• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

herstart alleen voor huidige wereld?

DeletedUser28548

Gast
Geldt installingen - herstart alleen voor de wereld waar je op dat moment zit?
Ik wil herstarten op één wereld maar niet het risico lopen dat mijn account op mijn andere wereld wordt gereset.

Ik had wel begrepen dat het alleen voor de lopende wereld geldt, maar wil het ff zeker weten voor ik op "herstart aanvragen" druk.
 

DeletedUser13371

Gast
Ik zag bij herstart dat je kunt kiezen op zelfde wereld of een nieuwe.

Op dezelfde wereld herstart dan hou je je helden! Mijn vraag is dan als je herstart en kiest voor een nieuwe wereld of je dan ook je helden houd?
 

DeletedUser13371

Gast
Nee natuurlijk niet :) zou trouwens wel leuk zijn
Heb je dat geprobeert? En herstart je wel met 3 slotjes op nieuwe wereld?

Het zou met behoud helden wel leuker zijn om nog een nieuwe wereld te spelen door je oude te herstarten dan..

Maar ook herstart op zelfde wereld is best gemeen je zit dan tussen allemaal nieuwe spelers met gepimpte helden..
 

DeletedUser13371

Gast
Ja dat zou idd gemeen zijn, dan zouden die spelers al gelijk geen eerlijke start hebben tov die niet herstarten. Maar het is gewoon niet mogelijk, nooit geprobeerd trouwens. Maar dan zou ik op wereld nr1 alle helden en zoveel slotjes mogelijk sparen en dan op wereld nr 2 er vol voor gaan :)
Herstart op zelfde wereld heb ik voroge week gedaan en ik herstartte dus met 3 slotkes en 4 helden.. ari 13. Odysseus 13. Dus als ik zou spelen met die herstart zou die nieuwe oceaan zo veroverd zijn met zo.n voorsprong.. en ja mieuwe wereld zou dan helemaal extreem zijn dan herstart ik idalium met alle helden..
 

DeletedUser13371

Gast
Maar hoe bedoel je het nou? Wil je proberen om op een wereld te herstarten zodat je op een andere wereld die helden en slotjes nog kan gebruiken? ik weet bijna zeker dat dat niet kano_O En op dezelfde wereld natuurlijk wel, maar wat heb je er dan aan

Nou let op.

Ik ging stoppen op myonia. Maar mijn laatste stichtdorpjes werden gefarmt dat is irritant vanwege alarm dus. Normaal stoppen moet je een week wachten dus ik koos herstart.

Dan krijg je een keuze menu.

Wilt u herstarten op dezelfde wereld of op een nieuwe?

Ik koos dezelfde en herstartte dus met 3 slotjes en ik hield de 4 helden die ik had.

Vandaar de vraag als ik gekozen had om te herstarten en de keuze herstarten op een nieuwe wereld zou koezen of ik dan op die nieuwe wereld was gestart met 3 slotjes en die 4 helden?
 

DeletedUser13371

Gast
Nee je start enkel met de helden als je op dezelfde spelwereld start, aangezien de helden spelwereld gebonden zijn.

Maar wel met 3 slotjes of dat ook niet? XD

Misschien toch leuk in de kern starten en helden uppen en dan herstarten buiten de kern met helden en nummer1 vd oc worden stiekem :mad:
 

salerno1

Medusa
Nee ook zonder de slotjes helaas, aangezien ook gp wereldgebonden is
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser13371

Gast
Nee ook zonder de slotjes helaas, aangezien ook gp wereldgebonden is
smiley_emoticons_grin.gif

waarom geven ze die keuze dan ? o_O

Mja kan altijd nog doen alsof je niet meer verslaafd aan grepo bent na paar maanden krijg je een mail vol gratis goud en troepen of je please weer komt spelen en nog eens je spaarvarkentje komt legen tijdens een van de fantastische en uitdagende of meeslepende evenementen en tournooien..

Alleen een paar maanden is me pas 1x gelukt toen ik mn hoofdstad was verloren toen had ik echt een kater ervan o_O
 
Bovenaan