1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Discussie Grepoloterij - Discussietopic

Discussie in 'Community Wedstrijd: Grepoloterij' gestart door Artifex, 13. mei 2019.

1. Artifex

Artifex Senior Gamemoderator Grepolis Team

Hier kan over deze wedstrijd gediscussieerd worden, tevens vind je hier antwoord op enkele vragen:

Q: Hoe trekken jullie de getallen?
    A: Wij zullen de getallen door een computer laten kiezen via de website https://randomnummer.nl/

Q: Hoe maken jullie de winnaars bekend?
    A: Nadat de loterijperiode is gesloten zullen wij een nieuw topic openen waarin wij de winnaars bekend zullen maken per bal.

Q: Ik heb gewonnen en nu?
    A: Wanneer je gewonnen hebt mag je een ticket aanmaken via de supportdienst met als onderwerp 'Grepoloterij t.a.v. Artifex' via de supportdienst zal je prijs geregeld worden.

Q: Ik heb getallen doorgegeven, mag ik deze wijzigen?
    A: Net als bij een gewone loterij staan de getallen die je kiest vast. Je kunt deze niet wijzigen.

Q: Zit er kansspelbelasting op mijn prijs?
    A: Nee, je prijs is belasting vrij!

Djini vindt dit leuk.
  2. ACMML

ACMML

Dit vindt ik echt een mooie loterij, kost geen geld en je maakt kans op prijzen helemaal geweldig verzonnen door het grepo team, ga zo door

Artifex en Djini vinden dit leuk.
  3. Fireillusion

Fireillusion

De nationale postcode loterij is er niks bij!

Gaston, suck on this :p

4. ACMML

ACMML

Jullie hebben er 1 ding zeer zekers al mee bereikt en dat is dat er veel nieuwe AF gangers zijn bijgekomen als ik zo kijk naar hoelang ze al lid zijn:cool:

Artifex vindt dit leuk.

Terug Naar Boven