• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen Het Beoordeel de avatar van de persoon boven je- topic

DeletedUser26313

Gast
ik zal 'm wel even uitleggen als je dat wil,

linksboven is kazahstan, rechts daarvan tatarstan (tataren ook wel bekend als krim-tataren) daarnaast oezbekistan, daaronder kyrgyzstan, links daarvan Turkije en azerbaijan dat is ook gelijk de meeste links, daaronder Turkmenistan, daarnaast is blauw de kleur van Turkisme (pan-turkism) zoals turkse volkeren, zoals djengiz kahn en atilla de hun, rood staat voor de vooruitgang, en groen voor de islam.
 

DeletedUser26313

Gast
haha, sorry dat ik zo onduidelijk was, dit is idd heel belangrijk voor een groot deel van de turken, ik voel me heel erg verbonden met de turkse volkeren, zo ben ik waarschijnlijk zelf afstammeling van attila de hun (hij was een turk uit hongarije), er zijn ook verschillende tekens om elkaar te herkennen en te laten zien dat je je verbonden voelt, die mensen worden ook bozkurt genoemd (grijze wolven).
 

DeletedUser26004

Gast
1/10, sorry maar het is allemaal onduidelijke en vage shit. Minder drugs voortaan dus :p
 
Bovenaan