• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Grepolis traag

DeletedUser30138

Gast
Hey,

Ik had een vraag. Wanneer ik op mijn browser speel heb ik vaak dat ik lang moet wachten. Wanneer ik bevelen geef, op gebouwen klik of grondstoffen verstuur. Elke keer komt de grepolis logo laden laden en maar laden. Vaak moet ik de website refreshen.

Ik gebruik de laatste versie van google chrome, heb ook op andere browsers gespeeld met het zelfde resultaat.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
 

DeletedUser30138

Gast
Een 2000euro pc heb ik. Man man games tegewoordig met hun eisen.
 

DeletedUser27372

Gast
Je PC lijkt me het probleem niet, ik speel zelf regelmatig op m'n zes jaar oude laptop en dat gaat prima, ik zou eerder je internetverbinding checken. Je krijgt het laadscherm / logo als de site geen data ontvangt, als je computer vastloopt zal je waarschijnlijk gewoon het spel zien, maar niets aan kunnen klikken (of Chrome crasht gewoon).
 

DeletedUser30138

Gast
Je PC lijkt me het probleem niet, ik speel zelf regelmatig op m'n zes jaar oude laptop en dat gaat prima, ik zou eerder je internetverbinding checken. Je krijgt het laadscherm / logo als de site geen data ontvangt, als je computer vastloopt zal je waarschijnlijk gewoon het spel zien, maar niets aan kunnen klikken (of Chrome crasht gewoon).

Dat is zeker een goeie suggestie, na het testen van mijn internet ben ik er achter gekomen dat ik opeens packet loss problemen heb. Waarschijnlijk ligt het daar aan. Super bedankt voor je suggestie!!!!
 

DeletedUser30138

Gast
Nou het bleek dat ik opeens packet loss problemen had. Router herstart en opgelost. Bedankt voor de tip nogmaals!
 
Bovenaan