• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

DeletedUser

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Nou Ronny martelen druist alleen tegen onze grondbeginslen in als dat niet op eigen grondgebied gebeurd ;)
 

DeletedUser11313

Gast
Re: AW: Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

Zeker, vooral met Russen (niet racistisch bedoelt!)

Denk je nou echt dat de russen hem hebben laten ontsnappen?
De Russen hadden echt alles over om Hitler levend te grazen te nemen.
En als de Russen hem hadden laten gaan waren die genen waarschijnlijk erg pijnlijk door Stalin te grazen genomen.
Dus dat is onwaarschijnlijk.

Maar ik zelf denk dat die bron een neppert is.
Er is niet enkel bewijs van zijn schedel.
Dat hele lichaam was verbrand daar kon je niet meer aan zien wie het was.
Dus hebben de Russen verband opgezocht met de prive tandarts van Hitler.
En die hadden ze ook gevonden.

En hij had precies vertelt hoe zijn gebit eruit zag en zelfs na getekent.
En het kwam precies over met dat gebit.

En ja er zijn Onderzeers met Nazi's aan boord naar andere landen gegaan.
Zo zijn er 2 bij Argentinie aangekomen.
Maar de bemanning daarvan werd uitgelevert aan de Verenigde Staten.
Dus ik zelf denk dat hij zich wel degelijk van kant heeft gemaakt.
En jullie denken dan dus ook dat ze hun kinderen dus van kant hebben gemaakt terwijl ze levend konden blijven?
Ik weet dat Hitler een vreselijk man was en dan ook zeker dood zou moeten. (maar dan niet natuurlijk)
Maar ik zelf denk dan dat ze die kinderen dan daarvoor niet van kant hoefden te maken.
 

DeletedUser

Gast
Mij interesseert het niet zo veel. Het punt is dat hij dood is en dat we mogen hopen dat er niet nog eens zo een tiran komt.
 

DeletedUser

Gast
Zolang je er van uit gaat dat een hel bestaat....

Vanuit mijn perspectief heeft hij dus geen straf gekregen.

Daar ben ik het met je eens, wat hel?

En zelfmoord zou voor hem nog een pleziertje zijn geweest.
Hij heeft nooit de straf gekregen die hij ervoor zou moeten krijgen.
 

DeletedUser20586

Gast
ik denk toch dat hij zich niet zo snel had laten vermoorden door de russen, maar het was en is natuurlijk een nare man!
Zelfmoord lijkt me veel logischer in zo'n situatie. Het is best wel vreemd dat hij opeens op het nippertje kan ontsnappen naar Zuid-Amerika. Al is het natuurlijk wel mogelijk.
 

DeletedUser

Gast
Eva Braun

ik begrijp ff niet hoe ze er op komen dat Eva Braun zig zelf [of Adolf ] haar de kogel heeft gegeven
het is al gemeen bekend dat Eva Braun door cyaankali is om gekomen daar van uit gaande kan die theorie dus niet kloppen
 

DeletedUser11295

Gast
Zoals gewooneenspartaan zegt is het mogelijk dat hij ontsnapt is. Zelfmoord is een optie maar we weten dat er dubbelgangers waren die zich als Hitler voor deden. Vooral na de mislukte aanslag op Hitler is dit veel gebruikt door hem. Het zou dus een mogelijkheid zijn dat de Hitler die de russen hebben gevonden geen echte Hitler was. Daarnaast is dit ook nooit bevestigd door kapatalistische landen en zijn er geen dna-testen geweest die bevestigen dat het daadwerkelijk Hitler was.

Tot op de laatste dag heeft Rusland nooit volledig Berlijn omcirkeld. Ook de reden waarom veel officieren uit Berlijn zijn ontsnapt. Hitler zou per vliegtuig (het beroemde vliegtuig bij de brandenburger tor), per U-boot, of zelfs per auto kunnen zijn ontsnapt. Vooral na de oorlog waren veel landen in opbouw, grensposten waren vernietigd of onbemand en over de grens met een auto zou makkelijk zijn gelukt.
 

DeletedUser11295

Gast
haha, zie ik daar enig ongeloof? Wat ik zeg is waar, Berlijn is nooit volledig omcirkeld geweest en Hitler had dus met gemak kunnen ontsnappen.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ie zeker per U-boot is ontsnapt, want er is veel zee in Berlijn.
 

DeletedUser11295

Gast
:p, ten noorden van Berlijn ligt een grote haven. Daar lagen veel U-boten ;)
 

DeletedUser

Gast
en niemand heeft hem al die jaren gezien ? hij had zeker zijn snorretje weggeschoren of zo ?:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Er zijn ongeveer 8 miljard mensen op aarde. Om de 10 kilometer woont er wel iemand, behalve op plekken waar je niet kan overleven. Hoe groot is de kans dat Adolf Hitler hem nog niet gezien heeft. Natuurlijk is er een kans dat hij bijvoorbeeld 1 week na de oorlog een hartaanval kreeg en dood gang, maar dat lijkt mij niet de waarheid. Ik denk dus: Nee.
 
Bovenaan