• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Grote aanbieding bij goudaankoop

DeletedUser5415

Gast
10 euro: 1
20 euro: 2
50 euro: 5
80 euro: 10
bij 5 euro krijg je een normale scherp die wel 12 uur duurt
 

DeletedUser26511

Gast
Nu zullen er in de BB's op nieuwe werelden niet spelers zijn die eruit komen met 2 a 3 steden, maar een stuk of 9?!

Is er ergens te zien hoeveel van die tokens je krijgt bij 20 euro enzo? Want bij 80 euro zijn het er dus al 10 :O

Ik zou trouwens 100% wel goud gekocht hebben als ik die bonus had #GP4LIFE
Helaas voor Inno heb ik de bonus niet :D

5 euro is een halve dag (2x gp)
10 euro is een hele dag (4x gp)
20 euro is een hele dag (2x, 4x gp)
50 euro is een hele dag (5x, 4x gp)
80 euro is een hele dag (10x, 4x gp)

dusja, hoe erg wil je dit spel nog uitkleden?
 

DeletedUser26146

Gast
Kroenuh heeft laten weten dat dit een marktonderzoek is.

dus ben wel benieuwd hoe ze deze ingedeeld hebben.
mijn insteek zou zijn voor een marktonderzoek 10% vandaag.
volgende maand de 'superscherpies'

pas dan krijg je een reëel beeld.
niet willekeurig verdelen.

Waar heeft hij dat dan aangeven? Heb nog nergens enige reactie van iemand van Communityleiding hier gezien?
 

DeletedUser26399

Gast
ws pm, staat trouwens een fout in, er staat

de komende 1 dag
dit moet ws dit zijn
de komende dag/1 dag
 

DeletedUser5415

Gast
3c76a8732bbb0000fd9feb602d4f7580.png
 

DeletedUser693

Gast
Dit is oneerlijk spel imo.

Ik kreeg de aanbieding met de scherpies, maar die zijn nogal OP, kan me inbeelden dat andere spelers het hier niet bij laten.
 

DeletedUser26511

Gast
die vragen aan de bedenkers hoe ze zich hier onder vandaan kunnen lullen.
standaard antwoord al 10 tallen keren voorbij zien komen op skype.

elke keer hetzelfde.
ga je er op in, krijg je in iets andere woorden hetzelfde te horen.

just wait...
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser19706

Gast
Misschien moeten we ook maar zo'n petitie gaan starten dan :')
Als je dan zo'n A/B ding doet, doe het dan zo dat beide partijen iets moois kunnen krijgen. Nu heeft de 1 niks (10% extra noem ik idd niks omdat je, zoals bij Kvothe, ook 100% kan krijgen) en de ander heel veel?

Stel je staat eerste van de wereld, je knalt er maandelijks behoorlijk wat euro's doorheen om dat ook te blijven, maar nu krijgt nummer 2 opeens zo'n geweldige GP bonus en jijzelf amper iets. Dan ligt het dus zelfs niet meer aan het goud dat je erin pompt maar aan een soort geluk ofzo?

Kunnen ze zeggen dat het geen pay2win meer is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20913

Gast
Ben wel van mening dat ze iedereen hetzelfde moeten aanbieden, maar de scherpies die ze nu aanbieden als beloning gaat veel te ver
 

DeletedUser20113

Gast
grepo is dood en begraven, lijkt wel of ze nog even zoveel mogelijk grepo willen uitmelken en dan alles stopzetten ofzo
 

DeletedUser20913

Gast
Makkelijk te verhelpen, maar blijkbaar is geld belangrijker dan het speelplezier van de spelers
 
Bovenaan