• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Gunst

DeletedUser24788

Gast
Klopt het dat je geroofde gunst niet kan zien in de app?

Zat eens te kijken, en viel mij namelijk op dat je het via de laptop wel ziet en via app niet.

En wanneer zal dit wel mogelijk zijn?

Davey
 

DeletedUser19428

Gast
vind sowieso al dat app spelers een groot voordeel hebben ik zou niet weten waarom de app precies het zelfde moet worden dan een normale pc of laptop.
van mij hoeft die niet.
 

DeletedUser24788

Gast
Ach zelfs jij hebt de app op je tell staan, is een mooi alarm als je het nodig hebt, maar als het tegen je werkt is het een rotding,

Aangezien dit geen idee is maar een vraag, hoef je mij ook geen persoonlijke mening te geven, ik wil namelijk een antwoord op de door mij gestelde vraag.
 

DeletedUser19428

Gast
Ach zelfs jij hebt de app op je tell staan, is een mooi alarm als je het nodig hebt, maar als het tegen je werkt is het een rotding,

Aangezien dit geen idee is maar een vraag, hoef je mij ook geen persoonlijke mening te geven, ik wil namelijk een antwoord op de door mij gestelde vraag.

geroofde gunsten komen niet in beeld te staan.
 
Bovenaan