• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

grepomaps iota

DeletedUser

Gast
Waarom is er nog steeds geen map gemaakt van de wereld Iota? We zijn nu al bijna een week bezig en deze is nog steeds niet op de kaart gezet. Grepostats is er al wel...
 

DeletedUser

Gast
AW: grepomaps iota

Maak er zelf één ;)

als ik de kwaliteiten er voor had, graag :)

Ik wil ook niet hiermee melden dat ik ontevreden ben ofzo, maar gewoon een reminder, misschien dat ze het over het hoofd hadden gezien.
 

DeletedUser

Gast
AW: grepomaps iota

Waarom is er nog steeds geen map gemaakt van de wereld Iota? We zijn nu al bijna een week bezig en deze is nog steeds niet op de kaart gezet. Grepostats is er al wel...

Grepostats vroeg ik aan ;)
En ik was vergeten de grepolismaps aan te vragen :p
Daarom dat ze er denk ik niet aan dachten xD
 

DeletedUser

Gast
AW: grepomaps iota

Grepostats vroeg ik aan ;)
En ik was vergeten de grepolismaps aan te vragen :p
Daarom dat ze er denk ik niet aan dachten xD

Zorg dan maar dat je dat snel doet! :D jij hebt het niet nodig met je eenmansalliantie, maar ik wil graag een overzicht van waar mijn leden zitten zonder dat ik alle coordinaten hoef op te schrijven :(
 

DeletedUser

Gast
AW: grepomaps iota

als ik de kwaliteiten er voor had, graag :)

Ik wil ook niet hiermee melden dat ik ontevreden ben ofzo, maar gewoon een reminder, misschien dat ze het over het hoofd hadden gezien.

Grepolismaps is geen onderdeel van Grepolis, dus het is niet aan Grepolis om het te melden ;) Maar hij is inderdaad wel laat :p
 

DeletedUser

Gast
AW: grepomaps iota

Grepolismaps is geen onderdeel van Grepolis, dus het is niet aan Grepolis om het te melden ;) Maar hij is inderdaad wel laat :p

als dat zo is, dan hebben dus verschillende mensen illegale reclame cq link in hun handtekening staan, waaronder een paar mods ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: grepomaps iota

Je weet best wat ik bedoel ;)

jij ook wat ik bedoel, verwijzingen naar niet innogames-sites zijn verboden ;)


Het plaatsen van links met als doel reclame maken is niet toegestaan.
met het plaatsen van die link wordt beoogd dat mensen er op kunnen klikken en die site openen, wat dus meer bezoekers oplevert voor die site en derhalve de waarde verhoogd, dus is reclame ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: grepomaps iota

Probleem is opgelost, de kaart staat er op... Ik naam aan dat ik stef hiervoor moet bedanken hahaha ;)
 
Bovenaan