• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

heroïsche kracht Athene ?

DeletedUser

Gast
hallo iedereen ,
weet er iemand als je de heroïsche kracht van Athene (aanvallende troepen in volgend gevecht 10% sterker ) kan gebruiken voor een andere stad of alleen voor de jouwe ?
bedankt en fijne vakantie voor velen !

ik weet dat er niet veel mensen zijn met Athene maar ik zou het heeel graag willen weten !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als je wordt aangevallen in een stad waar je Athene hebt kun je die aanval door de aanval te selecteren en godelijke krachten inzetten.

Dus enkel de stad die aangevallen wordt kan gunsten op aanvallen inzetten.
 

DeletedUser

Gast
ja maar die gunst van Athene is juist om zelf aan te vallen !
weet iemand anders het ?
 

DeletedUser

Gast
Zelfde idee alleen dan een uitgaande aanval inplaats van inkomende

ps. Je kan hem ook op een inkomende gebruiken wordt de aanvaller sterker ;)
 

DeletedUser

Gast
Als het goed is kan je ook kijken.
Ga even naar jouw eiland en kies even een willekeurig dorp en doe goddelijke kracht.

ps : alle goddelijke krachten kan je gebruiken voor jezelf maar ook voor andere
 

DeletedUser4411

Gast
AW: heroïsche kracht Athene ?

Heroïsche Kracht te gebruiken als versterking van je landeenheden.
Is dit ook te gebruiken als je de landeenheden via zee stuurt?
 

DeletedUser106

Gast
AW: heroïsche kracht Athene ?

ja, dat gaat inderdaad.
Je selecteert de verzonden aanval en doet er de spreuk op.
 

DeletedUser

Gast
AW: heroïsche kracht Athene ?

Zo moeilijk is dat toch niet? :p

Maar hou wel in je achterhoofd bij een zee en landaanval in 1
dat je alleen gunstige wind of alleen heroische kracht kan gebruiken
op je troepen.
 

DeletedUser

Gast
AW: heroïsche kracht Athene ?

Ik heb het eigenlijk nergens expliciet terug kunnen vinden. Grep meldt dat met heroïsche kracht:

Landeenheden worden in het volgende gevecht 10% sterker.

Stel ik val met stad A aan met heroïsche kracht, volgens Grep is dus niet deze aanval versterkt, maar de volgende aanval....

Geld dit allen voor aanvallen met stad A, of telt deze kracht in de volgende beurt ook voor aanvallen met je andere steden????
 

DeletedUser6728

Gast
Je kunt dit op 1 aanval inzetten. Als je op een aanval klikt en dan op het goden blokje dan kun je een kracht inzetten.
 

DeletedUser

Gast
AW: heroïsche kracht Athene ?

Stel ik val met stad A aan met heroïsche kracht, volgens Grep is dus niet deze aanval versterkt, maar de volgende aanval....

Heroïsche kracht werkt voor je aanval waar je hem op gebruikt. Het volgende gevecht is het eerst volgende gevecht dat ze vechten, en dat gevecht is in de stad waar je je aanval heenstuurt.
 

DeletedUser

Gast
AW: heroïsche kracht Athene ?

np :)
Dit soort vragen kun je ook in onze ally vragen ;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: heroïsche kracht Athene ?

daarnaast is het handig om altijd een kracht op je troepen te zetten. al is het zeestorm of weisheid
reden: je tegenstander kan niet zien of je een kolo stuurt
 

rbm007

Hopliet
AW: heroïsche kracht Athene ?

Na wijsheid kan je nog steeds heimwee uitspreken over een aanval (zelf geprobeeerd).
 
Bovenaan