• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Hoe lang duurt het voordat ik kan herstarten.

RTNL12

Slingeraar
Hallo, Ik wou twee dagen geleden herstarten op Kasmenai maar mijn account stond nog op mijn oude e-mail. (een hotmail, heb nu gmail.)
Dus ik dacht dan verander ik dat ff en dan kan ik lekker herstarten. Maar ik krijg al twee dagen hetzelfde bericht van:
Je kan niet herstarten als je e-mail net veranderd is.

Mijn vraag: Hoe lang duurt dit?
 

Kahlan Amnell

Gamemoderator
Grepolis Team
In de update van 04-08-2020


  • De manier waarop herstarten werkt is aangepast:
    • Wanneer de eerste herstart binnen 24-uur na het aanmaken van je stad gebeurd, kan de herstart direct gebeuren en wordt de originele stad automatisch verwijderd.
    • Elke herstart na de eerste herstart heeft een cooldown periode van 5 dagen. Wanneer je herstart moet je dus 5 dagen wachten voordat je weer kan herstarten.
    • Na het wijzigen van je e-mailadres moet je minimaal 5 dagen wachten voordat je kan herstarten.
    • Deze wijzigingen gelden niet voor spelers die herstarten na het verliezen van hun laatste stad en werkt alleen wanneer de speler een herstart handmatig initieert via de instellingen.
 
Bovenaan