronnie
 

DeletedUser25006

Gast
Beste Ronnie,

Dit is een zomereditie, en naast de vakantie-artikelen en enkele niet-wereld gerelateerde artikelen gaat alles over Grepolis. Van de inleiding tot Actium en van de zomerspellen (allemaal Grepolis gerelateerd) tot aan de column over de evenementen.

Overigens had ik vernomen dat je een eigen column wou? Het staat je vrij te solliciteren ;)
 

DeletedUser27202

Gast
Geef me een column dan. En met alle respect hoor, die zomerspellen hebben natuurlijk bar weinig met grepolis te maken.

Gr ronnie
 

DeletedUser25006

Gast
Beste Ronnie,

Helaas zijn columns geen cadeaus die we zomaar cadeau geven. Om een column te krijgen dien je net als ieder ander een sollicitatie in te sturen met je gegevens en een proefartikel. Op de 'Grepolis Times Team & How to: Solliciteren' kun je zien wat er in je sollicitatie dient te staan en via het subforum 'sollicitaties' kun je je sollicitaties insturen.

Succes met solliciteren.

Met vriendelijke groet,

Artifex
GT Leiding
 

DeletedUser23228

Gast
Beste lezers

Deze grote zomereditie is vooral ontstaan door het feit dat wij niet genoeg reporters hebben om het tijdschrift voor iedereen aangenaam te maken.
Geen reporter hebben voor je wereld is niet leuk, maar je kan er iets aan doen!

Op de 'Grepolis Times Team & How to: Solliciteren' kun je zien wat er in je sollicitatie dient te staan en via het subforum 'sollicitaties' kun je je sollicitaties insturen.

Ben je zelf niet geïnteresseerd in het schrijven van een artikel, maar wil je er wel maandelijks één voorgeschoteld krijgen? Moedig je alliantiegenoten dan aan!

Verder kan ik jullie alleen succes wensen met jullie sollicitatie.

Vriendelijke groet
Yannick
 

DeletedUser19503

Gast
En schrijven is niet moeilijk. Als je kan praten, kan je ook schrijven.
 

Gamergirl101

Hopliet
Betekent dat, als je niet kan praten je niet kan schrijven ;)
Grapje natuurlijk, ik zal kijken of ik voor de volgende GT iets leuks uit de kast kan trekken. Hoewel ik in Canada zit tot na de inleverdatum werk ik via Word op mijn telefoon aan twee artikelen. Die zal ik optijd inleveren zodat ik na mijn vakantie, ze in de GT terug kan zien, hopelijk dan tot vreugde van enkele spelers :D
 

DeletedUser18363

Gast
Beste lezers

Deze grote zomereditie is vooral ontstaan door het feit dat wij niet genoeg reporters hebben om het tijdschrift voor iedereen aangenaam te maken.
Geen reporter hebben voor je wereld is niet leuk, maar je kan er iets aan doen!

Ik heb dit maanden geleden al gezegd, maar ik ga het nog een keer doen. Jullie kunnen al heel lang niet meer alle werelden coveren, jullie hebben niet genoeg reporters en dit soort posts boeken ook weinig resultaat. Het wordt zo onmogelijk om een blad te vullen met zo weinig man. Ook aangezien jullie zo krampachtig vasthouden aan die sollicitatierondes is er weinig animo vanuit de community om voor de Times te werken. Wees soepeler met gastartikelen en stuur eens een ingame mail, misschien dat men wat wil schrijven zonder dat je meteen verbonden bent aan de Times. Laat Ronnie gewoon zijn column doen, het is niet alsof er geen plaats voor is.
Jullie willen het liefst alle werelden coveren en een mooi gevuld blad maken, overweeg dit dan eens. De huidige aanpak werkt niet.
 

DeletedUser25006

Gast
Beste Neusje,

Bedankt voor je feedback. Dat niet alle werelden worden gecoverd wil niet zeggen dat het blad dan zinloos is of amper gevuld kan worden. Er zijn momenteel 4 wereldreporters en een in aankomst met daarnaast een zeer sterke column van Pipoclown en andere niet wereld-gerelateerde artikelen.
Dat noem ik best positief en zeker de moeite waard om door te gaan.

Laten we vooral niet vergeten dat de mensen van de Times vooral en zeker heel erg hun best doen. Wat er fout gaat of anders kan wordt te vaak gezegd, laten we het ook eens een keer positief benaderen. Vind je niet?

Met vriendelijke groet,

Artifex
GT-Eindredacteur
 

DeletedUser18363

Gast
Het blad heet de Grepolis Times, het is volgens mij altijd de bedoeling geweest om zoveel mogelijk werelden te coveren met artikelen. Jullie hebben nu 4, straks 5 reporters om dat te doen. Voor jullie doelstellingen zijn jullie ernstig onderbezet en met 'niet wereld-gerelateerde artikelen' pak je het probleem niet aan. In de laatste uitgave worden 2 werelden gecovered van de 13(?), de rest is gevuld met de gemiddelde inhoud van een vrouwenblad wat in de verste verte niet gerelateerd is aan Grepolis. Ik snap dat het zomer is en dat mensen op vakantie zijn, maar dit kun je toch niet aanbieden onder de naam 'Grepolis Times'? En ik weet dat jullie weer keihard in de verdediging gaan schieten omdat ik dit zeg, maar ik wil dat jullie het probleem onder ogen gaan zien. Er worden elke keer minder werelden gecovered en op lange termijn gaat het alleen maar harder achteruit. Jullie ondermijnen het probleem al maanden, geef gewoon toe dat dit niet werkt en dat er dus wel verandering nodig is. Deze positiviteit is dan ook volledig misplaatst, de reden dat mensen aangeven wat er fout gaat en wat er kan veranderen is omdat het niet goed gaat. Dit is een zinkend schip, Artifex, als je denkt dat het de goede kant op gaat heb je echt oogkleppen op.
 
Bovenaan