• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Het valspel

AriChibi

Hydra
De regels zijn weer simpel:

Persoon 1 gooit iets naar beneden

Persoon 2 laat het vallen als hij het niet wilt hebben of vangt het op en laat iets anders vallen wat hij/zij niet wilt hebben

Je mag dus alleen iets naar beneden gooien als je iets hebt gevangen.

Bijv:
P1: Ik laat een oplader vallen
P2: Laten vallen
P3: Laten vallen
P4: Vang! Ik laat een ketting vallen
Etc


Ik zal beginnen:

Ik laat een cone pizza vallen
 

latdekat

Harpij
En ik spring en krijg het nog net vakkundig te pakken!

Alleen ben ik zo goed dat ik tijdens mijn sprong een bloempot omstoot en laat vallen. :( Met prachtige bloemen erin.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik vang hem en maak van een belastingsbrief een prop en gooi hem naar beneden, degene die vangt moet hem onder zijn naam indienen

Of je terugkrijgt, of extra moet betalen, zeg ik pas als hij gevangen is, wie waagt de gok
 

DeletedUser22289

Gast
Ik vang hem! ik kijk nieuwsgierig naar de inhoud en besluit het geheim te houden of ik moet betalen of terugkrijg.... tenzij je de sleutel kan vangen! die opent mijn mond :O

*laat de sleutel vallen*
 

DeletedUser26399

Gast
Ik vang de sleutel niet, ik heb hem naar beneden gegooid, dus ik weet of je moet betalen, ik laat de sleutel dus vallen en ik vrees dat je geen kans hebt om ooit nog te praten, want niemand gaat de sleutel vangen zodat jij weer kan spreken.

Want ik had gezegd zodra deze gevangen was de inhoud te zeggen, dit is 234,72 euro bijbetalen
 

AriChibi

Hydra
Ik vang de sleutel wel zodat ik het toekomstige slotje op dit topic alvast kan openbreken, aangezien Nick een van de weinige actievelingen is.

Zelf gooi ik maar een pakje met gesmolten chocoladekoekjes naar beneden, met een beetje geluk stollen die door de val en kun je ze weer gewoon opeten.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik laat ze lekker gaan en hoop dat ze maar niet afgeven op mijn nieuw hemd!
 

DeletedUser26399

Gast
Il laat ze vallen, chocolade is om te kotsen, of dat nu als
-chocolademelk
-chocomouse
-chocoladerepen
-chocolade ijs*
-...

Dus dan moet je niet met chocolade afkomen

*=Of zelfs maar een halve mm dik randje bij pistache ijs, ik smaak het en eet die crème niet op, iemand anders eet hem wel op. Met stracciattella juist hetzelfde
 
Bovenaan