• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen Grepostats

DeletedUser9089

Gast
AW: Grepostats

maar werkt niet deugdelijk!


laatste update is van 19 januari
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Ik snap die eenhedencalculator nog niet niet echt. Je moet bijvoorbeeld invullen bij zwaard 50 en dan zou je te zien krijgen hoeveel grondstoffen en hoeveel inwoners hij kost. Maar dan kom ik op de eenhedenpagina, die alles uitlegt:confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Ik snap die eenhedencalculator nog niet niet echt. Je moet bijvoorbeeld invullen bij zwaard 50 en dan zou je te zien krijgen hoeveel grondstoffen en hoeveel inwoners hij kost. Maar dan kom ik op de eenhedenpagina, die alles uitlegt:confused:

had ik ook met Google Chrome
met internet explorer werkt het correct

ander probleempje en ik weet niet of dat al eerder besproken werd
aantal steden van alliantie is niet correct - wanneer een speler zijn/haar laatste stad verliest en dan gewoon verder speelt met een nieuw stadje dan wordt die nieuwe stad niet meegeteld
't is misschien maar een detail, maar bij grote alliantie in volle oorlog kan dit een serieus verschil geven
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Waarom is er geen Lamda op GrepoStats, kunnen ze dat niet bijhouden ofzo?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Ik heb een vraag:
Waarom doet Grepostats het niet meer?
Alle taalversies van Grepostats liggen eruit, en dan zie je net dat ik op dit moment precies de mailingslijst generator nodig heb -,-
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepostats

Bij mij deed-ie het net ook niet, maar nu gelukkig weer wel. Misschien werd er iets bijgewerkt o.i.d.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Grepostats

Ik had wereld Mu al eerder toegevoegd. Er was een klein serverprobleempje, maar deze is ondertussen alweer opgelost. :)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepostats

grepostats ligt er uit, kunnen jullie hier wat aan doen of ligt het aan grepostats zelf?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepostats

Wat word hier mee bedoeld?,

Dit staat dus gewoon op grepostats.nl zei:
Important: On some worlds data is not being updated correctly. This is a fault in Grepolis and not something Grepo Stats can resolve.
 

DeletedUser12119

Gast
Re: AW: Grepostats

Ik merkte al langetijd dat de wereld Hyper. niet werd geupdate. Beetje jammer dat Grepolis niks van zich laat horen in die lange tijd.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepostats

En als je het forum leest, zou je Kroenuh's antwoord gelezen hebben. ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepostats

Graag een linkje, tenzij het naar de vorige bladzijde is. Het probleem doet zich namelijk voor sinds de laatste update. In ieder geval op Chi, en zijn antwoord op de vorige pagina is toch wel van een tijd daarvoor.
 
Bovenaan