• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen Grepostats

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepostats

Die fout is er nog altijd, kan grepolis dit niet vehelpen?
 

DeletedUser12160

Gast
Gisteravond heb ik de vertaling van de Nederlandstalige GrepoStats afgerond!


Dit betekent dat GrepoStats nu volledig toegankelijk is voor alle Grepolis.nl spelers!


Uiteraard gaan er nog vele handige tools komen, zoals: een Kaarttool, Oorlogsstatistieken bekijken, Afstanden berekenen, Serverstatistieken bekijken en nog veel meer. Maar dit alles natuurlijk op zijner tijd.

Deze site wordt gemaakt en onderhouden door een speler (dus niet door Innogames!), deze persoon zet zijn beste beentje voor door allerlei tools en statistieken beschikbaar te stellen voor alle Grepolis spelers. Graag respect hiervoor.

Verder wil ik ook graag mijn dank uitspreken aan HappyPineapple en Muf-Muf. Deze personen hebben mij prima gecorrigeerd waar dat nodig was. ;)
Mocht je nog enige vragen, opmerkingen of taal/grammatica fouten willen melden kun je mij een forum-PM sturen!

Veel plezier met GrepoStats!
Kroenuh.
Is dat er nu al? Oorlogsstatistieken?
 

DeletedUser

Gast
Is dat er nu al? Oorlogsstatistieken?

Blijkbaar....
Het hoofd-topic zegt: ''Laatst bewerkt door Kroenuh; 25.03.10 om 19:34.''

Maar de stats zeggen iets anders... Daar is alleen te vinden:

- Kolonisatie's
- Eenheden- en gebouweninformatie
- Calculators
- Mailinglijst
- Verslagen tegenstanders klassement :p
 

DeletedUser

Gast
Gisteravond heb ik de vertaling van de Nederlandstalige GrepoStats afgerond!


Dit betekent dat GrepoStats nu volledig toegankelijk is voor alle Grepolis.nl spelers!


Uiteraard gaan er nog vele handige tools komen, zoals: een Kaarttool, Oorlogsstatistieken bekijken, Afstanden berekenen, Serverstatistieken bekijken en nog veel meer. Maar dit alles natuurlijk op zijner tijd.

Deze site wordt gemaakt en onderhouden door een speler (dus niet door Innogames!), deze persoon zet zijn beste beentje voor door allerlei tools en statistieken beschikbaar te stellen voor alle Grepolis spelers. Graag respect hiervoor.

Verder wil ik ook graag mijn dank uitspreken aan HappyPineapple en Muf-Muf. Deze personen hebben mij prima gecorrigeerd waar dat nodig was. ;)
Mocht je nog enige vragen, opmerkingen of taal/grammatica fouten willen melden kun je mij een forum-PM sturen!

Veel plezier met GrepoStats!
Kroenuh.

Dus waarschijnlijk zijn deze er nog niet maar zullen deze in de toekomst beschikbaar worden
 

DeletedUser

Gast
Daar hebben ze dan wel lang over gedaan zeg :p Maar goed, ik wacht wel...

Ondertussen kun je kaarten maken met www.nl.Grepolismaps.org, en het ''afstanden berekenen'' is in-game al mogelijk dacht ik? Ben benieuwd wat ze met oorlogsstatistieken bedoelen.. Moet vast leuk zijn om te weten welke NAP's er allemaal wel niet na 1 dag zijn verlopen...
 

DeletedUser20686

Gast
Ja, nieuwe werelden worden gewoon toegevoegd. Echter wordt deze site beheerd door een externe partij.
Voor meer informatie of vragen hierover kun je dan ook het beste met hun contact opnemen.

Dat gaat hier.
 

DeletedUser

Gast
Ja, nieuwe werelden worden gewoon toegevoegd. Echter wordt deze site beheerd door een externe partij.
Voor meer informatie of vragen hierover kun je dan ook het beste met hun contact opnemen.

Dat gaat hier.


Kroenuh beheerde de site(iig nederlandse deel) toch eerst?
 
Bovenaan