1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie
  2. Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.
    Ontzet Notitie

Handel(Overzicht)

Discussie in 'Fouten, bugs & problemen' gestart door basibas, 12. jun 2019 om 21:15.

1. basibas

basibas

Meerdere mensen uit mijn alliantie waaronder ik merken dat het handelen niet meer werkt zoals behoren.

1. Zodra ik in het handelsoverzicht handel, blijven de steden staan na het bevestigen van de handel. Ik kan hier wel een andere stad overheen slepen en het werkt wel nog allemaal, het is alleen wel verwarrend.

2. Een handel komt niet in het overzicht tevoorschijn wanneer ik deze bevestig, pas zodra ik de pagina refresh wordt deze zichtbaar.
    Voor refresh:
    Na refresh:

EDIT: Omcirkeling is niet goed gegaan, maar het idee is duidelijk neem ik aan

2. Jo0s3n

Jo0s3n

Bij mij exact hetzelfde probleem.
    Die nieuwe update is zeer slecht uitgerold.
    De browser pagina laad soms niet volledig, bij Edge krijg je dan errors.

Handelen tussen steden is nu een drama!
    Graag ASAP oplossen, dit is prio 1!

De nieuwe update is o.a. voor trading met wereldwonderen, ze zijn dus met het trading systeem bezig geweest.

Wel eerst even zelf testen voordat je update -.-
    Ik zou een rollback doen en opnieuw proberen...

Laatst bewerkt: 13. jun 2019 om 14:40
  3. Jo0s3n

Jo0s3n

Allo???
    Het werkt nog steeds voor geen meter?
    Is een premium functie.

Terug Naar Boven