• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Grepolympia

DeletedUser13371

Gast
Net weer een potje begonnen. Nu al 2x warfare 2x evenement... zucht dit spel is dood o_O
 

Lemmod

Hopliet
05cb4a6c0f.png
c30f3174bd.png


Hoezo we laten hetzelfde event om de paar maanden terug komen...

Dat Grepolis draait dankzij de events (vanwege het grotere goudverbruik) is bekend maar maak dan op zijn minst nieuwe events of doe er een iets langere tijd tussen voordat je ze herhaald. Of komt deze over een half jaar weer terug??
 

DeletedUser13653

Gast
Te vroeg.
Het vorige event is net afgelopen, bovendien is de nieuwste wereld nog maar net bezig.

Bij grepolympia gaat het erom om troepen op te offeren voor betere prestaties.
Hoeveel troepen kunnen spelers kwijt op Kos denk je?
Door een dergelijk event zo vroeg in de wereld al langs te laten komen maak je het verschil tussen groot goudgebruikers en de rest alleen maar groter.
 

DeletedUser25003

Gast
Allemachtig, het vorige event stopt exact 2 weken daarvoor en hoppa! Gaat het verder wel goed met jullie Kroenuh? Kijk af en toe een event is leuk en dat om de dikke maand was al veel maar als we nu van event naar event hoppen dan kunnen we net zo goed meteen de ranglijsten en de kroontjes te koop aanbieden of niet? wie het meeste goud aan inno geeft wint. Ik vind het echt niet erg dat Inno geld moet verdienen, dat je dingen kan afkopen en dergelijken is ook helemaal prima maar ga het nou niet overdrijven door maximaal 2 weken tussen events te proppen...
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
05cb4a6c0f.png
c30f3174bd.png


Hoezo we laten hetzelfde event om de paar maanden terug komen...

Dat Grepolis draait dankzij de events (vanwege het grotere goudverbruik) is bekend maar maak dan op zijn minst nieuwe events of doe er een iets langere tijd tussen voordat je ze herhaald. Of komt deze over een half jaar weer terug??
Er komen nieuwe events door Player Council misschien
 

DeletedUser25952

Gast
Alle hier gaan we weer.
Eerst dat je vroeger kunt stichten hebben sommige spelers na 1 dag al 2-3 steden.
Dan die pakket dat sommige spelers gewoon al 165 scherpzinnigheid hebben ...
En nu dit erbij, op Kos heb je dan nauwelijks kans om nog tegen de goud spelers te overleven
 

DeletedUser28076

Gast
Alle hier gaan we weer.
Eerst dat je vroeger kunt stichten hebben sommige spelers na 1 dag al 2-3 steden.
Dan die pakket dat sommige spelers gewoon al 165 scherpzinnigheid hebben ...
En nu dit erbij, op Kos heb je dan nauwelijks kans om nog tegen de goud spelers te overleven

Helemaal mee eens. Als de werelden 16 oceanen groot waren dan vind ik het nog wel kunnen. (Dan kom je niet op elk eiland een goudspeler tegen) Maar de afgelopen werelden hebben nog geen eens 4 oceanen vol gekregen.. (En de goudverzamelaars stopen ook nog eens na ongeveer een maand.) Dus dan zijn simpel weg de werelden wel heel erg klein...
En ik weet niet of mensen dat leuk vinden, maar ik heb liever wel een wat grotere wereld. Want dit is gewoon te klein...
 

DeletedUser25003

Gast
Helemaal mee eens. Als de werelden 16 oceanen groot waren dan vind ik het nog wel kunnen. (Dan kom je niet op elk eiland een goudspeler tegen) Maar de afgelopen werelden hebben nog geen eens 4 oceanen vol gekregen.. (En de goudverzamelaars stopen ook nog eens na ongeveer een maand.) Dus dan zijn simpel weg de werelden wel heel erg klein...
En ik weet niet of mensen dat leuk vinden, maar ik heb liever wel een wat grotere wereld. Want dit is gewoon te klein...

Dan moeten ze niet om de anderhalve maand een nieuwe wereld starten. Oh, loopt het misschien niet helemaal toppie? Nou dan proberen we het toch gewoon opnieuw op andere wereld! Als er elke 4 maanden ofzo een nieuwe start dan ga je het toch nog is proberen op dezelfde wereld, kijken of je het met een andere strategie toch nog goed kan maken. Dan blijven werelden levendiger denk ik
 

DeletedUser27199

Gast
Innogames wil gewoon geld verdienen en bij de start van een wereld wordt er het meeste goud gebruikt...
Heel jammer, maar ik denk dat het nooit gaat veranderen.
 

DeletedUser22289

Gast
Oh waw hier zat ik echt helemaal op te wachten, mijn beloningen van het vorige event zijn er nog niets eens allemaal door...
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser20113

Gast
Wauw, top beloningen, heb 101 steden op calydon en krijg 4 manti's (!) Geweldige rewards waar je echt wat aan hebt
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
Met 1 farmronde heb ik 3x zoveel manti's in de rij staan..

Leuk dat er af en toe een evenement is maar dit is overdreven.. zo verlies je op den duur alleen maar meer spelers die dit spel al een lange tijd spelen puur omdat het echt uitmelken geworden is..

Ik snap dat inno geld moet verdien aangezien ze een bedrijf zijn.

Maar denkt er daar nou niemand na dat ze meer hebben aan een fatsoenlijke wereld die 3 jaar draait met constant 2000+ spelers dan om de 2 maand een wereld starten waar ze na een jaar 6 werelden extra hebben en op elke wereld nog 500 man geregistreerd staat maar de helft maar speelt?

Lange termijn denken ontbreekt.. Steeds meer spelers stoppen aangezien het niet meer leuk is om tegen de goudnoobs op te moeten boksen vanaf het begin.. Het was al een uitdaging maar nu wordt die alleen maar groter..

Gaat onze feedback doorgegeven worden aan inno of staan we hier weer voor de zoveelste keer voor lul onze mening te geven?
 

Dorremans

Mentor
Wauw, top beloningen, heb 101 steden op calydon en krijg 4 manti's (!) Geweldige rewards waar je echt wat aan hebt
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
Met 1 farmronde heb ik 3x zoveel manti's in de rij staan..

Steeds meer spelers stoppen aangezien het niet meer leuk is om tegen de goudnoobs op te moeten boksen vanaf het begin..

Hmm slechtere events is toch alleen maar beter voor de niet goud spelers? Luisteren ze toch nog en dan is het weer niet goed.
 

DeletedUser13371

Gast
Hopelijk krijgen we snel weer warfare package dit evenement is alweer zo lang geleden en ik heb nog 60x landuitbreiding nodig o_O
 
Bovenaan