• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Grepostats Zakros

DeletedUser26962

Gast
Wanneer komt wereld Zakros te staan op Grepostats? Ik wil graag wat dingen bijhouden daar, maar de wereld verschijnt maar niet op de pagina.
 

DeletedUser199

Gast
"Grepolis is the intellectual property of InnoGames GmbH. This is an unofficial 3rd party site."

Quote van de Grepostats site.
 

DeletedUser12913

Gast
Ik verplaats dit even naar vragen/hulp. Het duurt inderdaad enige tijd (meestal ongeveer een maand) voor de stats op Grepostats te zien zijn.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik heb even iemand gecontacteerd, hopelijk komt Zakros er binnenkort bij op Grepolisstats :)
 

DeletedUser26962

Gast
Kijk eens aan, heeft deze post toch nog tot iets geleid. Bedankt beiden! :)
 

DeletedUser

Gast
heeft iemand anders ook last van een niet goed werkende zakros stats?
 

DeletedUser20467

Gast
dat is mijn ervaring ook, voor sommige gedetailleerdere dingen kun je wellicht beter kijken bij de stats van grtc tools
 

Gamergirl101

Hopliet
heeft iemand een goed idee over hoe je een mol te pakken kan kijgen
Wat je het beste kunt doen is van die klemmen met grote tanden bij de ingang/uitgang van een hol plaatsen. Echter kijk uit dat geen andere mensen erin lopen

Onze buurt heeft er altijd er last van gehad. We hadden overal vallen. Sinds 2 jaar hebben wij een klein poesje, maar uiterlijk bedriegt, het is een GP Moordmachine. Doet meer schade dan de gemiddelde erinys. Denk dat zelf de honden van Hades er van uit de buurt blijven als je kijkt naar hoeveel mollen er al door haar naar de onderwereld zijn gestuurd.
 
Bovenaan