• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis toolbar

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Toolbar is echt handig, vooral als je op meerdere werelden speelt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ja dan is toolbar zeker handig

maar het is goed, maar het kan beter.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Nou van alles,

dingen als:

-Ranglijst simbool.
-Chat balkje onder de simbolen.
-Nog meer.(je gaat nu zeker ook vragen wat nog meer)

Dit zijn zo de dingen die er nog bij kunnen, want ik vind het nu eigenlijk ook al perfect, ik bedoel alles wat er nu zit is al goed, maar extra dingen erbij en zo de toolbar verbeter is meer mijn idd
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Het werkt niet, er komt bij mij geen 'run' tevoorschijn.:confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

nou, dan ligt het vast aan je browser.......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

instaleren is 1 maar onder google chrome bijna niet te instaleren ik heb nog nooit zo'n slecht toolbar gezien en als je hem hebt kom je er bijna niet vanaf
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Het leek mij wel een grappig initiatief dus ik dacht laat ik het eens proberen.

Voor ieders informatie ik gebruik op dit moment Mozilla Firefox 7.0.1 en weiger pertinent om thuis ook maar een versie van Internet Explorer te gebruiken, maar er schijnt d.m.v. windows updates versie 8 op te staan.

Het Innogames icon met diverse opties schijnt wel redelijk te werken evenals de "zoek" optie.
Maar dan komen we bij het Games gedeelte.
1. Geen idee in hoeveel talen dit beschikbaar moet zijn, maar ik zie 15 complete vlaggen en 1 incomplete (ca 20%) vlag. Eveneens komen de vlaggetjes niet eens in een professioneel dropdown menu tevoorschijn zoals te zien bij het linkse Innogames icon. Ze hangen maar een beetje onder de standaard geselecteerde vlag en nog niet eens netjes direct eronder, nee net iets naar links.
2. De optie om je spel te kiezen is net zo vaag... De huidig geselecteerde ziet er netjes uit, daaraan tegen de opties daaronder hebben een groter vlak (qua hoogte en breedte) en uiteraard net als de vlaggetjes iets naar links uitgelijnt , waarvan de derde optie qua hoogte door de helft gehakt is (letters zijn niet kleiner, nee ze zijn gewoon gehalveerd).
3. De Login optie... Ja daar kan ik een lang verhaal over houden, maar het feit blijft dat deze voor alle drie de spel opties van nr.2 niet werkt. Ik kan klikken tot ik een ons weegt en het enige wat ik bereikt heb is dat het woord Login geselecteerd is (blauwe achtergrond met witte letters). Als dit niet werkt kan ik ook niet behoorlijk testen.
4. De Register for free optie... Ja dat is heel leuk, maar ik ben al geregistreerd. Ik heb er dus niets aan, maar het werkt wel.

De toolbar installeerde uiteraard zonder problemen, maar als ik via die toolbar niet in kan loggen valt het bij mij helaas onder de noemer "troep". Ik vind het fijn dat andere mensen het wel handig vinden en laat deze mensen het dan maar lekker gebruiken, maar bij mij gaat het verwijderd worden zodra deze post geplaatst is. :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

1 van de grootste fouten in de toolbar is dat je op grepolis met Facebook kunt inloggen, met de toolbar niet... Ik kan typen wat ik wil bij username en password, lukt toch niet.
 

DeletedUser10488

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik had hem eerst maar vond hem niet handig dus weer gedelte.
 
Bovenaan