DeletedUser23350
Gast
stel dat je al 10orbs hebt, kan je er da nog 5 kopen met goud?
We sturen ingame altijd een bericht rond ter kennisname van het event op het moment dat het van start gaat. In dit geval is dit om 10.00 uur.start event trouwens meteen de 18de (dus om 00:00:01 vanavond) of start hij gewoon wanneer jullie er zin in hebben (zoals meestal )
Juist het zelfdse bij mij, 3steden aangevallen, 500gunst opgebruikt, 3gebouwen voltooid, 3onderzoeken voltooid en 4x mannetjes gerekruteerd....Om 10:00 is het event begonnen...
Heb vanuit mijn beperkte aantal stadjes (12) inmiddels 21 land- en zeeaanvallen uitgevoerd, ook inmiddels al weer honderden troepen gerekruteerd, diverse spreuken gedaan, gebouwen gebouwd, onderzoek opgestart (en afgerond) en wat is het resultaat: 2 orbs (van 1 kreeg ik een mooie melding, waar de ander vandaan kwam is mij een raadsel).
Hmmm... in een wereld met beperkte snelheid ga je dus nooit 10 orbs op een dag halen, laat staat de 85 in 10 dagen...
Misschien per ongeluk het vinkje aangedrukt: "niet meer opnieuw tonen"?
Ik heb er net 3 in 15 minuten..
Forhope zei:en je gaat er toch niet van dood om 2euro aan grepolis te geven...?
kan je bij mij op café 2cola's mee kopen....
Juist het zelfdse bij mij, 3steden aangevallen, 500gunst opgebruikt, 3gebouwen voltooid, 3onderzoeken voltooid en 4x mannetjes gerekruteerd....
en ook 1 melding en de andere kwam eropeens...
Ik vindt de beloningen wel ok!
lekker aanvallen ..
en je gaat er toch niet van dood om 2euro aan grepolis te geven...?
kan je bij mij op café 2cola's mee kopen....
Te gentNee, dat heb ik zeker niet gedaan...
Heb je beduidend meer geluk dan ik. Hoe was het ook al weer? Geluk is met de....??
2 opmerkingen:
1. Cola kopen in een cafe??
2. Cola voor € 1,-.... hmmm... da's niet duur. Wat kost bier daar en waar is dat café precies?