• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

hoe kan ik helden van level verhogen

DeletedUser

Gast
zou iemand me misschien kunnen uitleggen hoe ik een held kan levelen

alvast dankjewel
 

DeletedUser9104

Gast
Dat doe je doormiddel van de munten die je kunt verdienen bij eilandopdrachten en sommige events.
Je hebt 2 soorten: Wijsheid (blauw) en Oorlog (rood). Je kunt deze toevoegen aan je held door op deze te klikken. Deze staat in de kolom aan de rechterkant van je scherm.

Succes ermee, ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben
 

DeletedUser

Gast
Als je naar de opdracht gaan kun je ook de pijlen aanzetten, die wijzen je de weg ook
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser

Gast
Beste,

Ook ik heb hier een vraag over. ik begrijp het idee met de rode/blauwe munten alleen ik heb na een uur of zes spelen nog geen mogelijkheid gekregen een eilandopdracht te doen. doe ik iets verkeerd of komt dit vaker voor? Ik kijk iedere tien minuten op het eiland, maar zie nergens een rondje staan met een opdracht.

bedankt alvast.
 

DeletedUser22536

Gast
Die verschijnen op willekeurige momenten.
Heb geduld, ze komen wel weer. :p

Maar ze verschijnen alleen op eilanden met boerendorpen.
 

DeletedUser22821

Gast
na een tijd zullen ze wel komen zolang je boerendorpen op het eiland hebt
 
Bovenaan