• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Functionaliteit Helden aanklikken in Simulator

scrollsysteem toevoegen in Simulator voor het aanklikken van Helden?

• JA

Stemmen: 4 100,0%
  • NEE

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    4
Bij het openen van de simulator heb je, zoals iedereen wel weet, de mogelijkheid om helden toe te voegen. Mijn frustratie hierbij is dat je na het klikken op het 'plusje' niet kan scrollen over de helden.... 20 keer op het pijltje klikken telkens je de simulator opent om toch maar je held te krijgen is voor mij persoonlijk wel wat frustrerend.

Dus zou ik willen vragen of het mogelijk is er een soort van scrollsysteem van te maken en/of een balk onderaan de helden te zetten die je kan verslepen. I know, het is maar iets kleins maar wou dit toch eens aankaarten.

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Er is een scrollfunctie aanwezig bij het selecteren van helden in de simulator en voor mij werkt die normaal moet ik zeggen...

Er is een scrollfunctie aanwezig bij het selecteren van helden in de simulator en voor mij werkt die normaal moet ik zeggen...
ok... dit heb ik dan nu ook weer gevonden :p En hoe werkt dit dan voor spelers die geen muis hebben? (laptop met touchpad). Kan er daarvoor geen klik en schuifsysteem voor gemaakt worden? Ik gebruik namelijk vooral touchpad en geen muis.

laurensvdb

Winnaar puzzelwedstrijd 2017 & advent 2018
Forumleiding
Normaal gezien kan je op je touchpad door met 2 vingers tegelijk te swipen ook scrollen.