• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen Grepostats

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Re: www.grepostats.nl

Het klopt dat Innogames de data (informatie om alle gegevens te updaten) uitgeschakeld hebben. Uiteraard zijn wij hier tegenin gegaan zodat Grepostats kan blijven draaien, echter kan dit nog even duren.

De statistieken van .nl zullen zo snel mogelijk weer geupdate worden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Kroenuh.
Grepolis & Grepostats team
 

DeletedUser4003

Gast
ja en er staat dat ik woensdag een stad overgenomen heb maar dat was dinsdag
 

DeletedUser

Gast
Re: www.grepostats.nl

Nu begin ik toch erger te vrezen :O

Het klopt dat Innogames de data (informatie om alle gegevens te updaten) uitgeschakeld hebben. Uiteraard zijn wij hier tegenin gegaan zodat Grepostats kan blijven draaien, echter kan dit nog even duren.

De statistieken van .nl zullen zo snel mogelijk weer geupdate worden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Kroenuh.
Grepolis & Grepostats team

@Kroenuh) Zou je ons op de hoogte van de situatie willen houden?

BTW) Excuses voor het overtreden fan Forumregel §3.4 :O
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Alle problemen zijn nu opgelost. De updater draait weer op volle toeren dus alle statistieken worden weer zoals vanouds bijgehouden.

Veel plezier verder met Grepolis en Grepostats!

Met vriendelijke groet,
Kroenuh.
Grepolis & Grepostats team
 

DeletedUser

Gast
Wat kunnen jullie allemaal klagen zeg.

Als jullie het beter en sneller kunnen, doe het dan aub zelf!!!

Jullie mogen verdorie blij zijn dat er iemand werk in steekt.
Langs de andere kant vind ik het spijtig, want je verliest er een beetje van het spektakel in dit spel door je te baseren op grepostats.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Delta statistieken online!
Beste spelers,

Vanaf nu kunnen jullie ook alle statistieken van wereld Delta terugvinden op Grepostats.

Veel plezier verder met Grepolis en Grepostats!

Met vriendelijke groet,
Kroenuh.
Grepolis & Grepostats team
 

DeletedUser

Gast
Ik heb echter nog 1 probleem ondervonden, namelijk de bijwerkingen
van de allianties per speler.

Vaak worden de vreemdste allianties aan spelers gelinkt zonder
dat deze er ooit lid van zijn geweest.
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Grepostats

Ik heb echter nog 1 probleem ondervonden, namelijk de bijwerkingen
van de allianties per speler.

Vaak worden de vreemdste allianties aan spelers gelinkt zonder
dat deze er ooit lid van zijn geweest.
volgens mij codenamen ik heb het ook gezien
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Ik weet niet of dit hier moet gepost worden, maar er is een probleem, op grepostats sta ik zo ;

Wereld Rang Speler Punten Steden Alliantie
nl2 3093 woutwoot 8,706 2 DE MEGASTRIJDERS <== Moet Seek and destroy zijn !

nl4 3157 woutwoot 3,301 1 lord <== Moet active X control zijn !

??? hoe komt dit ???
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Ik weet niet of dit hier moet gepost worden, maar er is een probleem, op grepostats sta ik zo ;

Wereld Rang Speler Punten Steden Alliantie
nl2 3093 woutwoot 8,706 2 DE MEGASTRIJDERS <== Moet Seek and destroy zijn !

nl4 3157 woutwoot 3,301 1 lord <== Moet active X control zijn !

??? hoe komt dit ???

Hoe lang zit je al in active x en DE MEGASTRIJDERS?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Ik heb nog nooit in "DE MEGASTRIJDERS" gezeten ! alleen in seek and destroy zit ik nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45

Gast
AW: Grepostats

Dan klopt er nog steeds iets niet, gezien je in je eerdere post zei dat je op nl2 (Beta) in 'active X control' moest zitten in plaats van in 'lord' en niet in plaats van 'De Megastrijders'.

Weet je zeker dat je alliantie geen naamsverandering is ondergaan en dat je niet de werelden toch per ongeluk door elkaar haalt? :) En voordat je nee roept, kijk het eventjes na in de werelden zodat je het zeker weet. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Dan klopt er nog steeds iets niet, gezien je in je eerdere post zei dat je op nl2 (Beta) in 'active X control' moest zitten in plaats van in 'lord' en niet in plaats van 'De Megastrijders'.

Weet je zeker dat je alliantie geen naamsverandering is ondergaan en dat je niet de werelden toch per ongeluk door elkaar haalt? :) En voordat je nee roept, kijk het eventjes na in de werelden zodat je het zeker weet. ;)

Inderdaad, die laatste post was fout,maar dat maakt nog niets uit, het is sowieso fout op de server
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Epsilon

Wereld Epsilon​
Wereld Epsilon is bij deze toegevoegd aan Grepostats. Veel plezier!

Met vriendelijke groet,
Kroenuh.
Grepolis & Grepostats team
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Grepostats

Wereld Zeta statistieken online!​
Ook de statistieken voor wereld Zeta zijn nu terug te vinden op Grepostats. Veel plezier!

Met vriendelijke groet,
Kroenuh.
Grepolis & Grepostats team
 

DeletedUser106

Gast
AW: Grepostats

Uiteraard gaan er nog vele handige tools komen, zoals: een Kaarttool, Oorlogsstatistieken bekijken, Afstanden berekenen, Serverstatistieken bekijken en nog veel meer. Maar dit alles natuurlijk op zijner tijd.

Wat zou het fantastisch zijn als bovenstaande tools er zouden bijkomen.
Grepostats is nu reeds een zeer goed en handig instrument, maar ik mis echt die vlot-werkende en multifunctionele kaarttool. (die grepolismaps.org echt niet is)
En zo'n Oorlogsstatistieken zijn ook altijd geweldig, altijd leuke discussies op 't AF als je met stats kan komen :)
 

DeletedUser6722

Gast
Ik weet geen goede naam.

Ik kijk op mijn GrepoStats en toen stond er opeens sukkels in plaats van Israeli Defence Forces 2. Is hier een reden voor?

Naamloos.png


Ik weet niet of je het goed kan lezen maar er staat echt Sukkels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan