• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Handelsoorlog met de Russische Federatie het waard?

DeletedUser

Gast
Alle religies zijn hetzelfde
Ze zijn slecht en dom
Amerika is een dom derde wereldland
Maar wel machtig helaas


Wel grote praatjes over religie. -_-
Amerika is niet dom land. Jij kijkt ook naar een land. Kijk is Wie er eigenlijk achter zit.
Religie is helemaal niet dom. Kijk naar de mensen die religie juist dom maken.
Zoals ik al zei, scheer niet alles over 1 kam.
 

DeletedUser

Gast
Wel grote praatjes over religie. -_-
Amerika is niet dom land. Jij kijkt ook naar een land. Kijk is Wie er eigenlijk achter zit.
Religie is helemaal niet dom. Kijk naar de mensen die religie juist dom maken.
Zoals ik al zei, scheer niet alles over 1 kam.

Religie is wel dom
Heel amerika is dom
East coast valt nog mee
 

DeletedUser

Gast
Waarover ben je bezig?

Weet jij eigenlijk wat er werkelijk afspeelt in Europa? En welke rol Amerika nu speelt in Europa?
En weet jij wel wie IS leider in werkelijkheid is? En Weet jij wel waar alle religies in werkelijk voor staat?(Ze hebben allemaal de zelfde bedoelingen).
 

DeletedUser

Gast
Weet jij eigenlijk wat er werkelijk afspeelt in Europa? En welke rol Amerika nu speelt in Europa?
En weet jij wel wie IS leider in werkelijkheid is? En Weet jij wel waar alle religies in werkelijk voor staat?(Ze hebben allemaal de zelfde bedoelingen).

Vluchteling komen naar europa
Worden deels opgevangen hongarije en shit wilt ze liefst niet
Amerika en Europa 'werken samen' deels positief deels negatief
Is leider is een moslim
Alles religies willen de wereld veroveren en mensen indoctrineren
 

DeletedUser2057

Gast
Ik vind dat we toch eigenlijk best wel objectief kunnen besluiten dat religie dom is :x. Als je gelooft, kies je ervoor om de relatief eenvoudige, logische verklaring voor een aantal fenomenen te verwerpen voor een veel ingewikkeldere en daarmee onwaarschijnlijkere.
 

DeletedUser

Gast
Vluchteling komen naar europa
Worden deels opgevangen hongarije en shit wilt ze liefst niet
Amerika en Europa 'werken samen' deels positief deels negatief
Is leider is een moslim
Alles religies willen de wereld veroveren en mensen indoctrineren

Je hebt alles mis. ;)

Amerika maakt wapens en handelt wapens met Europa. Amerika push Europa voor oorlog terwijl Europa nee zegt tegen oorlog.
Hongarije moet vluchtelingen accepteren dat is een regel van Europa.
IS leider is een Isreal . en geen moslim. Want in de islam staat nergens op dat jij een andere mens moet onthoofden en vrouwen moet gebruiken als slaven. (Lees eerst voordat je wat zegt zou ik zeggen. ;)).
Religie is geen staat, Religie is een geloof. Dus religie kan niks veroveren. ;)
 

DeletedUser

Gast
Je hebt alles mis. ;)

Amerika maakt wapens en handelt wapens met Europa. Amerika push Europa voor oorlog terwijl Europa nee zegt tegen oorlog.
Hongarije moet vluchtelingen accepteren dat is een regel van Europa.
IS leider is een Isreal . en geen moslim. Want in de islam staat nergens op dat jij een andere mens moet onthoofden en vrouwen moet gebruiken als slaven. (Lees eerst voordat je wat zegt zou ik zeggen. ;)).
Religie is geen staat, Religie is een geloof. Dus religie kan niks veroveren. ;)
Wat zeg je allemaal
Natuurlijk handelt amerika met europa, alleen geen wapens
Amerika rusland en europa willen IS weg, wie niet?
ISRAEL IS NIET IS MAN JE BENT ECHT ZO DOM GA TOCH JIHAD VOEREN OFZO
En de koran is zeker anti vrouwen
En je zegt dus dat israel wel zegt dat je vrouwen als slaaf moet hebben?
 

DeletedUser

Gast
Wat zeg je allemaal
Natuurlijk handelt amerika met europa, alleen geen wapens
Amerika rusland en europa willen IS weg, wie niet?
ISRAEL IS NIET IS MAN JE BENT ECHT ZO DOM GA TOCH JIHAD VOEREN OFZO
En de koran is zeker anti vrouwen

Sorry hoor, maar Hierop ga ik niet reageren. Ik praat met personen die elkaar respecteert en netjes kan blijven. ;)
 

DeletedUser18363

Gast
Wat zeg je allemaal
Natuurlijk handelt amerika met europa, alleen geen wapens
Amerika rusland en europa willen IS weg, wie niet?
ISRAEL IS NIET IS MAN JE BENT ECHT ZO DOM GA TOCH JIHAD VOEREN OFZO
En de koran is zeker anti vrouwen
En je zegt dus dat israel wel zegt dat je vrouwen als slaaf moet hebben?

Het is bekend dat Israel banden heeft met IS, Hoc.
 

DeletedUser22289

Gast
Je hebt alles mis. ;)

Amerika maakt wapens en handelt wapens met Europa. Amerika push Europa voor oorlog terwijl Europa nee zegt tegen oorlog.
Hongarije moet vluchtelingen accepteren dat is een regel van Europa.
IS leider is een Isreal . en geen moslim. Want in de islam staat nergens op dat jij een andere mens moet onthoofden en vrouwen moet gebruiken als slaven. (Lees eerst voordat je wat zegt zou ik zeggen. ;)).
Religie is geen staat, Religie is een geloof. Dus religie kan niks veroveren. ;)


Religie heeft wel veel invloed, nu is het in Europa bijna verdwenen dan bedoel ik het christendom, de Islam en andere geloven zullen ooit ook zo'n duik maken. Mijn leerkracht vertelde me dat De Islam nu in dezelfde bloei periode zit als het christendom in de middeleeuwen
 

DeletedUser

Gast
Religie heeft wel veel invloed, nu is het in Europa bijna verdwenen dan bedoel ik het christendom, de Islam en andere geloven zullen ooit ook zo'n duik maken. Mijn leerkracht vertelde me dat De Islam nu in dezelfde bloei periode zit als het christendom in de middeleeuwen

Religie speelt wel een rol inderdaad, maar het is geen staat of zo. ;) Maar een geloof. Ja dat klopt. in de middeleeuwen was christendom die er bloeide. Zoals kruisvaarders die er werd gedaan in Europa. ;)
De religie islam is nu in de bloei in Europa maar in de toekomst is het wel weer wat anders toch? Wereld veranderd steeds. ;)
 

DeletedUser22289

Gast
Ik heb niets tegen mensen die geloven, maar ik geloof dat de Islam net zoals het Christendom nu zal verminderen van populariteit. Binnen 600 jaar zie ik zo goed als elke Godsdienst niet meer bestaan, zal puur wetenschap zijn dan. Maar dat is mijn gedacht, anderen kunnen daar anders over denken :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb niets tegen mensen die geloven, maar ik geloof dat de Islam net zoals het Christendom nu zal verminderen van populariteit. Binnen 600 jaar zie ik zo goed als elke Godsdienst niet meer bestaan, zal puur wetenschap zijn dan. Maar dat is mijn gedacht, anderen kunnen daar anders over denken :p

Dat kan inderdaad. ;)
 

DeletedUser

Gast
IS leider is een Isreal . en geen moslim. Want in de islam staat nergens op dat jij een andere mens moet onthoofden en vrouwen moet gebruiken als slaven. (Lees eerst voordat je wat zegt zou ik zeggen. ;)).
Hmm ik heb de Koran een beetje gelezen en volgens mij is IS de groepering die wel het meeste doet wat daar in staat.

Ik heb niets tegen mensen die geloven, maar ik geloof dat de Islam net zoals het Christendom nu zal verminderen van populariteit. Binnen 600 jaar zie ik zo goed als elke Godsdienst niet meer bestaan, zal puur wetenschap zijn dan. Maar dat is mijn gedacht, anderen kunnen daar anders over denken :p
Maar gelovige mensen krijgen wel gemiddeld meer kinderen. :O
 

DeletedUser

Gast
Hmm ik heb de Koran een beetje gelezen en volgens mij is IS de groepering die wel het meeste doet wat daar in staat.

Maar gelovige mensen krijgen wel gemiddeld meer kinderen. :O

Hoeveel is een beetje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan