• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #71

DeletedUser25672

Gast
Gelukkig moeten we niet alles geloven wat de thimes schrijft, beste speler van olymimpia...
0080fbaa4b9112da3d16cff1c0d24305.png
 

DeletedUser27170

Gast
Hahahahaha Ruler heeft 1 keer mazzel dat hij een kolo tegenhoudt (niet sloopt) op een een wereld die net 2 weken bezig is en hij gaat er al mee zitten pronken, top prestatie dit
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser25672

Gast
Hahahahaha Ruler heeft 1 keer mazzel dat hij een kolo tegenhoudt (niet sloopt) op een een wereld die net 2 weken bezig is en hij gaat er al mee zitten pronken, top prestatie dit
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Noobje toch ga je elke post je commentaar op geven die zelf geen meerwaarde kan aan geven?
Kijk zonder veel woorden maar met feiten beantwoordt ik jouw spam repsonses.

ef5112a20506895ee346e592ec4ff76e.png


1 stad veroverd en de speler is gekapt met spelen... (TOEVALLIG)
https://www.grcrt.net/player/nl40/1152755

Ze hebben allemaal het zelfde verkocht als jij een hoop praatjes...
 

DeletedUser27170

Gast
Noobje toch ga je elke post je commentaar op geven die zelf geen meerwaarde kan aan geven?
Kijk zonder veel woorden maar met feiten beantwoordt ik jouw spam repsonses.

ef5112a20506895ee346e592ec4ff76e.png


1 stad veroverd en de speler is gekapt met spelen... (TOEVALLIG)
https://www.grcrt.net/player/nl40/1152755

Ze hebben allemaal het zelfde verkocht als jij een hoop praatjes...

Leg mij is uit waarom ik een noob ben
smiley_emoticons_winken4.gif
. Ik heb praatjes ? Je zegt dat ie is gestopt nadat je 1 stadje veroverd hebt van hem:

10x6lpi.jpg

Volgensmij heb je verkeerd naar de stats gekeken met je botte hoofd
smiley_emoticons_irre.gif
(TOEVALLIG)
 

DeletedUser25672

Gast
Leg mij is uit waarom ik een noob ben
smiley_emoticons_winken4.gif
. Ik heb praatjes ? Je zegt dat ie is gestopt nadat je 1 stadje veroverd hebt van hem:

10x6lpi.jpg

Volgensmij heb je verkeerd naar de stats gekeken met je botte hoofd
smiley_emoticons_irre.gif
(TOEVALLIG)
7b8106dd4a0c6292b49fd9817bf89dc5.png


GA je weer blijven spammen op alles die post, je kunt je gelijk toch niet halen hoor. Speler stopte met actief spelen na dat ie 1 stad verloor enige die nog deed was nachtelijke kolo's sturen naar mensen die in hun bed lagen te dromen. Daarna heb ik de boel overhoop geknald meerdere aantal keren en 2 steden gepakt en is die gestopt tot op 100 steden. Nu speeld ie full deff biremen en doet geen overnames meer.

smiley_emoticons_baby_taptap.gif
Ga maar je forums spammen in je bende in calydon nu en laat de toppers maar verder dit forum schrijven vol nuttige info.
 
Bovenaan