• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen Grepostats

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Gisteravond heb ik de vertaling van de Nederlandstalige GrepoStats afgerond!


Dit betekent dat GrepoStats nu volledig toegankelijk is voor alle Grepolis.nl spelers!


Uiteraard gaan er nog vele handige tools komen, zoals: een Kaarttool, Oorlogsstatistieken bekijken, Afstanden berekenen, Serverstatistieken bekijken en nog veel meer. Maar dit alles natuurlijk op zijner tijd.

Deze site wordt gemaakt en onderhouden door een speler (dus niet door Innogames!), deze persoon zet zijn beste beentje voor door allerlei tools en statistieken beschikbaar te stellen voor alle Grepolis spelers. Graag respect hiervoor.

Verder wil ik ook graag mijn dank uitspreken aan HappyPineapple en Muf-Muf. Deze personen hebben mij prima gecorrigeerd waar dat nodig was. ;)
Mocht je nog enige vragen, opmerkingen of taal/grammatica fouten willen melden kun je mij een forum-PM sturen!

Veel plezier met GrepoStats!
Kroenuh.
 
Laatst bewerkt:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Re: grepolisstats

Statistieken wereld Beta nu online!​

Het heeft even op zich laten wachten (waarvoor mijn spijt), maar sinds vandaag zijn dan eindelijk alle statistieken omtrent wereld Beta online op GrepoStats.

Het is al leuk om te weten dat er nu al zo'n:

  • 9.854 spelers op wereld Beta spelen,
  • 682 allianties zijn opgericht,
  • 9.105 steden bestaan.

Veel plezier met Grepolis en Grepostats,
Kroenuh.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Grepostats vanavond offline!

Mededeling (Update):
Vanavond zullen de Grepostats servers verplaatst worden naar een andere locatie, dit kan leiden tot een offline periode van een aantal uur. Morgenvroeg zal alles weer in orde zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Kroenuh.
Grepolis & Grepostats team
 

DeletedUser

Gast
Stats

Misschien heb ik het gemist..

Maar ik hoop echt dat die stats weer terug komen?
 

DeletedUser

Gast
Re: Stats

Het zal wel een serverprobleem zijn ;)

grepostats.com offline

The server powering Grepolis Stats experienced a power failure earlier and is having trouble recovering. We're working on getting the site up as soon as possible. Apologies for the inconvenience.

Idd klein probleempje.
Kan altijd gebeuren want het spel bestaat nog niet echt zo lang é :)
Morgen vroeg is het zeker opgelost zelfs straks al :)
 

DeletedUser

Gast
Mag het hopen anders kom ik men afspraak niet na om inactieve groeiers te kicken ^^
 

DeletedUser

Gast
Op grepostats kan ik niet meer vinden hoeveel punten iemand per dag groeit.
Kan iemand een link posten?:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Gast
dat weet ik maar gewoon als ie weer on is

want dat heb ik nodig.
Ben een heel nieuwsgierig persoon af en toe.
 

DeletedUser

Gast
oke dan hoor ik het nog wel
want kan het normaal nergens meer vinden.
 

DeletedUser

Gast
Grepostats off?

grepostats.com offline

The server powering Grepolis Stats experienced a power failure earlier and is having trouble recovering. We're working on getting the site up as soon as possible. Apologies for the inconvenience.
 

DeletedUser

Gast
Re: Grepostats off?

grepostats.com offline

The server powering Grepolis Stats experienced a power failure earlier and is having trouble recovering. We're working on getting the site up as soon as possible. Apologies for the inconvenience.

Word aan gewerkt hoor geloof me :)
 

DeletedUser

Gast
Grepo Stats - server offline Geplaatst op 12th April 2010 - 22:33:53 door Morthy
Hi everyone,

At around 15:00 on the 12th of April the server hosting Grepolis Stats suffered a power failure and encountered problems upon being powered up.

Until this is fixed, we're afraid we are not able to display alliance changes, player history and alliance history prior today.

When the server issue is resolved all data will hopefully become available again.

We apologize for any inconvenience this will cause.

- Morthy
 
Bovenaan