• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Gunsten Verliezen?

DeletedUser

Gast
Dit heeft te maken met een onderzoek dat je kan doen in je academie. Weet niet meer juist hoe dit noemt omdat ik niet op de nieuwe werelden speel maar ik dacht dat het iets van "tempelplunderingen" ofzo was. Onderzoeken op level 31 (of 34) van je academie :)

Edit: Al is het wel raar dat dit lukt met VS'jes, dacht dat het enkel met mythische kon :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20048

Gast
Ja maar ik viel hem aan en dan krijgt hij buit. ook een beetje raar :/
 

DeletedUser23978

Gast

Klopt, dit heeft niets met het gunstfarmen te maken.

Als herakles aan een stad toegewezen is zal hij bij elke overwinning een aantal gunst van de tegenstander plunderen. Aangezien je de landtroepen niet hebt gesloopt geldt deze aanval als een overwinning voor de verdediger, en plundert herakles dus gunst van je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20048

Gast
Klopt, dit heeft niets met het gunstfarmen te maken.

Als herakles aan een stad toegewezen is zal hij bij elke overwinning een aantal gunst van de tegenstander plunderen. Aangezien je de landtroepen niet hebt gesloopt geldt deze aanval als een overwinning voor de verdediger, en plundert herakles dus gunst van je.

Wauw!Nooit aan gedacht
Dat vind ik eerlijk gezegd nou niet bepaald eerlijk :/
Als je dan MA op je hebt en er komen tientallen aanvallen met VS binnen en die overleven je LT allemaal en je heb hem in je stad staan en poseidon als god dan kan je vet vaak zeestorm inzetten op de kolo....
 

DeletedUser23978

Gast
Wauw!Nooit aan gedacht
Dat vind ik eerlijk gezegd nou niet bepaald eerlijk :/
Als je dan MA op je hebt en er komen tientallen aanvallen met VS binnen en die overleven je LT allemaal en je heb hem in je stad staan en poseidon als god dan kan je vet vaak zeestorm inzetten op de kolo....

Precies ;)
 
Bovenaan