• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #75

DeletedUser27400

Gast
Jullie zijn ook echt geweldig.

Maar goed dat muren niet openbaar zijn. Anders hadden jullie niks te zeggen gehad.

Die 350 kolo bvb bij Mr Joeri
Die komen ook allemaal bij ons vandaan?? Erg knap.

Dat ik bij jullie spelers 4 tot 7 kolos zie liggen bij een HC die zijn zeker ook allemaal van uit mijn ally gestuurd.

Maar ik ga de eer aan me zelf houden. Pot verwijt de ketel tot ie zwart ziet.

Luister ik ben het nu echt zat. Joeri heeft laatst die rapporten gestuurd. Ook ik heb laatst mijn rapporten gestuurd toen iemand er naar vroeg. Maar weet je wat het is? Jullie willen helemaal die bewijzen niet zien, weet je wat jullie willen? Zeuren en iedereen de schuld geven (tot Inno aan toe), omdat jullie niet kunnen winnen. Er is werkelijk geen greintje bewijs voor het feit dat wij vals spelen of dumpen. Daarentegen is dat er van jullie wel. Weet je wat je ziet als je naar mijn muur kijkt? Een idioot die op elke muur duikt met mantis en moraal 30. En ja ik val de hele dag aan en heb ook altijd scherpie aan. Maar zolang jij nog steeds boven me staat in het event en dus meer goud gebruikt, kun je me dat moeilijk kwalijk nemen denk ik. Overigens staan er een heleboel mensen van de apen boven me is me opgevallen. Dus hou op met janken als een vrouw en ga je gedragen als een vent!
 

DeletedUser26004

Gast
Lets go moon, lets go
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser13653

Gast
Jullie zijn ook echt geweldig.

Maar goed dat muren niet openbaar zijn. Anders hadden jullie niks te zeggen gehad.

Die 350 kolo bvb bij Mr Joeri
Die komen ook allemaal bij ons vandaan?? Erg knap.

Dat ik bij jullie spelers 4 tot 7 kolos zie liggen bij een HC die zijn zeker ook allemaal van uit mijn ally gestuurd.

Maar ik ga de eer aan me zelf houden. Pot verwijt de ketel tot ie zwart ziet.

Ja, die kolo's komen bij jullie vandaan.
Kijk, een voorbeeldje.

343f023a91c645b78936eb7da099b7f5.png


Joeri heeft die rapporten al meerdere malen doorgestuurd, hij heeft in 1 nacht zo'n 350 kolo's bij Raxacory gesloopt.
Raxa had net als bovenstaande Guerrilla's lid in veel steden 10-15 kolo's liggen.

Dat jij te blind bent om iets anders te geloven dan je eigen waanideeën is vervelend voor jou.
Maar hierbij ziet de rest van het AF dat wij wel met bewijs kunnen komen en Guerrilla's enkel met loze beschuldigingen loopt te strooien.
 

DeletedUser25154

Gast
Ik heb wel iets beters in me leven te doen dan bewijzen zoeken. Scores elke dag bij te houden. En te janken over andere.

Ik speel gewoon lekker een spelletje voor me lol

Jullie leven hangt er vanaf lijkt wel.

Die kolo bij die speler zullen best kloppen. Maar dat doen jullie zelf ook. Dat ik me er niet druk om maak en rapporten niet bewaar boeiend heb wel iets beters te doen.

Maar hier triest alleen over andere te praten en niks over je zelf/eigen ally te zeggen wat niet klopt maakt het voor mij alleen maar leuker.

Ik wens iedereen veel spel plezier en vecht het nu maar lekker ingame uit.

Ps dat deZe rotzooi zonder enige vorm van controle hier geplaatst mag worden zeg genoeg over AF en de mensen die dit schrijven.

Ik ga weer lekker AF verlaten.
Was al weer een jaar geleden dat ik hier voor het laatst was en dat recor ga ik nu verbreken

Tijd voor een award :p
 

DeletedUser20232

Gast
Ik wil iedereen alvast bedanken voor de opbouwende kritiek. We gaan kijken hoe we die kunnen gebruiken. Hopelijk zal de volgende Times jullie op deze vlakken beter stemmen.

Het is niet eens opbouwende kritiek. Het is afbrekende kritiek, puur iemand op de schandpaal plaatsen. 'Ontslaan' lijkt mij dan ook niet de probleemoplossende manier. Uiteraard kan er wel op gewezen worden maar sommige reacties op dit forum zijn van het laagste niveau dat er bestaat. De schrijvers (vd Times) kunnen van hun fouten leren. Dit is een vrijwilligerswerk, uit mijn ervaring kan vrijwilligerswerk leuk zijn, je zit meestal samen met een team met éénzelfde interesse. Je HELPT elkaar, je vult elkaar aan, ...

Paginanummering
Begin van een nieuw hoofdstuk? De pagina vermelden waar dat hoofdstuk begint. Je hoeft geen eindpagina nummer te gebruiken. Er zal niemand een artikel achterstevoren lezen.
 

DeletedUser23442

Gast
Het is niet eens opbouwende kritiek. Het is afbrekende kritiek, puur iemand op de schandpaal plaatsen. 'Ontslaan' lijkt mij dan ook niet de probleemoplossende manier. Uiteraard kan er wel op gewezen worden maar sommige reacties op dit forum zijn van het laagste niveau dat er bestaat. De schrijvers (vd Times) kunnen van hun fouten leren. Dit is een vrijwilligerswerk, uit mijn ervaring kan vrijwilligerswerk leuk zijn, je zit meestal samen met een team met éénzelfde interesse. Je HELPT elkaar, je vult elkaar aan, ...

Paginanummering
Begin van een nieuw hoofdstuk? De pagina vermelden waar dat hoofdstuk begint. Je hoeft geen eindpagina nummer te gebruiken. Er zal niemand een artikel achterstevoren lezen.
Je moet van te voren toch weten hoeveel pagina's er nog komen zodat je tijdens het lezen van een artikel een afweging kan maken of je het gaat volhouden tot het einde of beter meteen kan stoppen met lezen omdat je het einde toch nooit zal halen?
 

Armand0

Manticore
Je moet van te voren toch weten hoeveel pagina's er nog komen zodat je tijdens het lezen van een artikel een afweging kan maken of je het gaat volhouden tot het einde of beter meteen kan stoppen met lezen omdat je het einde toch nooit zal halen?

Scherp hoor, maar dat kan je toch gewoon simpelweg aflezen aan de hand van het paginanummer van het volgende artikel? Als dat op bv pagina 25 begint, is het toch logisch dat het voorgaande artikel op pagina 24 eindigt...

Open eens een stapel boeken/tijdschriften, die geven allemaal gewoon de beginpagina's van de hoofdstukken aan. Nergens voor nodig om eindpagina's te vermelden, dat spreekt namelijk voor zich.

p.s. mbt jouw argument/afweging, plaats dan per hoofdstuk onder de titel een vermelding van vb "6 pagina's". Dan kan per hoofdstuk die afweging gemaakt worden, zonder vooruit (einde hoodstuk) of achteruit (inhoudsopgave) te hoeven 'spoelen' om te zien hoe lang het artikel gaat zijn. Beetje overbodig is het overigens wel.

Overigens was het mij niet opgevallen hoor, ik kijk nooit naar de inhoudsopgave van de times :)
 

DeletedUser23442

Gast
Scherp hoor, maar dat kan je toch gewoon simpelweg aflezen aan de hand van het paginanummer van het volgende artikel? Als dat op bv pagina 25 begint, is het toch logisch dat het voorgaande artikel op pagina 24 eindigt...

Open eens een stapel boeken/tijdschriften, die geven allemaal gewoon de beginpagina's van de hoofdstukken aan. Nergens voor nodig om eindpagina's te vermelden, dat spreekt namelijk voor zich.

p.s. mbt jouw argument/afweging, plaats dan per hoofdstuk onder de titel een vermelding van vb "6 pagina's". Dan kan per hoofdstuk die afweging gemaakt worden, zonder vooruit (einde hoodstuk) of achteruit (inhoudsopgave) te hoeven 'spoelen' om te zien hoe lang het artikel gaat zijn. Beetje overbodig is het overigens wel.

Overigens was het mij niet opgevallen hoor, ik kijk nooit naar de inhoudsopgave van de times :)
Neem mn opmerking nou niet zo serieus x)
 
Als eindredacteur laat ik even weten dat de paginanummering blijft zoals hij is. Zoals Jaspenia al aangaf, lezers moeten weten (aan de hand van de inhoudsopgave) hoeveel pagina's welk artikel bevat. Uiteraard kan je dat ook te weten te komen als je enkel de beginpagina in de inhoudsopgave zet, maar dat vind ik er niet uitzien. Daarom: paginanummering blijft zoals hij is
 

DeletedUser

Gast
lang geleden dat ik nog eens op Grepolis Forum gekeken heb (ben sinds 2014 gestopt met Grepolis en was vroeger zelf ook even eindredacteur van deze times).

Een vrij knappe times. De werelden heb ik dan wel snel doorgebladerd vermits ik eigenlijk daar niet echt veel voeling mee heb (gestopt weet je wel :p).
Het interview met andere community's (deze maand Argentinië) vind ik een knap idee waarvan ik hoop dat je dit blijft volhouden. Niet dat ik dit hier maandelijks kom lezen maar ik denk dat dit leuk leesvoer is voor de BE/NL community. Ook best veel pagina's (ten opzichte van de tijd dat ikzelf nog aan de Times meewerkte) wat ik wel toejuich.

Bij deze dan ook mijn felicitaties aan de huidige reporters & eindredacteurs voor deze editie.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
lang geleden dat ik nog eens op Grepolis Forum gekeken heb (ben sinds 2014 gestopt met Grepolis en was vroeger zelf ook even eindredacteur van deze times).

Een vrij knappe times. De werelden heb ik dan wel snel doorgebladerd vermits ik eigenlijk daar niet echt veel voeling mee heb (gestopt weet je wel :p).
Het interview met andere community's (deze maand Argentinië) vind ik een knap idee waarvan ik hoop dat je dit blijft volhouden. Niet dat ik dit hier maandelijks kom lezen maar ik denk dat dit leuk leesvoer is voor de BE/NL community. Ook best veel pagina's (ten opzichte van de tijd dat ikzelf nog aan de Times meewerkte) wat ik wel toejuich.

Bij deze dan ook mijn felicitaties aan de huidige reporters & eindredacteurs voor deze editie.

Jij hier? ^^.
 
Bovenaan