• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Herstart Werelden?

DeletedUser

Gast
beste,

ik had een vraag die luidt:
Herstarten de werelden als deze helemaal geëindigd zijn? (nadat de timer is afgelopen als het aantal (actieve) spelers onder de 300 komt?)

er onstond nog een kleine discussie in mijn alliantie hierover.
hun mening was dat de wereld precies met dezelfde instellingen gewoon zou herstarten.

weet iemand meer hierover?
 

DeletedUser14965

Gast
Het lijkt mij wel dat de werelden na enige tijd zullen herstarten, als ze officieel voor dood zijn verklaard.
Er zal dan wel enige tijdlimiet tussen zitten, neem ik aan. Maar meer weet ik ook niet. Alleen inderdaad vermoedens ;)
MVG,

Militem
 

DeletedUser13380

Gast
Idd, zou wel mooi zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Op de Engelse en Duitse server was dit niet met Alpha bijvoorbeeld geloof ik.
Het zou wel een goed idee zijn, maar daar deden ze het (volgens mij) niet.

Alpha heeft nog 1093 spelers op de Duits versie :|
En op de Engelse 504
 

DeletedUser

Gast
ja op de portugese sever zijn wereld 2 t/m 9 al verwijderd. (link)
dus het lijkt me niet dat ze herstart worden?
of trek ik hier een verkeerde conclusie bij?
 

DeletedUser

Gast
zou het niet beter zijn om geen start limiet in te voeren.
Dat je altijd op een wereld kan starten en niet stopt bij de ww's
dan hoef je ook een wereld niet te sluiten en blijven die oude werelden bewaard.
is toch zonde om die oude werelden weg te doen?

schaap
 

DeletedUser13380

Gast
Niemand wil dan op die oude werelden starten schaap. beter een spannend eindspel dan een langzame dood ;)
@elyas: Ik wist het ^^

Iig, ze herstarten dus niet.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Op verzoek:

Nee, spelwerelden die 'afgelopen' zijn, zullen geen herstart meemaken. Die zijn simpelweg uitgespeeld en zullen uiteindelijk gesloten worden. Wanneer het zover is maak ik uiteraard een aankondiging met de nodige informatie. :)
 

DeletedUser

Gast
haha thnx Kroenuh, dit dacht ik dus ook maar we hadden er een discussie over op skype.
bedankt voor de moeite ;)

Raq.
 

DeletedUser13380

Gast
Dus dat betekend dat hij bijna komt, die verdomd lange nieuwe wereld ;)
nee, ook van mij bedankt :) Had dit graag geweten.
 

DeletedUser12242

Gast
Zou veel leuker zijn dat ze nieuwe leden toelaten met een langere bescherming .
 

DeletedUser

Gast
nee dat word niks denk ik, kijk maar naar lambda.
dan begin je daar met 1 stad en de nummer 1 heeft 250+ steden, dan is het al niet meer leuk om te beginnen.
 

DeletedUser

Gast
Is het niet verstandiger om wat MINDER werelden te openen? Ik weet niet of het ooit in de geschiedenis is voorgekomen dat een wereld werd uitgespeeld maar zoals het beleid nu gevoerd word zal dit in de komende 5 jaar nog niet gebeuren. Wat je merkt is dat spelers direct naar de nieuwe werelden verhuizen en hun oude account laten verloederen waardoor werelden is spook werelden veranderen en dus onwijs saai worden.

Minder werelden, dus activiteit bundelen, zal het spel boeiender maken ;)
 

DeletedUser13380

Gast
Er zijn al werelden uitgespeeld, en vanaf dat Gamma onder de 300 spelers duikt, duurt het hier ook nog maar 1 maand. Ze zullen wel iets verzinnen :)
 

DeletedUser

Gast
Hmm ok.

Bijvoorbeeld hier op #NU. Hebben we met A4V 5 van de 7 WW's voltooid en de wereld 'soort van' gewonnen. Je wint pas totaal als je 7 uit 7 hebt uiteraard maar goed. Een heel groot deel van de wereld is na dat moment gestopt en naar een andere wereld gegaan. Nu verliezen wij 2 WW's vanwege inactieven en staat de wereld ineens weer open, alsof er nog een winnaar kan zijn? Ik vind dit gewoon raar.

Zet een einddatum in, of stel gewoon in dat je 7 van de 7 WW's moet hebben en niet 5 uit 7. En minder werelden zou wel helpen.
 

DeletedUser14929

Gast
Hmm ok.

Bijvoorbeeld hier op #NU. Hebben we met A4V 5 van de 7 WW's voltooid en de wereld 'soort van' gewonnen. Je wint pas totaal als je 7 uit 7 hebt uiteraard maar goed. Een heel groot deel van de wereld is na dat moment gestopt en naar een andere wereld gegaan. Nu verliezen wij 2 WW's vanwege inactieven en staat de wereld ineens weer open, alsof er nog een winnaar kan zijn? Ik vind dit gewoon raar.

Zet een einddatum in, of stel gewoon in dat je 7 van de 7 WW's moet hebben en niet 5 uit 7. En minder werelden zou wel helpen.

Klopt het zal veel leuker zijn als we daadwerkelijk de wereld uitspelen. Dus tot een alliantie 7 van de 7 wereld wonderen heeft voltooit, en daarna pas dat van onder de 300 actieve leden dan nog een maand spelen.

En ik zou het ook een plus punt vinden als Grepolis de werelden die dan stoppen opnieuw laten beginnen dus gewoon een nieuwe wereld maken met de zelfde instellingen.
 
Bovenaan