• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen Grepostats

DeletedUser45

Gast
AW: Ik weet geen goede naam.

Bij mij klopt het gewoon hoor:

mais.png
 

DeletedUser6722

Gast
AW: Ik weet geen goede naam.

Bij mij klopt het gewoon hoor:

mais.png


Ik bedoel als je bij GrepoStats aankomt dan ga je zoeken op Bijvoorbeeld mais en dan staat er in welke werelden hij speelt, de punten, steden en dan staat helemaal achteraan je aaliantie met een hele andere naam.
Maar als je op Mais (of iemand anders klikt waar je op gezocht hebt) dan staat wel aale foede dingen er en daar heb jij een Print screen van gemaakt.

MVG,

Mais
 

DeletedUser45

Gast
AW: Ik weet geen goede naam.

Ah ja, ik zie het staan nu inderdaad.

Heeft iemand in je alliantie misschien de naam veranderd en weer terug veranderd? Want als ik vervolgens op 'sukkels' klik kom ik gewoon uit op de juiste alliantiepagina: http://nl.grepostats.com/world/nl3/alliance/8805. Op deze pagina staan ook weer de juiste namen e.d. Misschien eens binnen je alliantie kijken of er niet een of andere Jodokus grappig wilde doen? ;)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Grepostats

Ik zal een onderzoek hiernaar starten. Echter vind ik dit erg vreemd, maar ik ga mijn best doen! :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Ja dit is al een tijdje zo, ik zit toch echt in Idiota, maar achter mijn naam staat coolboys, ieder geval beter dan sukkels xD
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Grepostats

Ik heb te horen gekregen dat er iets mis is met de servers. Het probleem is bekend dus er wordt aan gewerkt.

Excuses voor het ongemak! :)
 
Bovenaan