• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hitler heeft de tweede wereldoorlog overleefd?

DeletedUser16774

Gast
Er zijn ongeveer 8 miljard mensen op aarde. Om de 10 kilometer woont er wel iemand, behalve op plekken waar je niet kan overleven. Hoe groot is de kans dat Adolf Hitler hem nog niet gezien heeft. Natuurlijk is er een kans dat hij bijvoorbeeld 1 week na de oorlog een hartaanval kreeg en dood gang, maar dat lijkt mij niet de waarheid. Ik denk dus: Nee.

helemaal mee eens
 

DeletedUser20586

Gast
Zeker niet, hij kan nog gewoon overleven zonder dat hij herkent wordt. Heel makkelijk zelfs. Er zijn toch ook vandaag de dag nog oorlogsmisdadigers die opgepakt worden? Hij hoefde alleen maar zijn haar te verven en zijn snor weg te scheren. Of misschien een compleet andere look. ;)
 

DeletedUser

Gast
Als je een heel geloof (haast) kan neerhalen kan je ook wel uit een oorlog 'escapen'. Uit DNA onderzoek op het schedel van 'Hitler' in de bunker is gebleken dat het niet overeen kwam met Hitlers DNA.

Ik las laatst dat hij naar Indonesië zou zijn gevlucht en tot de jaren 70 heeft geleefd als dokter.
 

DeletedUser

Gast
Het zou me allemaal niets verbazen. Zo langzamerhand beginnen alle "waarheden" die je vroeger leerde af te brokkelen en zich te openbaren als snoeiharde leugens. Dat Hitler er vandoor is gegaan beschouw ik tegenwoordig niet meer als onmogelijk. Indonesië lijkt me dan minder waarschijnlijk. VS is logischer. Die hebben hem gefinancierd en die hebben vele Nazi's opgenomen na WO 2.

Het bombardement van Nijmegen (1944 door de Amerikanen) werd altijd een vergissingsbombardement genoemd. Ook aan die "waarheid" wordt inmiddels al getwijfeld. Waarschijnlijk terecht.
 

DeletedUser

Gast
De geschiedenis wordt geschreve. Door de overwinaars. D-day is in Hollywood verzonnen. Het weste financierde, steunde en redde Hitler van de russen. Het westen wou de communisten aan pakken dmv de nazi's. Nadat Rusland de overmacht kreeg heeft het westen pas ingegrepe om west Europa tog maar veilig te stellen. Zien we nu 70 jaar naar dato het zelfde schript ontvouwen in Oekraïne waar het westen achter de coup van de facisten staan. En al quaida en aftakkingen die opgericht zijn door het westen.
 

DeletedUser2057

Gast
Volgens mij zag ik Hitler vorige week door de Albert Heijn lopen :O.
 
ze hebben het er zelfs over gehad dat hij verscholen zat in een ondergrondse bunker op antartica, dat hij dubbelgangers heeft gehad, dat de zelfmoord niet echt was, dat hij terug zou slaan met een geheim wapen en dat hij alles overleefd zou hebben.
 

AriChibi

Hydra
Ach joh, ondertussen is ie toch al dood. Als ie het had overleefd, was het toch een geschikte straf om voor de rest van zijn leven in angst te leven dat iemand hem herkende.
 

DeletedUser

Gast
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij plastische chirurgie heeft ondergaan bij Keukentafel BV.
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof er niets van dat ie het heeft overleeft. Hij was geen tactische denker, hij heeft tijdens WWII zoveel blunders gemaakt dat hij zichzelf de kop heeft gekost. Ironisch genoeg was Duitsland op technologisch gebied iedereen ver voor. Of het nou de Messcheschmidt was of de Tiger, over land en in de lucht was Duitsland iedereen de baas. Maar helaas voor de uitvinder van de eerste straaljager die 200km/u sneller was dan ieder brits of amerikaans vliegtuig vond Hitler die snelle kleine vliegtuigen maar niets. Of die sterke snelle tanks die zoveel beter waren dan de Britse, Amerikaanse of Russische tanks. Nee, volgens Hitler lag de kracht in grootte. Op een gegeven moment probeerde hij een tank te laten bouwen die 20x zo groot was als de originele Tiger. En toen Duitsland de oorlog dreigde te verliezen zette hij pas de Messcherschmidt actief in, gezien deze gemiddeld per vlucht 30 vijandelijke vliegtuigen neerhaalde. Helaas voor de Duitsers waren er maar weinig pletonnen van. Want tja, Hitler investeerde meer in grote dingen te laten bouwen. Met als gevolg dat Duitsers op alle vlakken werd afgetroefd omdat Hitler enkel dacht in grootte. Iemand die tactisch zo slecht is en zo blundert zie ik niet een gewiekst plan uit denken waarmee hij zijn eigen dood faked om in Argentinue oud te worden.
 

DeletedUser22705

Gast
Ik geloof er niets van dat ie het heeft overleeft. Hij was geen tactische denker, hij heeft tijdens WWII zoveel blunders gemaakt dat hij zichzelf de kop heeft gekost. Ironisch genoeg was Duitsland op technologisch gebied iedereen ver voor. Of het nou de Messcheschmidt was of de Tiger, over land en in de lucht was Duitsland iedereen de baas. Maar helaas voor de uitvinder van de eerste straaljager die 200km/u sneller was dan ieder brits of amerikaans vliegtuig vond Hitler die snelle kleine vliegtuigen maar niets. Of die sterke snelle tanks die zoveel beter waren dan de Britse, Amerikaanse of Russische tanks. Nee, volgens Hitler lag de kracht in grootte. Op een gegeven moment probeerde hij een tank te laten bouwen die 20x zo groot was als de originele Tiger. En toen Duitsland de oorlog dreigde te verliezen zette hij pas de Messcherschmidt actief in, gezien deze gemiddeld per vlucht 30 vijandelijke vliegtuigen neerhaalde. Helaas voor de Duitsers waren er maar weinig pletonnen van. Want tja, Hitler investeerde meer in grote dingen te laten bouwen. Met als gevolg dat Duitsers op alle vlakken werd afgetroefd omdat Hitler enkel dacht in grootte. Iemand die tactisch zo slecht is en zo blundert zie ik niet een gewiekst plan uit denken waarmee hij zijn eigen dood faked om in Argentinue oud te worden.

Niet alleen dat.

Als hitler Rusland niet had aangevallen had hij een veel grotere kans gehad. Maar door zijn hoogheidswaanzin heeft hij daar vele soldaten verloren. Hij had daar onder andere de koude winters onderschat. Wanneer hij Rusland aanviel, begon zijn eigen ondergang.
 

DeletedUser

Gast
Het is zo goed als onmogelijk dat Hitler met het vliegtuig is ontsnapt. In die tijd waren ten eerst er nog weinig vliegtuigen (voor 2+ personen). Het tweede argument is: Het was onmogelijk om ongezien te vertrekken uit Duitsland. Als hij al met het vliegtuig in de lucht zou geraken... Zou het in principe onmogelijk zijn omdat er continu meerder bommenwerpers en Typhoons rond Berlijn vlogen. De enige mogelijkheid zou dan zijn dat hij een geallieerd vliegtuig heeft nagebouwd en een gegijzelde piloot heeft laten vliegen. Zo zou hij misschien nog door het eerste deel geraken. Maar op de radar zou een ongeverifieerd toestel staan omdat de Britten een speciale transponder hadden. Volgens mij heeft hij ********* gepleegd, trouwens als je, je verbrand zouden ze niet een hele schedel kunnen vinden. Volgens mij heeft Hitler gewoon een onschuldige ook laten ***** en doen lijken dat hij het was!
 

DeletedUser27762

Gast
Tupac leeft ook nog joh.
Hitler was hartstikke dood.
Hij is niet gevlucht want die speedhead dacht nog te kunnen winnen.
Niet alleen hij was dood, zn vrouw , kinderen en zelfs de hond heeft ie niet gespaard :).
 
Bovenaan