• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis zoals vroeger, zonder Anti timing

DeletedUser27772

Gast
Beste mede Grepolis spelers,

Ik vind persoonlijk de Anti Timing iets wat het spel nu vernacheld.
Vroeger in de oude tijd moest je je wekker zetten en achter je pc zitten om alles perfect voor elkaar te timen. Nu moet je gewoon geluk hebben als je Aanval of OS goed valt.

Veel steden worden hierdoor niet overgenomen terwijl er toch zeker een sterkere hand is. (Maar door geluk behoudt een speler zijn stad)
Om deze redenen vind ik persoonlijk dat de Anti Timing verwijderd / of weggehaald moet worden van Grepolis.

Ik vraag mezelf af wie hier nog meer mee eens is.
Hopelijk kunnen wij als Grepolis spelers er samen iets tegen doen!

Gr Bobberb
 

DeletedUser27773

Gast
Ik zou dit voor een nieuwe wereld wel weer eenmalig leuk vinden. Maar ik vind het met anti timing ook niet echt een probleem. Ik kan me herinneren dat zonder anti timing het haast onmogelijk was een stad te veroveren. Maar goed zoals ik al zei heb ik voor ja gekozen omdat ik het wel weer een keer zou willen proberen.
 

DeletedUser23442

Gast
Tegen, leer maar gewoon timen.

Heb je geen geluk voor nodig.

De antitiming heeft juist voordelen en maakt het spel interessant
 

DeletedUser27772

Gast
Je hebt wel degelijk geluk Jaspenia, dit heeft niks met timen te maken.
Stel je kolo komt 22:59:40 aan je blijft op en stuurt de aanval zo dat die 22:59:39 aankomt, dan komt die door anti timing 10sec te laat of te vroeg aan. Dit heeft dus niks met goed timen te maken, maar met geluk wat je hebt bij anti timing.

Vind het persoonlijk het spel juist verpesten, omdat je door anti timing minder mogelijkheden hebt.
 

DeletedUser7531

Gast
je snapt niet hoe je moet timen, dat blijkt uit bovenstaande post.
sommige mensen snappen dat wel, daarom word je eruit getimed :p
 

DeletedUser25975

Gast
Stap 1: Je begint gewoon 10 sec voor tijd met timen zodat je terug kan trekken en opnieuw kan sturen om een betere tijd te krijgen.
Stap 2: Je kunt nu timen.
Ik snap het niet, kan je dit iets duidelijker uitleggen aub
 

DeletedUser23653

Gast
Wat een slecht idee
dan krijg je dus bij het veroveren van een WW 100000 vs aanvallen op bijvoorbeeld 23:59:58, 100000 LC aanvallen op 23:59:59 en de kolo op 00:00:00

In welke wereld is dit leuk dan?

Dit komt een beetje over als slechte verliezersmentaliteit
 

AriChibi

Hydra
Wat een slecht idee
dan krijg je dus bij het veroveren van een WW 100000 vs aanvallen op bijvoorbeeld 23:59:58, 100000 LC aanvallen op 23:59:59 en de kolo op 00:00:00

In welke wereld is dit leuk dan?

Dit komt een beetje over als slechte verliezersmentaliteit
Maar dan kun je het ook eens een keertje terug doen!!!1 SNap dat dqan!
 

DeletedUser9104

Gast
Ik wil niet heel veel zeggen, maar zolang als dat ik Grepo speel bestaat de anti-timing regel (zover ik weet iig).
Dus dit hele topic is bs gezien je graag wil naar hoe het vroeger was.

En zoals vele voor mij al gezegd hebben: LEER VERDORIE GEWOON TIMEN.
 

DeletedUser27102

Gast
LEER VERDORIE GEWOON TIMEN.

Het zou altijd fijn zijn als de nieuwe mensen en de mensen die niet kunnen timen dit kunnen LEREN van iemand anders, en dat dit neit als ZELFSTUDIE gezien wordt. Want zo heb ik wel de indruk. Mensen die beweren dat ze kunnen timen, willen hun 'geheimpje' niet delen met de wereld, de egoïstische krengen..

Dus ik begrijp het wel als er mensen zijn die geen anti-timing willen :D
Je bent namelijk fucked up als je niet kan timen en niemand het je wilt leren :p

Hoeveel spelers van Grepolis kunnen nu echt goed timen? Als de meerderheid niet kan timen en geen anti-timing wilt, waarom moet er dan geluisterd worden naar de timers? ;)
 

Genius0615

Erinys
Just my 2 cents aangezien ik al een tijdje geen grepo meer speel, maar als je elk aspect van het spel dat nog iets of wat van moeilijkheid inhoud gaat veranderen naar simpele stuff komt het er uiteindelijk enkel maar op aan hoeveel geld je uitgeeft. Nu is dat al grotendeels het geval maar met timen enzo moet je tenminste nog iets kunnen.
 

DeletedUser25975

Gast
Het zou altijd fijn zijn als de nieuwe mensen en de mensen die niet kunnen timen dit kunnen LEREN van iemand anders, en dat dit neit als ZELFSTUDIE gezien wordt. Want zo heb ik wel de indruk. Mensen die beweren dat ze kunnen timen, willen hun 'geheimpje' niet delen met de wereld, de egoïstische krengen..

Dus ik begrijp het wel als er mensen zijn die geen anti-timing willen :D
Je bent namelijk fucked up als je niet kan timen en niemand het je wilt leren :p

Hoeveel spelers van Grepolis kunnen nu echt goed timen? Als de meerderheid niet kan timen en geen anti-timing wilt, waarom moet er dan geluisterd worden naar de timers? ;)
Er zijn er genoeg die kunnen timen en moeilijk te leren is het niet.
 
Bovenaan