• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis zoals vroeger, zonder Anti timing

DeletedUser27369

Gast
Ik ben het eens met Genius0615. Van mij mogen er zelfs wel wat meer moeilijke aspecten in het spel worden toegevoegd. Als je anti timing weghaalt verpest je het spel.
 

DeletedUser27102

Gast
Ik ben het eens met Genius0615. Van mij mogen er zelfs wel wat meer moeilijke aspecten in het spel worden toegevoegd. Als je anti timing weghaalt verpest je het spel.
Welke moeilijkheden kan je dan nog zoal toevoegen?
 

DeletedUser9104

Gast
Stap 1: Je begint gewoon 10 sec voor tijd met timen zodat je terug kan trekken en opnieuw kan sturen om een betere tijd te krijgen.
Stap 2: Je kunt nu timen.

Het zou altijd fijn zijn als de nieuwe mensen en de mensen die niet kunnen timen dit kunnen LEREN van iemand anders, en dat dit neit als ZELFSTUDIE gezien wordt. Want zo heb ik wel de indruk. Mensen die beweren dat ze kunnen timen, willen hun 'geheimpje' niet delen met de wereld, de egoïstische krengen..

Dus ik begrijp het wel als er mensen zijn die geen anti-timing willen :D
Je bent namelijk fucked up als je niet kan timen en niemand het je wilt leren :p

Hoeveel spelers van Grepolis kunnen nu echt goed timen? Als de meerderheid niet kan timen en geen anti-timing wilt, waarom moet er dan geluisterd worden naar de timers? ;)


In de post van Ari staat het toch anders echt heel duidelijk? Dusja. Ik snap je probleem niet
 

DeletedUser27728

Gast
Belachelijk voorstel dit. Goed kunnen timen is nu eenmaal het aspect dat de goeie spelers van de gewone spelers scheidt. Timen is juist een van de dingen die dit spel zo fijn maken.
 

DeletedUser25975

Gast
Vind ik ook, anders is het gewoon opschrijven wanneer je aanvallen moeten vertrekken en alles lanceren. Het komt dan puur op aantallen aan, de grootste speler die de meeste troepen heeft zal dan altijd de bovenhand hebben aangezien je toch alles op de juiste seconde kan laten aankomen. Zo kan je dus als kleine knaap niks beginnen tegen een grote speler terwijl je anders met een beetje time-kunsten het je tegenstander toch nog moeilijk maken.
 

DeletedUser11295

Gast
Het zou altijd fijn zijn als de nieuwe mensen en de mensen die niet kunnen timen dit kunnen LEREN van iemand anders, en dat dit neit als ZELFSTUDIE gezien wordt. Want zo heb ik wel de indruk. Mensen die beweren dat ze kunnen timen, willen hun 'geheimpje' niet delen met de wereld, de egoïstische krengen..

Dus ik begrijp het wel als er mensen zijn die geen anti-timing willen :D
Je bent namelijk fucked up als je niet kan timen en niemand het je wilt leren :p

Hoeveel spelers van Grepolis kunnen nu echt goed timen? Als de meerderheid niet kan timen en geen anti-timing wilt, waarom moet er dan geluisterd worden naar de timers? ;)

Je snapt hopelijk dat je hier op het forum niemand gaat vinden die je dit gaat uitleggen, en als je belachelijke allianties gaat aanmaken zoals die nu op Edessa dan ga je ook niemand vinden die dat wilt doen.

Momenteel op Edessa, iemand die vrij nieuw is op dit spel genaamd Mikelson. Ik leg hem met liefde uit hoe je goed moet timen aangezien hij in mijn alliantie zit en het in mijn voordeel is om hem dat uit te leggen. Jou het hier uitleggen met de rest van grepolis niet want zo benadeel ik alle andere allianties aka al mijn vijanden.

En voor de mensen die zeggen dat timen geluk is, dat is het niet. Timen kan je vaak tot op de seconde precies. Ligt eraan hoeveel aanvallen je stuurt en of je bereid bent 2 uur lang non-stop grepo te spelen maar het is heel goed te doen om in 3 seconden tijd 95% van je aanvalssteden aan te laten komen. Maar dat ga ik je hier natuurlijk niet uitleggen :)

Enige lastige is altijd om die verdomde kolo op de goede seconde te timen aangezien je voor die maar 1 kans hebt maar daarom stuur je er ook gewoon 5! :)

En de reden dat de anti-timing regel bestaat is omdat het vrijwel onmogelijk is om een stad over te nemen van een enigszins competente speler, vooral nu de app er is. Veel mensen zullen denken dat geen anti-timing het spelletje makkelijker zal maken maar het zal juist voor een groter verschil zorgen tussen de top spelers en de spelers die niet in de top staan, uitzonderingen daargelaten.
 

DeletedUser27102

Gast
Je snapt hopelijk dat je hier op het forum niemand gaat vinden die je dit gaat uitleggen, en als je belachelijke allianties gaat aanmaken zoals die nu op Edessa dan ga je ook niemand vinden die dat wilt doen.

Ik zoek niemand die het mij moet uitleggen hoor :)

Ik vertegenwoordig alleen de mensen die niet kunnen timen. En die zijn er zeker te vinden.

En dan zeggen ze dat ik te serieus ben op het AF..
 

DeletedUser11507

Gast
Ze moeten dat hele timen gedoe eruit halen. Er moet een regels komen dat je een minuut voor de inkomende aanval geen troepen kan krijgen als ondersteuning maar ook niet kan dodgen.
Dat dodgen verpest het hele spelletje. Mag jij met 2000 VS aankomen en 20.000LT, ik dodge gewoon al je aanvallen en laat mijn 350 biremen net 1 seconde voor jouw aanval aankomen. Zodat bij jouw alles zinkt
 

DeletedUser

Gast
Ze moeten dat hele timen gedoe eruit halen. Er moet een regels komen dat je een minuut voor de inkomende aanval geen troepen kan krijgen als ondersteuning maar ook niet kan dodgen.
Dat dodgen verpest het hele spelletje. Mag jij met 2000 VS aankomen en 20.000LT, ik dodge gewoon al je aanvallen en laat mijn 350 biremen net 1 seconde voor jouw aanval aankomen. Zodat bij jouw alles zinkt

Ik ga kapot hier x).
 

DeletedUser27762

Gast
Je snapt hopelijk dat je hier op het forum niemand gaat vinden die je dit gaat uitleggen, en als je belachelijke allianties gaat aanmaken zoals die nu op Edessa dan ga je ook niemand vinden die dat wilt doen.

Momenteel op Edessa, iemand die vrij nieuw is op dit spel genaamd Mikelson. Ik leg hem met liefde uit hoe je goed moet timen aangezien hij in mijn alliantie zit en het in mijn voordeel is om hem dat uit te leggen. Jou het hier uitleggen met de rest van grepolis niet want zo benadeel ik alle andere allianties aka al mijn vijanden.

En voor de mensen die zeggen dat timen geluk is, dat is het niet. Timen kan je vaak tot op de seconde precies. Ligt eraan hoeveel aanvallen je stuurt en of je bereid bent 2 uur lang non-stop grepo te spelen maar het is heel goed te doen om in 3 seconden tijd 95% van je aanvalssteden aan te laten komen. Maar dat ga ik je hier natuurlijk niet uitleggen :)

Enige lastige is altijd om die verdomde kolo op de goede seconde te timen aangezien je voor die maar 1 kans hebt maar daarom stuur je er ook gewoon 5! :)

En de reden dat de anti-timing regel bestaat is omdat het vrijwel onmogelijk is om een stad over te nemen van een enigszins competente speler, vooral nu de app er is. Veel mensen zullen denken dat geen anti-timing het spelletje makkelijker zal maken maar het zal juist voor een groter verschil zorgen tussen de top spelers en de spelers die niet in de top staan, uitzonderingen daargelaten.
Taking a trip through bs lane?
Mischien heb je een botje ofzo anders is het flauwekul.
Je kan hoogstens, als je snel bent, een aanval 1-2-3 x cancelen en opnieuw sturen, daarna met 1 langzaam bootje erbij hetzelfde , en dan zit je alsnog met anti timing...
This n*gga thinks he's special ^^
 

DeletedUser27762

Gast
Ze moeten dat hele timen gedoe eruit halen. Er moet een regels komen dat je een minuut voor de inkomende aanval geen troepen kan krijgen als ondersteuning maar ook niet kan dodgen.
Dat dodgen verpest het hele spelletje. Mag jij met 2000 VS aankomen en 20.000LT, ik dodge gewoon al je aanvallen en laat mijn 350 biremen net 1 seconde voor jouw aanval aankomen. Zodat bij jouw alles zinkt
Met 350 bir laat je niet alles zinken hoor.
En als je voor 1 minuut niet mag dodgen, doe ik het 2 min van tevoren...
 

DeletedUser7531

Gast
Taking a trip through bs lane?
Mischien heb je een botje ofzo anders is het flauwekul.
Je kan hoogstens, als je snel bent, een aanval 1-2-3 x cancelen en opnieuw sturen, daarna met 1 langzaam bootje erbij hetzelfde , en dan zit je alsnog met anti timing...
This n*gga thinks he's special ^^
Wahahaha als je snel bent 3x
:')
 

DeletedUser27183

Gast
tegen dit voorstel
Zoals Jaspenia al aangeeft: leer timen

Er zijn diverse mogelijkheden en trucjes om meerdere kansen op een goed resultaat te krijgen.
 

DeletedUser11507

Gast
Met 350 bir laat je niet alles zinken hoor.
En als je voor 1 minuut niet mag dodgen, doe ik het 2 min van tevoren...

In 1 minuut tijd kan ik genoeg aanvallen plaatsen om door 10.000 biremen en 20.000LT te komen. Nee niet alles zou zinken, maar het zal netjes terug varen en vervolgens zink je kolo. Of je moet in 5 fases aanvallen, met 5 kalonisatie schepen. Maar dan moet je dus tig GP weg geven voordat je een stadjes verovert hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11295

Gast
Taking a trip through bs lane?
Mischien heb je een botje ofzo anders is het flauwekul.
Je kan hoogstens, als je snel bent, een aanval 1-2-3 x cancelen en opnieuw sturen, daarna met 1 langzaam bootje erbij hetzelfde , en dan zit je alsnog met anti timing...
This n*gga thinks he's special ^^

Of je kan gewoon niet timen, heb laatst in 6 seconden tijd 40VS steden en 30LC steden aan laten komen en de 30LC allemaal op 4 na ofzo in de laatste 3 seconden. VS grotedeels in de eerste 3 seconde maar ook wat tussen de LC door.

Ik ga hier niet uitleggen hoe ik alles doe, kom daar zelf maar achter of kom bij mijn alliantie ;)

Maar meestal heb je niet zo'n strakke timing nodig en kun je het al een stuk breder nemen, alles binnen 10-15 seconden moet met gemak lukken met alles in de goede volgorde....
 

DeletedUser11295

Gast
Hahahaha. Leuk bevonden: 0.

Late reactie overigens, ik dacht kijk ook eens bij serieuze praat :p

Je weet opzich dat ik sinds enkele weken pas weer aan het posten ben op dit forum? Moeilijk om dan veel likes te hebben als je niet op het spellenforum zit :p
 

DeletedUser11507

Gast
Maar natuurlijk maak even gratis reclame voor Innogames:p

Laten we met ze alle alle posts like op dit forum, krijgen ze lekker veel extra links naar hun eigen site. Zoek je dadelijk op strategie spel op een willekeurige zoekmachine komt er grepolis als eerste eruit rollen.Er is een rede dat ze voor dit fora hebben gekozen he. Niet omdat ze het zo leuk vinden om jou de speler tegemoet te komen die gratis speelt.

Voor niks gaat de zon op ^^
 
Bovenaan