• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Grote aanbieding bij goudaankoop

DeletedUser26511

Gast
yo.
ik ben dr klaar mee, snap dat er geld verdiend wilt en moet worden.
maar om zo de balans eruit halen?
smiley_emoticons_motz.gif


Goed werk hoor inno, goed werk.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser26004

Gast
Kroenuh zal wel weer eens heel lief en braaf van de grote baas te horen gekregen te hebben dat hij meer centjes moet halen uit het cashmijntje dat Grepolis heet.

Tja, te triest voor woorden. Ik heb het in het andere topic, 'bloeit Grepolis dood', ook al aangegeven: je word als speler niet meer serieus genomen. Hoe vaak is er al niet aangegeven dat dingen als die schijtkampen en die warfare packages gewoon 100% kut zijn? Hoe vaak hebben de Beta spelers aangegeven dat dit negatief effect zal hebben op het spelletje? Tja, Kroenuh maakt er gewoon van wat hij wil. Als speler wordt je niet meer serieus genomen en ook totaal niet naar jou omgekeken.

Van mij betreft maakt Kroenuh en Inno zich volkomen belachelijk. Ik vind dat het ook maar eens tijd wordt voor een nieuwe CM. Robin zit er veelste lang en het enigste wat hij doet is het spel een beetje naar de *****n helpen...
 

DeletedUser19706

Gast
Kroenuh zal wel weer eens heel lief en braaf van de grote baas te horen gekregen te hebben dat hij meer centjes moet halen uit het cashmijntje dat Grepolis heet.

Tja, te triest voor woorden. Ik heb het in het andere topic, 'bloeit Grepolis dood', ook al aangegeven: je word als speler niet meer serieus genomen. Hoe vaak is er al niet aangegeven dat dingen als die schijtkampen en die warfare packages gewoon 100% kut zijn? Hoe vaak hebben de Beta spelers aangegeven dat dit negatief effect zal hebben op het spelletje? Tja, Kroenuh maakt er gewoon van wat hij wil. Als speler wordt je niet meer serieus genomen en ook totaal niet naar jou omgekeken.

Van mij betreft maakt Kroenuh en Inno zich volkomen belachelijk. Ik vind dat het ook maar eens tijd wordt voor een nieuwe CM. Robin zit er veelste lang en het enigste wat hij doet is het spel een beetje naar de *****n helpen...

Dat vind ik niet eerlijk om te zeggen. Hij doet het al erg lang, en hij doet het ook al erg lang erg goed. Er zijn niet erg veel mensen die dat willen doen hoor! Wees daar blij mee.

Haat op Inno, maar niet op Kroenuh.
 

DeletedUser20913

Gast
Alsof Kroenuh nergens invloed op heeft...

Neem aan dat hij ook ziet dat ze grepo aan het ver*****n zijn, niet alleen sinds vandaag...
Interesseert hem geen *****
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Alsof Kroenuh nergens invloed op heeft...

Neem aan dat hij ook ziet dat ze grepo aan het ver*****n zijn, niet alleen sinds vandaag...
Interesseert hem geen *****
Het interesseert hem wel degelijk over dit gebeuren. Ik zelf kreeg ook dit aanbod. Toen ik het zag heb ik in het team vermeld dat dit te ver gaat. Innogames had belooft het gat te dichten tussen de (Extreme) goud spelers en de niet goud spelers.

Door dit aanbod wordt het alleen maar vergoot.
Kroenuh was het daarmee eens.


Kortom, ook wij van het Grepolis NL Team, zijn het er niet mee eens. Dit is inclusief de Community Manager.
 

latdekat

Harpij
Jullie zijn het er niet mee eens. Ik veronderstel dan dat jullie InnoGames onder druk zullen zetten dit weg te doen? Of is dat te extreem gedacht?
 

DeletedUser26004

Gast
Geen woorden, maar daden. Ik heb al zoveel praatjes van het Grepolis Team in mn strot geduwd gekregen, maar meestal zie ik daar maar weinig van terug. Maar goed, ik ben benieuwd in hoeverre jullie dit praatje weer waar kunnen maken...
 

DeletedUser20232

Gast
Haha
Wat steken ze daar toch uit, in de Grepostudio?
Hopelijk krijgen jullie allemaal straks een compensatie van dubbele grondstoffen voor het weekend! Dat zou pas het toppunt zijn. :’-D

Niets belet je ertoe te stoppen...

Kroenuh beslist daar niet eens over, hij is de communicatielijn tussen de community en de studio.
Je mag blij zijn dat je iemand hebt als Kroenuh, als het zonder CM was zat je nu tegen de muren te praten.

Dat is al lang dood en begraven man
Dit is de afterparty van de koffietafel
+1
 

DeletedUser19706

Gast
Hopelijk krijgen jullie allemaal straks een compensatie van dubbele grondstoffen voor het weekend! Dat zou pas het toppunt zijn. :’-D

Ze mogen van mijn part wel met een betere goedmaker komen. De spelers zonder de aanbieding voor 4x GP zijn nu erg benadeeld. Natuurlijk is het een geld aanbieding, maar ik zou et ook gewoon graag willen kopen. Daarom gewoon de andere spelers morgen ook 24u de kans geven om het te kopen.
 

Armand0

Manticore
Schandalig.

Alle 'uitgedeelde/verkregen' items zouden per direct uit het spel gehaald moeten worden. 1 zo'n item en 50 aanvalsteden en je pakt met gemak een miljoen aanvalspunten mee. Met gemak.

Weg balans, met 1 item. Kan je even op je vingers nagaan met 10...
 

DeletedUser25975

Gast
Het belachelijke is ook dat je die dingen kan inzetten wanneer je wilt, je knalt elke stad die je hebt leeg, herbouwt een week of 2 en doet terug hetzelfde. Met die muntjes zit je gemakkelijk aan 10 miljoen GP op het einde, wat een dikke zever.
 

DeletedUser26265

Gast
Is er niet manier dat we direct met innogames kunnen praten dan ipv via kroenuh. Niks tegen kroenuh hoor, maar ik denk dan dat het volume misschien groter zal zijn en meet impact zal hebben
 

DeletedUser19428

Gast
het is gewoon pay2win
dit zal mijn laatste wereld worden ik ga op zoek naar een ander spel.
zelfs de ranking kun je nu al kopen.
net als de troepenpakketten die je tegenwoordig al krijgt als je het geschenk van de goden koopt
dus ondanks het vele protest van de gehele wereld over de ware-packets gaan ze dit dus nu op sneaky wijze invoeren zodat het bijna niemand opvalt
met andere woorden grepo is echt gedoemd te sterven want er wordt toch niet geluisterd en onze CQ stond erbij en keek er naar maar protest aantekenen in Hamburg ho maar of zijn we bang voor ons baantje Kroenuh?
want dit lijkt er verdacht veel op
 

DeletedUser26538

Gast
Het interesseert hem wel degelijk over dit gebeuren. Ik zelf kreeg ook dit aanbod. Toen ik het zag heb ik in het team vermeld dat dit te ver gaat. Innogames had belooft het gat te dichten tussen de (Extreme) goud spelers en de niet goud spelers.

Door dit aanbod wordt het alleen maar vergoot.
Kroenuh was het daarmee eens.


Kortom, ook wij van het Grepolis NL Team, zijn het er niet mee eens. Dit is inclusief de Community Manager.

Moet jij hier als "quality assurance" geen stokje voor steken dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Moet jij hier als "quality assurance" geen stokje voor steken dan?

Als je als QA hier iets aan zou kunnen doen, zou ik dat zeker doen, hoeveel moeite dat ook zou kosten.
Helaas kunnen wij ook niets doen, anders dan laten horen wat we er van vinden. (En dat doen we ook zeer zeker en duidelijk)

Maarja, dat betekent niet dat ze daar dan iets mee doen...
 

DeletedUser23992

Gast
En als je dan ook nog eens democritus hebt dan kan je 2 dagen doorknallen.
Gek zijn ze daar bij Inno
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser13371

Gast
dit is eigenlijk alleen interessant met +1200 landuitbreiding erbij anders heb je te weinig vrije inwoners om zoveel goud en 4 dagen scherpie efficiënt te misbruiken. :rolleyes:
 
Bovenaan