• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Gunsten: goden wraak?

DeletedUser

Gast
Mog ik heb een vraagje over mijn gunsten inkomst.
ik weet dat tempel levels bij elkaar worden opgeteld en je dus minder extra gunsten krijg per level maar hier is mijn probleem
ik speel op wereld epsilon (snelheid 3)

en op level 25 tempel zou je dus 15.0 gunsten per uur moeten krijgen.
het vreemde is ik heb een stuk of 10 steden en maar 1 stad aanbid Athene
in die stad heb ik een tempel van lv 25 en geen standbeeld, in deze stad krijg ik maar 14.7 gunsten per uur.

hoe kan dit?

Even gek is ik heb 2 zeus tempels van bijde level 25
en 2 poseidon tempels ook van lv 25
(alle 4 steden hebben geen standbeelden)

zeus 21.2 per uur.
poseidon 21.0 per uur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6513

Gast
AW: Gunsten: goden wraak?

ik geloof dat als je 1 tempel hebt en die op 25 hebt dan heb je 15 gunst per uur.
maar als je nu 1 tempel hebt met 25 met zeus en 1 van 1 met hera dan is er een formule die toegepast word op al je tempels. verbeter me als ik het fout heb want ik weet het niet zeker
 

DeletedUser

Gast
AW: Gunsten: goden wraak?

Maar waarom heb ik dan meer gunst van de de ene god in plaats van de andere?
(sorry voor de late bump, was op vakantie)
 

DeletedUser4003

Gast
AW: Gunsten: goden wraak?

Ik weet niet precies waarom je, als je hetzelfde aantal tempellevels hebt per god, je dan een andere productie hebt.

Wel weet ik de formule voor de gunstenproductie (die je per god moet uitrekenen):
Sqrt (tempellevels). Dus gewoon de wortel uit het totale aantal tempellevels dat die god aanbidt. Een standbeeld telt hierbij voor 5 levels. En owja omdat je op Epsilon speelt met snelheid 3, moet je de productie keer 3 doen.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Gunsten: goden wraak?

dat is inderdaad vreemd ja. weet je zeker dat je tempels op 25 en dat je niet ergens een schicht geïncasseerd hebt. als je geen bericht gekregen hebt is dat een bug die ik op het forum vaker ben tegengekomen
 
Bovenaan