• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het groot politiek topic

DeletedUser

Gast
Idd, de gewone Russen houden zich niet erg bezig met de politiek , maar of ze graag een tsaar terug willen hebben dat betwijfel ik.
 

DeletedUser

Gast
Idd, de gewone Russen houden zich niet erg bezig met de politiek , maar of ze graag een tsaar terug willen hebben dat betwijfel ik.
Hm, dat kan jij niet echt weten. De cultuur daar is echt helemaal anders dan die hier.
 

DeletedUser

Gast
ik ben afgelopen zomer in Rusland geweest. Veel Russen zoeken juist iemand die ze gewoon kunnen volgen. Ze willen niet allemaal zelf nadenken over al die zaken zoals wij daar over denken bij verkiezingen. De kans is dan ook redelijk aanwezig dat dit het eerste (en waarschijnlijk het enige) land is waar de monarchie in de vorm van de tsaar nog wel eens terug zou kunnen komen. Van de mensen die ik daar het gesproken waren er veel mensen die voor de terugkeer van de tsaar zijn.

Ik meende juist dat Stalin tegenwoordig steeds meer aan populariteit wint en die had het niet zo op de tsaar.
 
Bovenaan