• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Held vast in aanval

DeletedUser31076

Gast
grepolis.png

Mijn held heb ik meegestuurd in een onsuccesvolle overname, tijdens de terugweg van mijn overgebleven troepen werd mijn eigen stad overgenomen. De overname van mijn stad is gestopt door hulp van een derde. Nadat ik mijn stad terugkreeg stond erbij dat mijn held nog steeds aan het aanvallen was, naar een stad genaamd "null". er staat echter in mijn beveloverzicht geen aanval die momenteel bezig is waar mijn held in meehelpt. Mijn held is nu al 3 dagen bezig met "null" aan te vallen. Enig idee hoe ik mijn held terug kan krijgen?
 

Bougenvilla

Medusa
Heb je al gekeken of je held nog wel is toegewezen? Zodra iemand een kolo in je stad legt, waar jij op dat moment een held hebt staan, zal deze held worden weggestuurd. Zodra jij je stad terugkrijgt moet je deze held dus opnieuw toewijzen.
 

DeletedUser31076

Gast
Heb je al gekeken of je held nog wel is toegewezen? Zodra iemand een kolo in je stad legt, waar jij op dat moment een held hebt staan, zal deze held worden weggestuurd. Zodra jij je stad terugkrijgt moet je deze held dus opnieuw toewijzen.
Heb ik inderdaad al bekeken, er staat in het heldenoverzicht dat de held een spookstad aanvalt. (het gaat om Ylestres)
grepolis_2.png
 

Bougenvilla

Medusa
Hmm dat is erg raar, heb dit probleem zelf nog niet eerder gezien. Je zou kunnen kijken wat het doet als je je lokale browsercache verwijdert:

1608551606902.png


Als dat niet werkt zou je iemand je stad kunnen laten aanvallen in de hoop dat je held er dan staat en dood gaat. Ik kan je wel een paar harps sturen als je wil. Als dit allebei niet werkt zou ik een support ticket aanmaken als ik jou was.
 

DeletedUser31076

Gast
Hmm dat is erg raar, heb dit probleem zelf nog niet eerder gezien. Je zou kunnen kijken wat het doet als je je lokale browsercache verwijdert:

Bekijk bijlage 2875

Als dat niet werkt zou je iemand je stad kunnen laten aanvallen in de hoop dat je held er dan staat en dood gaat. Ik kan je wel een paar harps sturen als je wil. Als dit allebei niet werkt zou ik een support ticket aanmaken als ik jou was.
Helaas ben ik al vaker aangevallen in de tussentijd, al mijn troepen zijn afgemaakt maar mijn held was niet bij het gevecht. ook de cache verwijderen heeft niet gewerkt. Thanks voor de hulp! ik ga een support ticket aanmaken.
 
Bovenaan