• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis zoals vroeger, zonder Anti timing

DeletedUser18702

Gast
Vrij kansloos dit voorstel lol

Vind ATR een goed bedacht systeem, dat de spelers juist uitdaagt om risico's te nemen als ze strak aan willen vallen.
Nonsens dus :p
 

007jelmer

Griffioen
Er zijn perfecte manieren om de anti-timing te omzeilen. Het wordt pas tricky als plus/minus 50 aanvallen zijn getimed op jouw stad, zelfs dan is het nog goed mogelijk om een leuk getimed OSje of aanvalletje ervoor/erachter te gooien.

Maar verder weet ik niet waar ik het over heb. :)
 

Styl3X

Ruiter
anti timing kon je vroeger tegengaan toch, er was destijds een reken methode voor, hierdoor kon je de anti timing eruit timen als het ware :)
Ben er alweer 2 a 3 jaar oud, dus geen idee of dat aangepast is.. :)
 

DeletedUser18257

Gast
anti timing kon je vroeger tegengaan toch, er was destijds een reken methode voor, hierdoor kon je de anti timing eruit timen als het ware :)
Ben er alweer 2 a 3 jaar oud, dus geen idee of dat aangepast is.. :)
Was dat niet iets met dat als je een aanval verstuurde op de even secondes dat de anti-timing terug ging, en op de oneven secondes vooruit?
 

AriChibi

Hydra
Was dat niet iets met dat als je een aanval verstuurde op de even secondes dat de anti-timing terug ging, en op de oneven secondes vooruit?
Klinkt unlikely. Hier heb je geniaal advies van een pro-speler:

Ik verstuurde mijn troep altijd 10 sec voor de werkelijke tijd met een langzame tb zodat je nog tijd genoeg had om ze terug te trekken en vervolgens op de echte tijd te versturen voor een tweede kans. Als die dramatisch slecht was, terugtrekken en tot 10 sec na de werkelijke tijd nog eens proberen in de hoop dat je anti-timing achteruit kreeg. Was dit weer dramatisch slecht, opnieuw proberen met een bir of geen slomer bootje erbij etc etc. Ik werd op deze manier iig nooit overgenomen en zelden uit een stad geknald omdat ik zo altijd zelf ongezonde hoeveelheden bir/vs/troepen voor/na de kolo kon snipperen. Solo.
 

DeletedUser

Gast
Geen idee waar je deze onzin vandaan haalt maar vanaf de start van grepolis is anti-timing onderdeel van het spel geweest.
 

Styl3X

Ruiter
Klinkt unlikely. Hier heb je geniaal advies van een pro-speler:

Ik verstuurde mijn troep altijd 10 sec voor de werkelijke tijd met een langzame tb zodat je nog tijd genoeg had om ze terug te trekken en vervolgens op de echte tijd te versturen voor een tweede kans. Als die dramatisch slecht was, terugtrekken en tot 10 sec na de werkelijke tijd nog eens proberen in de hoop dat je anti-timing achteruit kreeg. Was dit weer dramatisch slecht, opnieuw proberen met een bir of geen slomer bootje erbij etc etc. Ik werd op deze manier iig nooit overgenomen en zelden uit een stad geknald omdat ik zo altijd zelf ongezonde hoeveelheden bir/vs/troepen voor/na de kolo kon snipperen. Solo.

Lol, dit dus :) Destijds de vaartijden controleren voor de kolo en daarop timen, als aanvaller zijnde stuurde ik 100den aanvallen, soms in kleine aantallen, wanneer je 200+ vuurtjes had steeds 50 versturen, zo kreeg je er altijd wel een paar voor. Ik kreeg altijd wel tientallen aanvallen binnen 15 sec voor de kolo binnen. (wanneer je meer dan 100/200 steden had)

Daarnaast is chaos de key tot succes, spionnen, spreuken, maak je tegenstander gek, veel aanvallen, fake aanvallen/opstanden..
 

DeletedUser26487

Gast
kjoet

tegenwoordig gwn meerdere time kansen maken, voor OS met bir kan je dit doen met kolo -> brander -> stb/hydras (hydras voor gmdw style) -> vs -> bir zelf
zat kansen dus
zelfde geldt voor aanval, alleen dan andere troepen etc, gwn van langzaam naar snel tot even snelheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28595

Gast
ja maar ff serieus, niemand heeft steden met een brander, een ts (kolo's lol) sts vs en bir... tenminste niemand dat ik weet

Branders varen 52 uur naar oceaan 81 vanuit 54. Mooie dingen die hielpen me zeker uit de brand.....
 

DeletedUser27996

Gast
Ja hoor in Mu kon ik zeker een speler en zij speelt nu nog die standaard 3 branders als trip stuurde in al je steden en heel veel mensen van haar ally. Mensen buiten die alliantie ervaren haar als vervelend en mijn eigen ervaring met haar is dat zij gewoon een goede teamspeler is. Toegevoegde waarde voor wat heb je aan branders? In ieder geval een leuke anekdote voor mijzelf als speler.. Maar als je binnen WW gebied ligt en je weet zeker dat je alleen vs aanval te verduren krijgt dan volstaan branders prima als 1 op 1 als def
 

DeletedUser13371

Gast
In een compacte cluster zijn branders erg fijn. Tegen volle vuurclears gewoon 1 op 1 en goedkoop en snel te maken. 1 branderstad voor de hele ally is altijd handig als tool te hebben toch wel :) ook fijn om bij je vuurvloot te parkeren en je vloot ergens anders parkeren dan lopen alle counters en gp jagers stuk op branders als ze snachts je vs vloot zoeken
Maar verder gewoon beperkt inzetbaar ze zouden wel voor biremen mogen staan ipv erachter..
 

DeletedUser28430

Gast
In een compacte cluster zijn branders erg fijn. Tegen volle vuurclears gewoon 1 op 1 en goedkoop en snel te maken. 1 branderstad voor de hele ally is altijd handig als tool te hebben toch wel :) ook fijn om bij je vuurvloot te parkeren en je vloot ergens anders parkeren dan lopen alle counters en gp jagers stuk op branders als ze snachts je vs vloot zoeken
Maar verder gewoon beperkt inzetbaar ze zouden wel voor biremen mogen staan ipv erachter..
als mensen 's nachts blind vs sturen om je vs te slopen, leveren birs een veel betere gp verhouding op dan branders. Nachtbonus en zo.
 
Bovenaan