• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het serieuze tractortopic

DeletedUser2057

Gast
In dit topic is het de bedoeling dat we op een serieuze en inhoudelijke manier praten over onze passie: tractors.
Het gaat hier niet om plaatjes van schaarsgeklede trekkers, want ik weet dat we die allemaal opwindend vinden, maar om de positie van tractors in de wereld.

Een aantal voorbeeldvragen waarover hier gedebatteerd kan worden:

-Krijgen Tractoren een te dominantie rol in de wereld?
-Hoe ziet de tractor van de toekomst eruit?
-Is een traktor nuttiger dan een aidsvaccin?

Discussieer erop los, mijn mede tractorfanaten, en op een vruchtbaar trekkerdebat!
 

DeletedUser

Gast
In dit topic is het de bedoeling dat we op een serieuze en inhoudelijke manier praten over onze passie: tractors.
Het gaat hier niet om plaatjes van schaarsgeklede trekkers, want ik weet dat we die allemaal opwindend vinden, maar om de positie van tractors in de wereld.

Een aantal voorbeeldvragen waarover hier gedebatteerd kan worden:

-Krijgen Tractoren een te dominantie rol in de wereld?
-Hoe ziet de tractor van de toekomst eruit?
-Is een traktor nuttiger dan een aidsvaccin?

Discussieer erop los, mijn mede tractorfanaten, en op een vruchtbaar trekkerdebat!

Tractors zijn gewoon gemuteerde auto's die door de Amerikanen zijn ontworpen om de arme boeren te overtuigen om een lizzard te worden.
Tegen dus
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat tractoren belangrijker zijn dan een aidsvaccin.

Als er geen trekkers zouden zijn, wat zou er dan wel niet met die arme boeren gebeuren.
 

DeletedUser22575

Gast
Ik denk dat tractoren belangrijker zijn dan een aidsvaccin.

Als er geen trekkers zouden zijn, wat zou er dan wel niet met die arme boeren gebeuren?

Hier ben ik het mee eens. Door de tractors zouden sommige boeren minder van machines weten en dat zou de hele wereld dommer kunnen maken.
 

DeletedUser23442

Gast
[video=youtube;i9T0rHeQcxg]https://www.youtube.com/watch?v=i9T0rHeQcxg[/video]'

Dit is hoe ik de tractor van de toekomst voor me zie.
Hij is uitermate geschikt om alle neuzen in een land 1 kant op te krijgen. Niemand zal tegen deze tractor ingaan (wat wellicht te maken kan hebben met het feit dat op de meeste wegen voor tegenliggers geen ruimte meer is)
 

DeletedUser

Gast
Die van John Deere zijn trouwens toch wel het beste. Heerlijk elegant.
Overigens denk ik wel dat tractors de personificatie van het kwaad zijn. Ze staan symbool voor globalisering en internationalisering, en zeker in ons huidige kapitalistische systeem brengen ze veel ongelijkheid.

Ik pleit voor een tractormaximum, of op z'n minst een verdeelsleutel betreffende de extra opbrengsten die d.m.v. tractoren gegenereerd worden, zodat we allemaal van dit kwaad kunnen profiteren.
 

AriChibi

Hydra
Ik ben voor de tractors, aangezien ze de afgelopen jaren een enorme boost aan de primaire sector hebben gegeven. De primaire sector zou ook onze primaire zorg moeten worden, deze heeft ons ook al duizenden jaren voedsel geschonken.

Hierom ben ik vóór meer trekkers, het liefste grote dikke die binnen een paar stroken het hele land kunnen bevruchten.
 

DeletedUser19689

Gast
Ik denk dat we het debat moeten verruimen naar de absolute essentie van dit debacle, en het pure, onverbloemde, onbevlekte kwaad moeten blootleggen. Tractor spreekt met duidelijk uit als Trac-Tor. Trac verwijst zonder twijfel naar United States Army Training and Doctrine Command Analysis Center (Bron). Tor is duidelijk een linguïstisch metarmorfisme van het woord Thor. Thor is zoals wel duidelijk is voor iedereen de Oudnoorse God. Dit is dus onlosmakend bewijs voor de komende ruimteoorlog tussen de VS en Asgard. Zoals sommige misschien wel weten, zijn de Asgard een volk in de populaire sci-fi reeks Stargate SG-1 (Bron). Dit betekend dus dat de deze reeks eigenlijk een documentaire is, en de zogenaamde Stargate effectief bestaat. De ruimteoorlog vind dus eveneens via deze weg plaats. Naast Stargate SG-1, bestaat ook Stargate Atlantis en Stargate Universe. Dit zijn 3 series. 3 --> Half Life 3 Confirmed!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
P
Ik denk dat we het debat moeten verruimen naar de absolute essentie van dit debacle, en het pure, onverbloemde, onbevlekte kwaad moeten blootleggen. Tractor spreekt met duidelijk uit als Trac-Tor. Trac verwijst zonder twijfel naar United States Army Training and Doctrine Command Analysis Center (Bron). Tor is duidelijk een linguïstisch metarmorfisme van het woord Thor. Thor is zoals wel duidelijk is voor iedereen de Oudnoorse God. Dit is dus onlosmakend bewijs voor de komende ruimteoorlog tussen de VS en Asgard. Zoals sommige misschien wel weten, zijn de Asgard een volk in de populaire sci-fi reeks Stargate SG-1 (Bron). Dit betekend dus dat de deze reeks eigenlijk een documentaire is, en de zogenaamde Stargate effectief bestaat. De ruimteoorlog vind dus eveneens via deze weg plaats. Naast Stargate SG-1, bestaat ook Stargate Atlantis en Stargate Universe. Dit zijn 3 series. 3 --> Half Life 3 Confirmed!!!
Tractors zijn ontwikkeld in de negentiende eeuw en USA univers pas half twintigste eeuw.
 

DeletedUser13653

Gast
De tractor van de toekomst is toch echt wel de sjondeertrekker, met name de 6320, wat 'n mooi ding
 

DeletedUser

Gast
Daar ben ik het niet mee eens.

Verder zeg ik niet dat ik in Amerika bezig is met de ruimte te veroveren. Ik weerlegde gewoon JaP zijn stelling.
OT: Ik denk niet dat tractors belangrijk zullen zijn in de ontwikkelings van de mens.
 

DeletedUser

Gast
Verder zeg ik niet dat ik in Amerika bezig is met de ruimte te veroveren. Ik weerlegde gewoon JaP zijn stelling.
OT: Ik denk niet dat tractors belangrijk zullen zijn in de ontwikkelings van de mens.

Leer zinnen bouwen
Gr
Ot:
Tractors zullen de mensheid overwerpen
 

DeletedUser23442

Gast
Verder zeg ik niet dat ik in Amerika bezig is met de ruimte te veroveren. Ik weerlegde gewoon JaP zijn stelling.
OT: Ik denk niet dat tractors belangrijk zullen zijn in de ontwikkelings van de mens.

Meh, nee. Daar ben ik het niet mee eens
 

DeletedUser

Gast
Dit lijkt mij de tractor van de toekomst.

De fransbautractor is een Mofse uitvinding om het strenge smartlapocratische regime te verheerlijken. Fransbautractoren maken in tegenstelling tot alle andere soorten tractoren geen ongelooflijk rotgeluid dat klinkt als een snurkende ijsbeer, maar smartlapmuziek. De fransbautractor is vooral populair bij verveelde alleenstaande boeren van middelbare leeftijd die dromen van iemand die ''even voor ze heeft''.

Hier een verzameling van fransbautractors.
[video=youtube_share;xLZgXEWbeOk]http://youtu.be/xLZgXEWbeOk[/video]
 
Bovenaan