• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Grote aanbieding bij goudaankoop

DeletedUser20785

Gast
belachelijk... dit is niet meer eens pay to win, want lang niet alle spelers hebben de mogelijkheid om dit te kopen. ben benieuwd wanneer de dagen beginnen dat er spelers gaan zijn die 1 000 000 GP verdienen alleen door die belachelijke scherp.

laatste wereld voor mij iig.
 

Lemmod

Hopliet
Innogame$ heeft het voor elkaar. Grepoli$ wordt een spel voor de mensen die een ranking willen kopen. De rest gaat wel op zoek naar andere leuke spellen die minder geld kosten.
Zo gauw is de WW fase afgelopen op mijn hoofdwereld dan is het einde grepoli$
 

DeletedUser26511

Gast
Innogame$ heeft het voor elkaar. Grepoli$ wordt een spel voor de mensen die een ranking willen kopen. De rest gaat wel op zoek naar andere leuke spellen die minder geld kosten.
Zo gauw is de WW fase afgelopen op mijn hoofdwereld dan is het einde grepoli$

Jup, hier ook.
1miljoen GP op een dag is niet eens moeilijk meer... oftewel we gaan volgende werelden mensen met al 3/400 steden krijgen nog voor de ww's zijn aangebroken. Wat is hier nu nog de lol van?

Maar bedankt inno!
prachtig verpest.
 

DeletedUser27080

Gast
oftewel we gaan volgende werelden mensen met al 3/400 steden krijgen nog voor de ww's zijn aangebroken. Wat is hier nu nog de lol van?

Dat is technisch onmogelijk, want dan zou de ww-fase gewoon vroeger komen, gezien deze bepaalt wordt op het aantal alliantiepunten (dus spelerspunten) in totaal.
 

DeletedUser17245

Gast
Ik zou Grepolis alleen al blijven spelen om te weten wat de volgende verrassing wordt, het wordt met het jaar zo triest dat het cabaret begint te worden hahahaha.

Eerst een eindspel maken dat totaal *** is, daarna een nieuw eindspel beloven en het uiteindelijk niet geven maar wel allerlei andere dingen veranderen waar we niet op zitten te wachten.

veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven
Is dit soms de standaard zin die iedereen die bij Inno werkt iedere morgen 10 keer uit volle borst moet schreeuwen voor ze aan het werk gaan?
Gut versprechen und weinig geben, tun der Nar in freude Leben

Nu dus een 'marktonderzoek', ik kan niet wachten tot het volgende bedrijf ^^.
 

Lemmod

Hopliet
Dat is technisch onmogelijk, want dan zou de ww-fase gewoon vroeger komen, gezien deze bepaalt wordt op het aantal alliantiepunten (dus spelerspunten) in totaal.
Wereld moet een half jaar oud zijn voordat de WW beginnen dus is het wel degelijk mogelijk.


Wat ik helemaal belachelijk vind aan dit aanbod met de goddelijke scherpzinnigheid is dat er allianties zijn waar slechts 1 of 2 spelers deze WEL hebben kunnen aanschaffen en dat er allianties zijn waarbij 1 of 2 spelers deze NIET hebben kunnen aanschaffen.
Hoezo oneerlijke behandeling van je spelers
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

Lemmod

Hopliet
Dat het net realistisch is ben ik met je eens maar mijn opmerking was ook gericht op zijn opmerking dat het technisch niet haalbaar zou zijn. Technisch/GP gewijs zou het mogelijk moeten zijn met die belachelijke scherpies
 

DeletedUser26511

Gast
300 steden in 3 maanden is niet realistisch, zelfs niet met hoe het spel er nu uitziet.

sinds wanneer is een half jaar 3 maanden?
als je ziet dat ze nu al 150 steden hebben in een halfjaar. dan red je met deze scherpies makkelijk 300 in een half jaar.

Dat is technisch onmogelijk, want dan zou de ww-fase gewoon vroeger komen, gezien deze bepaalt wordt op het aantal alliantiepunten (dus spelerspunten) in totaal.

ja, EN de wereld moet 6 maanden oud zijn.
 

salerno1

Medusa
sinds wanneer is een half jaar 3 maanden?

Oeps, typfoutje, slacht me niet af :rolleyes:
Daarnaast blijft mijn argument staande, dat je 300 steden 'makkelijk' in een halfjaar kan neerzetten is pure onzin, zelfs met deze scherpies. Dat er opvallend meer steden zullen bijkomen kan, maar 300 is hallucinant veel, ik veronderstel dat je niet half weet hoeveel cp daarvoor nodig is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19428

Gast
sinds wanneer is een half jaar 3 maanden?
als je ziet dat ze nu al 150 steden hebben in een halfjaar. dan red je met deze scherpies makkelijk 300 in een half jaar.



ja, EN de wereld moet 6 maanden oud zijn.

Let wel het zijn maanden van 29 dagen en geen kalendermaanden. Veel spelers en allianties zijn hiermee de mist al ingegaan
 

DeletedUser26511

Gast
Let wel het zijn maanden van 29 dagen en geen kalendermaanden. Veel spelers en allianties zijn hiermee de mist al ingegaan

dan nog, scheelt t 6 dagen,, scheelt misschien 1 of 2 stadjes.
dan heb je r 298, nou boehoe.
 

Lemmod

Hopliet
Oeps, typfoutje, slacht me niet af :rolleyes:
Daarnaast blijft mijn argument staande, dat je 300 steden 'makkelijk' in een halfjaar kan neerzetten is pure onzin, zelfs met deze scherpies. Dat er opvallend meer steden zullen bijkomen kan, maar 300 is hallucinant veel, ik veronderstel dat je niet half weet hoeveel cp daarvoor nodig is.
300 is idd veel. En ja je hebt er veel CP voor nodig maar het is ook meer om aan te geven dat men hierdoor wel ontzettend makkelijk aan de puntjes voor de CP kan komen. Elke speler kan een scherpie aanzetten als hij vol onder aanval ligt of als hij vol gaat aanvallen. Het heeft niks meer met tactiek te maken zo maar puur met nutteloos om je heen slaan om GP te verkrijgen. De focus zou moeten liggen op het knokken en overnemen van steden, niet op het doelloos om je heen slaan om maar GP te krijgen waar dit wel toe lijdt.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik heb nu aanbieding van 160%, te gek voor woorden, dat wil zeggen bij
25 000
Krijg je er 40 000 bij oftewel
65 000
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, heb me trouwens vergist, is gewoon wat naast die 25 000 staat, bij 10euro staat er 25%
 

DeletedUser27183

Gast
Wereld moet een half jaar oud zijn voordat de WW beginnen dus is het wel degelijk mogelijk.


Wat ik helemaal belachelijk vind aan dit aanbod met de goddelijke scherpzinnigheid is dat er allianties zijn waar slechts 1 of 2 spelers deze WEL hebben kunnen aanschaffen en dat er allianties zijn waarbij 1 of 2 spelers deze NIET hebben kunnen aanschaffen.
Hoezo oneerlijke behandeling van je spelers
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
dat van die scherpies ben ik volledig met je eens.

Dat van de ww klopt niet
met een halfjaar bedoeld inno maanden van 29 dagen en geen kalendermaanden. houd hier rekening mee Inno rekent volgens de maan-kalender, omdat de oude grieken die ook hanteerden
 
Bovenaan