• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis toolbar

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Je hebt er helemaal niets aan.

Ik speel op 6 werelden en heb dus gewoon 6 schermen open, de gegevens die in de toolbar staan zijn minimaal en zeer zeker geen aanwinst voor het spel.
 

DeletedUser11525

Gast
AW: Grepolis toolbar

er word gezegt dat die er makelijk af gaat maar hij kan er bij gewoon niet meer af dus kan ik niks meer met mijn pc
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik heb een hekel aan alles wat met extra kaders in je browser te maken heeft.
Dus denk dat ik deze ook nooit zal gebruiken ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik vindt de toolbar leuk en handig. ik vindt het handig dat je er mee kan inloggen. Ik zag de toolbar graag wat met grotere icoontjes.

Verder vindt ik de toolbar leuk. alleen de tekst is in het engels, die zou van mij in het nederlands mogen als dat mogelijk zou zijn. verder vindt ik de toolbar wel handig. of verval ik nu te vaak in herhaling met wat ik zeg. :)

ik zou zeggen ga zo door. by the way, ik gebruik de toolbar met firefox en doet het prima. verder vindt ik firefox fijner en beter werken wat spelletjes betreft dan chroom google.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

ik gebruik ook fierfox
werkt prima

maar mijn grepo staat altijd aan (mits ik op de pc ben)
maar het is handig om ff andere werelden te checken
op berichten
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Je moet natuurlijk het juiste vlaggetje kiezen. Normaalgezien staat het op het Engelse vlagje, en dan log je jezelf in op en.grepolis.com. Selecteer het vlagje dat je nodig hebt, namelijk het Nederlandse (van boven naar onder: rood-wit-blauw). Deze staat onder de Italiaanse en boven de Noorse vlag; ergens in het midden. Daarna zou het wel moeten lukken..
Vreemd, deze keer stond het Nederlandse vlaggetje standaard geselecteerd (heb die add-on immers na het fiasco gisteren er terug uit gezwierd). Gisteren heb ik er niet zo op gelet.
Enfin, momenteel is het 'business-as-usual' in al m'n werelden/steden, dus gebeurt er weinig op de voorgrond, maar des te meer op de achtergrond.
 

DeletedUser12739

Gast
AW: Grepolis toolbar

ik vind het maar een onhandig ding en ga hem niet meer gebruiken, hij reageert slecht op een bepaalde browser's en dat is niet fijn:(
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Kunnen jullie aub goed verwoorden wat er precies niet werkt? Eventueel met screenshots?

Indien jullie gewoon posten dat het niet werkt en dat jullie het niet leuk vinden dan kan ik daar echt niets mee doen naar Innogames toe.


Mij stoort het vooral dat hij niet compatibel is met google chrome, alles trager maakt en onoverzichtelijk is.
Heb hem er dadelijk afgegooid.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Je mist niets.
Prijs je gelukkig. Je hebt er meer last van dan dat het positief zou werken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Vind hem niet handig... Ik had gehoopt dat als je op 'berichten' of 'rapporten' zou klikken je een schermpje kreeg met daar die berichten in. Maar je krijgt gewoon een nieuw tabblad met Grepolis. Dan kun je toch gewoon rechtstreeks naar Grepolis gaan?... Én hij is ook nog in het Engels. Ik kan gewoon goed Engels, maar nog steeds onhandig. Het énige handige is dat je inkomende aanvallen kunt zien.

Ik heb het geïnstalleerd en daarna meteen uitgeschakeld. Niet verwijderd. Je weet nooit of het nog van pas kan komen...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

  • Heb je ideeën om de toolbar te verbeteren?

Maak hem voor google chrome en safari.. ik gebruik hem nu niet omdat ik ook geen internet explorer gebruik. als jullie er nou voor zorgen dat ik hem ook voor google chrome kan gebruiken, download ik hem gelijk.

Met Vriendelijke Groeten,
BaeleMarco
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

Ik vind de toolbar best handig want ik gebruik het om snel in te loggen omdat hij altijd ingelogt staat en ik heb er geen last van dat hij te langzaam is en om mozilla firefox is hij top!:) (Ik heb wel een goede reactie)

maar een paar laatste dingen::O
het is misschien beter als hij er anders uit komt te zien en dat hij zelf een popupheeft zodra je je mailtjes wil bekijken en misschien is het ook handig dat hij je goude munten wergeeft want ik moet telkens overal op klikken om te kijken hoeveel ik er heb. misschien is het ook handig om hem inderdaat te maken voor chrome ik had daar ook last van dat hij er niet was voor chrome.
verder geeft hij niet egt veel aan alleen dan welke stad je wilt zien en hoeveel punten het heeft. misschien is het ook handig om hem direct te linken met grepolis als je op het spel zelf zit zodat wanneer je bijvoorbeelt naar je volgende stad gaat. dat hij dan megaat en dat je dan niet zelf hoeft te klikken of als dat je naar je volgende wereld wil dat je pagina meegaat op het moment dat je op de volgende wereld klikt

Verder vind ik hem geweldig en ik blijf hem zeker gebruiken.
jullie vroegen ofdat we er dan suggesties bij wilde zetten hoe je hem kon verbeteren.

verder wil ik nog wat zegen tegen de mensen die denken dat GP alleen een spel is voor 30 jarigen. ik ben 13 en heb net zoveel recht als jullie. ik snap dat jullie vinden dat kinderen eigelijk weg moeten uit dit soort spellen. maar het gaat nergens over want dit maakt een kind zijn tijd vol als hij niks te doen heeft en kinderen genieten er net zoveel van als jullie!
ik hoop dat jullie dat snappen:confused:

hierbij heb ik mijn text na 5 minuten typen wel gehad, Bedankt!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis toolbar

handig zo'n toolbar, maar je comp gaat er wel slomer van, en je moet steeds weer inloggen.
 
Bovenaan