• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis toolbar

DeletedUser13029

Gast
AW: Grepolis toolbar

ik hou niet van toolbars dus ik ga niet eens kijken.

gr
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Grepolis toolbar

Beter een Grepolis APP maken dan zo iets onzinnigs :) je hebt er echt niks aan..

als je op pc zit kan je net zo goed naar site gaan en daar spelen. Het is waardeloos

Mee eens, maar dat van die app was al een ander topic voor.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

het heb geen toegevoegde waarde de toolbar ,jullie hadden beter er wat meer mogelijkheden erin kunne stoppen zoals je steden in 1 keer stads feesten dus al je steden gelijk

Maar nu een vraag aan jullie grepo waarom zo'n toolbar steek de tijd in wat meer mogelijkheden in grepolis .
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Vind het niet echt perfect, maar het is wel handig voor onder de les :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik raak zelfs niet voorbij de 'Login'-knop, dat onding zegt dat ik niet besta. :mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik vind het echt brol ;o

Het heeft geen bijkomend nut ofzo ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik heb wel een idee, maak hem voor google chrome! dan dowload ik hem
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik vind de toolbar echt superchill, ik zie geen verbeteringen - perfect voor mij zo,,
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

het heb geen toegevoegde waarde de toolbar ,jullie hadden beter er wat meer mogelijkheden erin kunne stoppen zoals je steden in 1 keer stads feesten dus al je steden gelijk

Maar nu een vraag aan jullie grepo waarom zo'n toolbar steek de tijd in wat meer mogelijkheden in grepolis .

sluit ik me voledig bij aan
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik heb het wel gebruikt maar was totaal niet nuttig, als je een echte Grepolis speler bent heb je gewoon altijd een tabblad openstaan met Grepolis.
Het lijkt mij nuttiger om idd eens een Grepolis app te maken...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik heb hem gedownload maar ik heb nog steeds geen toolbar komt dat doordat ik de nieuwste internet explorer gebruik?
 

DeletedUser5376

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik heb hem gedownload maar ik heb nog steeds geen toolbar komt dat doordat ik de nieuwste internet explorer gebruik?

Ik heb ook internet explorer 9 en bij mij werkt ie perfect.

Misschien helpt dit:

28wf6sw.png


Als je je berichten wil bekijken word je toch doorgestuurd naar de grepo website dus heeft het niet veel nut!

Is wel handig om van wereld te switchen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Dan heb je waarschijnlijk niet de juiste zoekmachine.
Ik heb Internet Explorer 7, geen 7+. Ik kan het dus
ook niet instaleren, wat ik zowieso niet van plan was...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik gebruik de toolbar al vanaf die is uitgebracht, en werkt perfect op Firefox en internet explorer, ik vind het een gemak om op alle werelden waar je op speelt met één muisklik op kunt gaan. in plaats van steeds eerst afmelden en dan weer inloggen om op je andere werelden te geraken. dat "mails" blinken vind ik dan ook weer goed zodat je kan zien op welke wereld je een nieuw bericht hebt. al de andere icoontjes gebruik ik niet.

mvg
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

de browser die ik in Windows gebruik is niet ondersteunt en Linux helemaal niet. wat moet ik met dit toolbar dan?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik raak zelfs niet voorbij de 'Login'-knop, dat onding zegt dat ik niet besta. :mad:

Je moet natuurlijk het juiste vlaggetje kiezen. Normaalgezien staat het op het Engelse vlagje, en dan log je jezelf in op en.grepolis.com. Selecteer het vlagje dat je nodig hebt, namelijk het Nederlandse (van boven naar onder: rood-wit-blauw). Deze staat onder de Italiaanse en boven de Noorse vlag; ergens in het midden. Daarna zou het wel moeten lukken.

Als je je berichten wil bekijken word je toch doorgestuurd naar de grepo website dus heeft het niet veel nut!

Als je op de icoontjes van berichten, rapporten of alliantieforum klikt, word je doorgelinkt naar respectievelijk berichten, rapporten en alliantieforum (duhh:rolleyes:), maar dit is enkel op de 1.0-werelden (Alpha, Beta, ... Theta). Op Iota, Kappa, Lambda en Mu wordt je gewoon naar het spel doorgelinkt en opent geen extra schermpje ;)
Bugje lijkt me...

Ik vind het echt brol ;o

Het heeft geen bijkomend nut ofzo ^^

Je kan toch gemakkelijk en snel zien of je een bericht/rapportje hebt. Als je nu huiswerk maakt op je computer, verspil je veel tijd met het openen van grepolis om te kijken of je een bericht hebt. Met die balk zie je het meteen...
Zo kan je heel wat tijd besparen en sneller antwoorden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

ik vond het geen prettige toolbar.

wel bekeken, ingelogd e.d. maar... nee... niet handig.

-werkt wel onder lunix (Ubuntu)-
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

ik vond het geen prettige toolbar.

wel bekeken, ingelogd e.d. maar... nee... niet handig.

-werkt wel onder lunix (Ubuntu)-

Wat is er niet handig aan? Je krijgt toch heel veel info zonder telkens naar je GPtabblad over te moeten schakelen?
 
Bovenaan