• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Geheime Spel - Het Kasteel

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Dag 6 -

Mijn excuses voor de afwezigheid van het verhaal. Veel schoolwerk.

DonFrank, kamermeid sterft.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Dag 7 -

Ik stond op, een onaangename geur bereikte mijn neus. Ik snoof diep maar kon niet herkennen wat voor lucht het was. Het rook als iets verbrand, hij sprong meteen recht en liep in zijn pyjama naar de andere kant van de kamer, waar een klein laboratorium was opgebouwd. Hij zag meteen wat de oorsprong van de geur was. Een van de potjes had vlam gevat, er kwam een hele rookpluim uit, die daalde en nu op de grond bleef hangen. Hij was niet giftig, dat merkte hij nu hij er middenin stond. Hij moest niet zo onvoorzichtig zijn, hij haastte zich naar het potje, pakte het voorzichtig aan zijn onderkant vast en liep naar het raam, waar hij het naar buiten wierp. Hij zuchtte, zijn experimenten op het bloed waren bijna gelukt. Gisteren was hij dna op het spoor gekomen en het had die nacht liggen rusten, zodat door oxidatie hij zou kunnen afleiden wie de moord had gepleegd. Hij was zo benieuwd geweest dat hij nog lang had wakker gelegen. Nu had hij niets. Alles was voor niets geweest. Hij ruimde de spullen op toen hij het zag. Het vuurtje stond gewoon open, een klein bijna onzichtbaar vlammetje kwam tevoorschijn uit het vuurtje. Dit had hij niet gedaan. Er was iemand binnen geweest, iemand had het onderzoek gesaboteerd. Uit schok liet hij het flesje dat hij vast had vallen. Een luid gerinkel klonk door de holle kamer.

Hij ging verdwaasd zitten. Ze waren hem op het spoor, wisten van zijn laboratorium en hadden het voor elkaar gekregen om de deur binnen te komen, ondanks het slot en de versperring van de kast voor zijn deur. Hij huiverde. Zou hij sterven, zou hij echt na alle moeite toch zinloos moeten doodgaan. Zou het hier eindigen?

Ja, dat deed het. Die nacht stierf Niels DC, professeur, maar ook Maximus, vuilnisman van dienst legde het loodje.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Dag 8 -

Times vereist mijn aandacht, mijn excuses. Volgende deadline is wegens deze late uitslag pas dinsdag 20.00 uur, denk dus goed na over je antwoord, je zal je tijd waarschijnlijk nodig hebben. Ik ben niet op skype bereikbaar dus alles MOET via het forum.

Vandaag sterft MoonMonkey, klokkenluider. Hij was er net in geslaagd Genade, Baron Roodhart, vampier te doorboren met een houten stok, maar was toch gestorven door de vampierenbeet van blijkbaar een andere vampier.

Dinsdag is (waarschijnlijk) de laatste deadline. Dus denk lang en goed na over wat je allemaal gaat doen. Doe je dat niet, dan verlies je waarschijnlijk. Iedereen kan in principe nog winnen, dus doe je best.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19654

Gast
verdikkie was net zo goed op weg ;)
Had nog wat informatie moeten weggeven voor jullie, maar helaas gaat nu niet meer.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Degene die voor 20.00 niet hebben opgestuurd kom ik persoonlijk bezoeken en een knuffel geven.



En nu terug on-topic
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Dag 9 -

Ik kan oftewel een ellenlange preek geven over het feit dat jullie zo inactief zijn als stront. Over dat jullie meer als tijd genoeg hadden, over dat jullie jullie mogen schamen. Het zou allemaal waar zijn maar verspilde moeite.

Ik kan ook een heel verhaal schrijven, over hoe spannend de dag wel niet was, welke leuke avonturen men beleeft had. Maar het was niet zo'n dag, want ik kreeg maar 2 inzendingen. Dus dit verdienen jullie niet.

Volgende deadline is morgen 20.00 uur. Iedereen die dan niet instuurt zal sterven.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik wil wel inzenden... in de hoop dat je daar blijer van word maar ik ben al dood :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ingezonden! 3 dagen is toch wel genoeg?

E: moet ik nu eigenlijk opnieuw inzenden of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan