• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Heldenwereld

DeletedUser19654

Gast
beste, Grepolis / Innogames

Ik heb al een tijdje mijn award gekregen (heldhaftige strateeg) waarmee ik naar de heldenwereld kan.
Helaas is die wereld al lange tijd aan de gang en denk ik eigenlijk geen kans te kunnen maken als ik nu nog op die wereld moet gaan beginnen.

Ik wilde vragen of er dus een nieuwe wereld komt of dat jullie van plan waren een nieuwe te starten of zow...
Ik zit al super lang te wachten en het duurt nog lang. Ik begin nu haast te denken dat het maar bij 1 heldenwereld blijft :(

Weten andere hier misschien meer van af?
 

DeletedUser15574

Gast
Ik denk dat er binnenkort een nieuwe heldenwereld komt met het nieuwe overname systeem. Maar dat weet ik ook niet want ik ben geen innogames of Grepolis. Ikzelf zou gewoon op deze wereld beginnen, heb ik ook gedaan en als je even doorzet dan lukt het wel om bij de rest te komen
 

DeletedUser

Gast
De award van heldhaftige strateeg is nu niet zo geweldig maarja..
Verder denk ik ook niet dat de heldenwereld nog lang op zich zal wachten.
Maar ik zou zeker NIET op de oude heldenwereld starten,
Deze is ondertussen al zeer lang bezig en het zal je nooit lukken om in de top te komen.
Veel succes!
 

DeletedUser

Gast
Áls hij komt, zal hij denk ik snelheid 2 hebben en het nieuwe overname systeem. Zoals bij de internationale server.
 

DeletedUser

Gast
Heldenwereld met het nieuwe systeem kan je niet echt een heldenwereld noemen vind ik.

maar dat is een persoonlijke mening.. :)
 

DeletedUser

Gast
Heldenwereld met het nieuwe systeem kan je niet echt een heldenwereld noemen vind ik.

maar dat is een persoonlijke mening.. :)

Helden wereld met moraal wel dan? Hahahaha

Heldenwereld: Overname systeem maakt mij totaal niet uit, maar zou graag het oude farm systeem en het oude premium systeem terug willen zien dan. Waarom? Omdat je geen held hoeft te zijn om 24/7 online te kunnen zijn om te farmen en al je troepen bij elkaar te kunnen kopen. Vroeger zat er iets meer tact in het spel naar mijn mening.
 

DeletedUser

Gast
Helden wereld met moraal wel dan? Hahahaha

Heldenwereld: Overname systeem maakt mij totaal niet uit, maar zou graag het oude farm systeem en het oude premium systeem terug willen zien dan. Waarom? Omdat je geen held hoeft te zijn om 24/7 online te kunnen zijn om te farmen en al je troepen bij elkaar te kunnen kopen. Vroeger zat er iets meer tact in het spel naar mijn mening.


Inderdaad, nu gaat het gewoon om tijd te hebben
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop in elk geval niet dat een nieuwe heldenwereld dan ipv een normale wereld komt, maar tussen 2 werelden in. Anders is het oneerlijk voor de spelers zonder heldenbadge (ik heb 'm wel, daar niet van).
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop in elk geval niet dat een nieuwe heldenwereld dan ipv een normale wereld komt, maar tussen 2 werelden in. Anders is het oneerlijk voor de spelers zonder heldenbadge (ik heb 'm wel, daar niet van).

Ben ik helemaal met je eens.
 

DeletedUser

Gast
Ik zou ook graag een nieuwe heldenwereld zien, ik voel er niet zoveel voor om nog op Achilles te beginnen...
 

DeletedUser

Gast
Ben ik helemaal met je eens.

Het lijkt wel of we het altijd met elkaar eens zijn :p

Maar ik blijf erbij. Ik weet zeker dat hij dan zonder moraal is, met snelheid 2, nieuwe verovering. Het zal denk ik wel ff duren voordat hij komt. Er spelen maar 2000 op.
 

DeletedUser

Gast
Het lijkt wel of we het altijd met elkaar eens zijn :p

Maar ik blijf erbij. Ik weet zeker dat hij dan zonder moraal is, met snelheid 2, nieuwe verovering. Het zal denk ik wel ff duren voordat hij komt. Er spelen maar 2000 op.

Inderdaad, denk niet dat ze een nieuwe openen als de oude niet eens vol zit..
 
Bovenaan