• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe stopt deze wereld ?

DeletedUser

Gast
Wereld hyperborea is actief, alleen de meeste die pas beginnen merken dat niet. Of ze vinden het te traag of ze vinden het niks aan omdat er geen WW en geen verovering is. Maar Hyperborea is erg leuk, wat hyperborea zo leuk maakt zijn de alliantieleden waarin je zit. :)

Armand0

Manticore
Wereld hyperborea is actief, alleen de meeste die pas beginnen merken dat niet. Of ze vinden het te traag of ze vinden het niks aan omdat er geen WW en geen verovering is. Maar Hyperborea is erg leuk, wat hyperborea zo leuk maakt zijn de alliantieleden waarin je zit. :)

Bedankt voor de wake up call, ik had jullie (nieuwe) alliantie nog niet als vijand gemarkeerd!

Armand0

Manticore
Alles is rood, moet ook wel, we moeten strijden tegen alle kwade invloeden van buitenaf om zo het voortbestaan van onze exclusieve gemeenschap veilig te stellen.

DeletedUser

Gast
Alles is rood, moet ook wel, we moeten strijden tegen alle kwade invloeden van buitenaf om zo het voortbestaan van onze exclusieve gemeenschap veilig te stellen.

Jullie voortbestaan? Dat komt nooit verder dan de eilanden die jullie al hebben :p

Armand0

Manticore
Ik houdt? Foei! Het is 'ik hou wel van een uitdaging'.

Gewoon even een ander werkwoord invoegen als je twijfelt over d'tjes en t'tjes. Je zegt toch ook niet 'ik loopdt naar school', het is 'ik loop naar school', dus geen t, dt of wat dan ook erachter voegen.

Dit is nou precies zo'n dingetje waarom de roze eendjes de wereld (moeten) overheersen. Een spelfoutje hier en daar moet kunnen, maar dit gaat wel erg ver hoor! Gewoon dat ezelsbruggetje van een ander werkwoord onthouden!

*p.s. "houd" is ook goed (als in: 'ik houd wel van een uitdaging', is wel ietwat formeler). Moest het toch even bijvoegen!

Laatst bewerkt:

DeletedUser27073

Gast
dit is de enige wereld die ik speel beter niet zou zonde zijn van me alle vrijetijd die ik er in heb gestoken :)

DeletedUser

Gast
Wereld is wel leuk, en het is zeker zonde als je ermee gaat stoppen. (Als je veel tijd erin hebt gestoken).

DeletedUser22289

Gast
Heb onlangs met me 450k ook maar op de reset gedrukt, begon wat saai te worden en de leukste momenten waren al ruim een jaar voorbij...

DeletedUser

Gast
haha, dan speel je dus officieel zelfs op deze trieste wereld geen rol van betekenis meer xD

DeletedUser

Gast
Mijn betekenis van heel grepolis zijn maar 2 werelden en dat zijn Hyperborea en Achilles. :)

Bovenaan