• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe stopt deze wereld ?

DeletedUser815

Gast
Hoe stopt deze wereld want ik zie dat er hier geen wereldwonderen zijn ,
en moesten er ww zijn dan zou het toch nog graar zijn dat je niemand kan overnemen ?

DeletedUser

Gast
Het einde van de wereld zal waarschijnlijk zijn als er geen animo voor is/ er te weinig spelers op spelen om de wereld actief te houden, zoals elke wereld. En als je toch een grote eindstrijd wil hebben met allys, dan kan je hier altijd van binnenuit een sctrijd ograniseren wie het meeste puntenaantal/ dorpen gaat hebben.

DeletedUser20926

Gast
In hoeverre is er op dit moment nog animo?

Ik bedoel die 300 zullen volgens mij niet eens meer gehaald worden op dit moment....
Ik zeg trek de stekker er maar uit...

DeletedUser20926

Gast
ja maar ik wil stoppen :p

maar zo zonde van me 77e plek haha
dus als de wereld nou gewoon stopt, hoef ik geen reset te drukken en heb ik een mooi excuus :p

DeletedUser

Gast
Ik vraag me af wie dit idee heeft ingebracht, wereld zonder verovering...

DeletedUser

Gast
grootste fout ooit in grepo, deze wereld

Ik vind het wel een leuke wereld.
smiley_emoticons_bravo2.gif

Geen gestress omdat je middenin de NB wordt overgenomen.
Geen gezeur omdat je moet opboksen tegen goudspelers.
Geen paniek als je eens twee dagen niet on-line kunt komen.
Geen last van spionnen vanuit een andere alliantie.
Geen probleem als er zomaar iemand stopt op een WW-eiland (want die zijn er niet).

Ik mis alleen het overnemen van actieve spelers, maar dat hoort bij Hyperborea
smiley_emoticons_lol.gif

Zolang Innogames deze server kan missen, mag deze wereld van mij gewoon open blijven.

Iedereen die er niets aan vind, nodig ik graag uit om zsm te stoppen.
Levert ons weer vrije steden op...
smiley_emoticons_freu-dance.gif

DeletedUser

Gast
Ik vind het wel een leuke wereld.
smiley_emoticons_bravo2.gif

Geen gestress omdat je middenin de NB wordt overgenomen.
Geen gezeur omdat je moet opboksen tegen goudspelers.
Geen paniek als je eens twee dagen niet on-line kunt komen.
Geen last van spionnen vanuit een andere alliantie.
Geen probleem als er zomaar iemand stopt op een WW-eiland (want die zijn er niet).

Ik mis alleen het overnemen van actieve spelers, maar dat hoort bij Hyperborea
smiley_emoticons_lol.gif

Zolang Innogames deze server kan missen, mag deze wereld van mij gewoon open blijven.

Iedereen die er niets aan vind, nodig ik graag uit om zsm te stoppen.
Levert ons weer vrije steden op...
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Ja vrije steden die dus niet overgenomen kunnen worden. Of kan dat wel als 't spookjes zijn? Anders ontstaat daar weer een strijd om, aangezien veel mensen dan een kolo in die stad willen gooien.

DeletedUser23436

Gast
ik vind dat hij open moet blijven hier kunnen nops de spel leren kenen en als je wil veroveren ga dan naar een andere wereld

DeletedUser23053

Gast
Niet mee eens, ik speel hier ook en het is wel eens fijn om zorgeloos iedereen aan te kunnen vallen :D
Daarbij is het leuk genoeg naar mijn mening, je kan natuurlijk spooksteden veroveren en daar is ook wel eens een oorlogje over :p

DeletedUser22289

Gast
oki niemand weet blijkbaar een goed antwoord iemand anders ?

crew?
moderator?
iemand?

DeletedUser20282

Gast
ik vind dat hij open moet blijven hier kunnen nops de spel leren kenen en als je wil veroveren ga dan naar een andere wereld

Dat is de bedoeling van deze wereld en 1 van de redenen waarom volgens mij innogames de wereld heeft geopend (en open houdt). Het is ook nog altijd een leuke wereld voor mensen die maar 1x om de paar dagen online kan komen, ik speel zelf nu gewoon omdat ik niet de tijd heb om meer te spelen op dit moment...

DeletedUser16004

Gast
Volgens mij begint deze wereld steeds inactiever te worden. De laatste activiteit op dit forumgedeelte(hyperborea) is al van een half jaar geleden. Zou het dan niet vanzelf stoppen als er nog maar 100 mensen op deze wereld actief spelen ofzo? (geen idee wat grens is voor hoeveel mensen actief moeten spelen)

Bovenaan