• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

gs wereld wonderen

DeletedUser

Gast
nee, is volgens mij nergens te zien. Wel is te zien hoeveel er onderweg is.
 

DeletedUser

Gast
Is inderdaad makkelijker en is al een keer een idee over gedaan, en goedgekeurd. zoekfunctie en je vindt het wel
 

zelway

Hopliet
het idee is idd goed gekeurd maar de uitwerking ho maar zelfs support reageert niet op mijn vraag er over
je mag toch verwachten dat een goed gekeurd idee bij de volgende update word doorgevoerd niet dus
 

DeletedUser

Gast
het idee is idd goed gekeurd maar de uitwerking ho maar zelfs support reageert niet op mijn vraag er over
je mag toch verwachten dat een goed gekeurd idee bij de volgende update word doorgevoerd niet dus
Zoals al wel eens vaker gezegd wordt een goedgekeurd bekeken door Innogames. Niet goedgekeurde worden niet eens bekeken. Daarna moet daar nog besloten worden of ze het een toevoeging vinden die ze willen doorvoeren. je kan er dus niet gewoon van uitgaan dat het wordt doorgevoerd als de community iets goedkeurt
 
Bovenaan