• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Grondstoffen

DeletedUser

Gast
Klein vraagje,

Als ik over het icoontje "Hout" ga met mijn muis, krijg ik de tekst dat dit eiland minder hout produceert dan op de andere eilanden.
Daarentegen is de zilverproduktie wel ideaal op mijn eiland

Hoe en waar kan je dan bv zien op welk eiland welke grondstofproductie hoger is dan de andere???
 

DeletedUser

Gast
Klein vraagje,

Als ik over het icoontje "Hout" ga met mijn muis, krijg ik de tekst dat dit eiland minder hout produceert dan op de andere eilanden.
Daarentegen is de zilverproduktie wel ideaal op mijn eiland

Hoe en waar kan je dan bv zien op welk eiland welke grondstofproductie hoger is dan de andere???

Daar kan je op zich niet achterkomen zonder informatie te vergaren bij een resident van dat eiland, of een dorp zelf te coloniseren. Zoals in de werkelijkheid heeft elk land zijn specialiteiten en zijn moeilijkheden. ;)
 

DeletedUser

Gast
Daar kan je op zich niet achterkomen zonder informatie te vergaren bij een resident van dat eiland, of een dorp zelf te coloniseren. Zoals in de werkelijkheid heeft elk land zijn specialiteiten en zijn moeilijkheden. ;)
en de moeilijkheden op mijn eiland noemen gisborn ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik zie nu zelfs dat er een - en + staat in desbetreffende icoontjes van hout en zilver
 

DeletedUser

Gast
Die verschillen gaan pas gelden van af lvl 20 van de desbetreffende gronstof.

normaal op lvl 20 krijg je 150 per uur
plus op lvl 20 krijg je 153 per uur
min op lvl 20 krijg je 146 per uur

tot lvl 20 is alles nog gelijk.
en van af lvl worden de verschillen per lvl groter
 

DeletedUser

Gast
vraag hades

als ik aanval dan wil ik terug keer uit de dood doen
maar dan zegt hij dat moet bij een aanval

kan iemand mij helpen??????:gunst:
 

DeletedUser4003

Gast
AW: vraag hades

als ik aanval dan wil ik terug keer uit de dood doen
maar dan zegt hij dat moet bij een aanval

kan iemand mij helpen??????:gunst:


De vraag hoort hier idd niet thuis.

Maar om een gunst in te zetten op een aanval, klik je op de desbetreffende aanval, dan ga je naar het tabje voor gunsten en dan zet je hem in (:
 
Bovenaan