• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Helden

DeletedUser20686

Gast
Helden

heroes_promo.jpg

De ontwikkeling van de aankomende Helden update komt bijna ten einde. De helden zijn in veel aspecten gelijk aan gewone eenheden, echter zijn er een aantal eigenschappen welke de helden onderscheiden ten opzichte van de gewone eenheden:
  • Helden worden niet gerekruteerd in een gebouw, maar worden verkregen via de "Raad van Helden".
  • Helden worden niet betaald met grondstoffen, maar deze krijg je met of “Munten des Oorlog” of “Munten der Wijsheid”. Deze munten kun je verkrijgen door het voltooien van eilandopdrachten.
  • Elke held heeft een speciale vaardigheid welke gevonden kan worden in zijn of haar omschrijving. Elke vaardigheid zal op zijn eigen manier invloed uitoefenen op het spel.
  • Door “Munten des Oorlog” of Munten der Wijsheid te investeren, kunnen de helden een hoger level halen (maximaal level 20). De hoogte van het level zal invloed hebben op hun basiswaarden en op hun speciale vaardigheden.
  • Helden zullen niet verloren gaan op het moment dat je herstart.
  • Helden gaan niet dood. Na een verloren aanval zijn deze zwaar gewond en zullen ze herstellen.
  • Helden hebben geen invloed op het aantal inwoners in de stad.
  • Helden kunnen worden toegewezen aan een stad, echter kan er maximaal 1 held per stad worden toegewezen.
  • Helden kunnen niet worden gebruikt om andere steden of spelers te ondersteunen. Ze kunnen alleen in je eigen steden of bij je eigen aanvallen worden gebruikt.
  • Nadat een aanval is uitgevoerd, zal de held direct in de stad terugkeren zonder dat deze een looptijd heeft.
Momenteel zijn er 11 helden in het spel en deze kunnen getest worden in een laatste testronde op onze nieuwe Beta wereld, deze is op vrijdag, 24 januari 2014 gestart. We willen jullie graag aanmoedigen om van deze laatste kans om feedback op dit concept aan te leveren gebruik te maken door te participeren in de deze publieke beta test.

Heb je nog geen Beta account? Maak je geen zorgen, je kunt er heel gemakkelijk een maken op http://www.beta.grepolis.com/.

Meer informatie over de helden kun je terugvinden op onze officiële Wiki pagina.

Vragen of opmerkingen? Discussieer dan mee in dit topic.

Bij deze !
 

DeletedUser

Gast
Fantastisch, die helden die het hele moraal van het spel gaan verklieren.

Die def held is veel te oped, het zou veel beter zijn dat die held mee gaat bij de os en dat ENKEL de os de bonus krijgt..
 

DeletedUser

Gast
Deffheld leonidas is stom ja
Maar is dit een kopie van het bericht van vorig jaar of zo?...
Doe die update gewoon als je hem per se wil uitvoeren :/
Zo'n nietszeggend bericht...
 

DeletedUser

Gast
Waarom zou je ze willen,
vind dit zo jammer :(

zeker dit:

Orpheus

Op level 1, als Orpheus is toegewezen aan een stad en je genereert een cultuurpunt door het houden van een stadsfeest, is er 33% kans dat je een extra cultuurpunt ontvangt. Op level 20 is er een kans van 90%


Er zal vast wel weer iets met goud kunnen waardoor die zo'n voorsprong maken dat deze gast op lvl 20 staat en ze eigenlijk continue scherpzinnigheid hebben in een stad, of geld dit maar voor 1 zegetocht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Is leuk in het begin, daarna zijn specifieke helden OP

Maar die ene held die zee-aanvallen sterker maakt gaat toch gewoon elke keer dat je hem gebruikt dood? Xp
 

DeletedUser21944

Gast
en atlanta is nog steeds even snel als een slinger.. dus als je atlanta met ruiters of biremen meestuurt vertraagt ze de aanval, stuur je met slingers gebeurt er niets. Hoort dit zo te zijn?
 

DeletedUser13188

Gast
Helden horen in een Heldenwereld, en alleen daar :confused:

Met wat aangescherpte toelatingseisen en een verse Heldenwereld lijkt het me wel een leuk concept.
 

DeletedUser21911

Gast
Helden horen in een Heldenwereld, en alleen daar :confused:

Met wat aangescherpte toelatingseisen en een verse Heldenwereld lijkt het me wel een leuk concept.

Ik ben het wel met je eens over het feit dat helden in een Heldenwereld horen, anders wordt het spel nog ingewikkelder voor beginners.
 

DeletedUser

Gast
en atlanta is nog steeds even snel als een slinger.. dus als je atlanta met ruiters of biremen meestuurt vertraagt ze de aanval, stuur je met slingers gebeurt er niets. Hoort dit zo te zijn?

die snelheid verandert wss door haar te laten lvlen?
anders zou dat wel eer dwaas zijn ja :D
maar zij zal vooral bij kolo's ingezet worden denk ik, en anders toch ook met bootjes waardoor haar eigen snelheid niet uit maakt
 

DeletedUser21944

Gast
die snelheid verandert wss door haar te laten lvlen?
anders zou dat wel eer dwaas zijn ja :D

vorige testperiode (maand terug) had ik atlanta op 20 en snelheid veranderde niet. Vind het ook raar, ik zie niet in welk kwaad het zou kunnen haar een veel hogere snelheid te geven.
 

Armand0

Manticore
Waarom zou je ze willen,
vind dit zo jammer :(

zeker dit:

Orpheus

Op level 1, als Orpheus is toegewezen aan een stad en je genereert een cultuurpunt door het houden van een stadsfeest, is er 33% kans dat je een extra cultuurpunt ontvangt. Op level 20 is er een kans van 90%


Er zal vast wel weer iets met goud kunnen waardoor die zo'n voorsprong maken dat deze gast op lvl 20 staat en ze eigenlijk continue scherpzinnigheid hebben in een stad, of geld dit maar voor 1 zegetocht?

Er staat "stadsfeest", niet "zegetocht".

Niet dat ik er verder fan van ben.
 

DeletedUser

Gast
vorige testperiode (maand terug) had ik atlanta op 20 en snelheid veranderde niet. Vind het ook raar, ik zie niet in welk kwaad het zou kunnen haar een veel hogere snelheid te geven.

je hebt gelijk :/
bovendien zou die ene (land!)eenheid die schepen sterker maakt, zelf toch ook moeten vliegen of varen?
 

Gollum Returns

Manticore
Zoveel mooie discussie`s waar innogames en grepo.nl zich in had kunnen mengen, of althans de moeite had kunnen nemen om even te antwoorden.

Nee, we duwen de helden nog even bij de spelers door de strot.

Top bezig hoor, mijn complimenten.
 

DeletedUser20686

Gast
Voor de mensen die nog niet een feeling hebben bij de helden of vinden dat ze te OP zijn raad ik aan de Beta te spelen. Hier kun je zelf merken hoe de vork in de steel zit. Daarnaast heb je in deze fase nog invloed op het proces. Feedback van de Beta gaat direct naar het dev team. Onderlinge discussies hier op het forum worden via een langere weg beknopt samengevat teruggekoppeld. (de spelers vinden over het algemeen... , terwijl je in de ingame feedback je eigen mening kan geven)

Als jullie een verschil willen maken stel ik voor dat jullie zelf eens gaan spelen en feedback leveren. Nu het nog makkelijk kan. Als de helden eenmaal 'live' zijn zijn aanpassingen een stuk moeilijker.. Jullie hebben deze mogelijkheid al meer dan een half jaar.
 

Genius0615

Erinys
Wie heeft er eigenlijk er voor gekozen om helden in het spel te zetten?
Laat het spel nu gewoon zoals het is, en steek die helden er niet in
 

DeletedUser

Gast
het is hun spel dus dat recht hebben ze :p
maar ze wachten toch wel erg lang he... ik speel niet op die testwerelden maar zijn daar ernstige problemen of zo? want ze openen toch niet zo maar een tweede zou ik denken :rolleyes:
 
Bovenaan